Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10 első villa T5-be?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    P10 első villa T5-be?

    Érdekelne hogy miket kell cserélni egy ilyen műveletnél. És hogy mit kell átalakítani.
    Lehet hogy a télen nekivágok egy ilyen projektnek, de előtte jó lenne némi infó

    #2
    heeegany, de mi a benefit? Az olajon kívül...

    Komment


      #3
      A mostani valahogy nem szimpatikus, párszor már csattant akikor véletlenül rámentem egy darab útra a kátyúban. Gondolom a modernebb lengéscsillapítós jobb. Meg volt hogy párszáz métert földúton kelletett mennem(meg lesz is ilyen) és hiába megyek lassan nagyon dobálja az elejét. Erre a problémára remélnék megoldást.
      ráadásul a bronzpersely is kezd csere érett lenni a mostaniban, ha meg már úgy is költeni kell rá akkor megcsinálnám jobbra.
      láttam már T5-öst P10 első villával, meg olvastam is hogy csereszabatos, csak az ütközőt kell módosítani. Meg gondolom a kormányzárat úgy emlékszem.
      Típustisztaság nem nem célom, meg már egyébként sincs meg.
      mátéapu, CZsolti és ptm004 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        heeegany, Üdv, igazából a konkrét kérdésedre nem tudok válaszolni, csak azért írók mert valamiért az én oldalkocsis t5h-ba is 10-es villát tett az előző tulaj,gondolom ős is hasonló okoknál fogva korszerűsítette. Én is úgy emlékszem hogy kormányzárnál lett valami átalakitás mintha a vázról lett volna leflexelve ,amibe a kormányzár megy. ( én mondjuk nem örülök ennek a korszerűsítésnek annyira,mert úgysem használom . és egyébként is inkább eredetiség párti vagyok .
        heeegany kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          (én mondjuk nem örülök ennek a korszerűsítésnek annyira,mert úgysem használom . és egyébként is inkább eredetiség párti vagyok .
          Én úgy vagyok vele hogy legyen vagy gyári vagy teljesen egyedi. A gyári verzió kilőve, szóval marad az egyedi
          A váz átalakításától én is tartanék kicsit, de ahogy ez a váz már kinéz...
          Az előző tulaj nem tudom mit csinálhatott vele, de első oldalkocsi felfogató (vagy mi az) letörve, a váznak az a része ami a lábtartót és a kipufogót tartja szintén le volt törve, és gyönyörűen visszaheftelték valami sufni hegesztővel és sok szakértelemmel... És persze ezt már nem igazán tudtam normálisan kijavítani. Ezek után meg már nem igazán hat meg ha kicsit át kell faragni

          Komment


            #6
            Az én gépem is átalakitott.
            T-5-öst szerettem volna,de egy P-10-es motorépitős bringát sikerült vennem papirosat,donor pedig akad bőven.Igy a panóniák egyvelegét épitettem kényelmem szerint.
            T-5-tank,kormányon szivató,külső légszúrő záras oldaldoboz.AS:krauser,bukócső(jó pihentetni a megfáradt futómüvemet) P-12-es ülés kemény szivaccsal 300-km elviselhető,tervezem a nagyfékdobos kerekeket a jobb fékhatás miatt.
            heeegany kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az én gépem is átalakitott.
              És az első villa milyen?

              Komment


                #8
                Üdv mindenkinek.

                Én is P10 teleszkóp szárakat raktam a T1-be. Sokkal jobban viselkedik az úton mint egy sima rugós teleszkóp.
                A teleszkópszár felső részét felhegesztettük ,és esztergáltuk a megfelelő méretre. Semmi más átalakítást nem Click image for larger version

Name:	100_0482.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	138471Click image for larger version

Name:	100_0374.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	138472igényel.
                heeegany és demeter kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  ATAKOBA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A teleszkópszár felső részét felhegesztettük ,és esztergáltuk a megfelelő méretre
                  A felső kormánykifli a T1-esé és ehhez van hozzáesztergálva a telószár?
                  Az alsó is T1-ről van vagy az p10?

                  Egyébként régebben valamelyik Miskolci börzén már láttam a motorodat Szép gép, csak akkor nem néztem meg elég alaposan hogy hogy hogy is van benne az első teleszkóp

                  Komment


                    #10
                    Hali.
                    A felső és alsó kormánykifli a saját eredetije van felrakva. A P10-es alsó teleszkópburkolatának a felfogatórésze van átalakítva még.
                    heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      A kép lemaradt.

                      .Click image for larger version

Name:	100_0364.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	138482
                      heeegany kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        ATAKOBA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A P10-es alsó teleszkópburkolatának a felfogatórésze van átalakítva még.
                        És ez az átalakítás mit takar?
                        Tetszik ez a megoldás. Így egyszerűbbnek tűnik mint kiflistől lecserélni aztán ütközőt áthegeszteni...

                        Komment


                          #13
                          A felfogó fül méretét kell megváltoztatni

                          Komment


                            #14
                            Lassacskán halad az átalakítás. Az "alapanyag" már beszerezve. Szükséges darabok krómoztatva. Burkolatokat kell még átalakítani és festeni, telószárakat kicsit megfaragni aztán mehet is a mostani helyére

                            Click image for larger version

Name:	P3260101.jpg
Views:	2
Size:	201.4 KB
ID:	139624

                            Komment


                              #15
                              Ez a régebbi fajta zárócsavar, nekem is ilyen van.
                              Igaz ez típusidegen lesz nálam...
                              Belső szárak köszörülve lesznek, új perselyekkel?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X