Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T1-es Pannónia blokk felújítása-kínlódások-megoldások

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Kedves Lemezjáték!

    Szerintem is az elégetlen üa.-olaj keverék az,amit látsz "kifolyni" és nem a szimmering hibája lehetett...
    A tömítetlenség igazából akkor látszik -jól- amikor egy kicsit többet van használva és nem a szerelőpadon áll Ne vedd sértésnek a fenti sort, de ez az igazság...nekem/nálam számtalanszor volt erre példa. A "padon" látszólag OK. minden,amikor használom,már nem annyira...
    Üdvözlettel!

    Komment


      #47
      Fergusson!

      Ne vedd sértésnek a fenti sort, de ez az igazság...nekem/nálam számtalanszor volt erre példa.
      Dehogy veszem sértésnek, sőt örülök, ha tanácsot, segítséget kapok!!!
      Több szem többet lát, és tényleg azért is szeretem ezt a fórumot, mert gyorsan és sokrétű segítséget kap az emebr...Én is sokszor azért írok részletesen, mert, aki tudja, az majd átlapozza, de akinek szüksége van rá, annak meg segítség lehet...

      Amikor hülyeséget csináltam, azt is leírtam ide, tanuljon a hibámból más is!

      Lehet, hogy Noob-al igazatok van!!! Hajlok arra, hogy "árnyékra vetődtem"...Mondjuk a C3 miatt eleve szét kellett kapnom a blokkot...Most viszont sokkal körültekintőbb leszek!!!

      (Van egy maréknyi azbeszt zsinórom régről...a sima teflon szalag esetleg nem bírja ezt a hőmésrsékletet, ami a kipufogónál van?!)

      Komment


        #48
        Szerintem a teflon szalagot felejtsd el ,továbbá és én is csatlakozom az előttem szólókhoz , egyáltalán nem biztos hogy a szimering hibája okozta az olajcsepegést , sőt !
        Lehet túl dús beállítás , vagy sok 2T olaj alkalmazása is a hiba .
        Ha lehet inkább azbeszt zsinórt használj , én be szoktam kenni egy kis tömítő pasztával (nem sziloplaszt, de hasonló csak az olajat és a hőt jobban bírja ) amiről a fölösleget összerakás után , még a meg száradás előtt maradéktalanul le kell törölni ( a zsinór alá , és rá is teszek egy picit ,ezáltal könnyebb az összecsúsztatása is) !
        Ja , és az indítással várd meg a teljes térhálósodás idejét !

        Komment


          #49
          Én kipufogó oldalon szívesen használom a teflon szalagot. Ha rendesen megvan húzva / nem túl húzva / melyen később melegedések után még lehet húzni szerintem tökéletes. Az azbeszt sem rossz csak ha üzem közben lazul ez összeszerelés után szinte biztos akkor pl. a kipufogóból a nyomás kiveri. Ez az én tapasztalatom persze. Legtökéletesebb a teflon karika mely hőálló és nem oly rideg. A kipufogóból az olajfolyás egy bejáratós gépnél ha elegendő a kenés szinte borítékolt. Majd a bejáratás során után húzol pár alkalommal és rakodik egy kis jótékony koksz abba marad az olajfolyás.

          Komment


            #50
            A kipufogót én kipufogó tömítő pasztával raktam össze. Az elég jól tömít és nem is drága. Teflon pedig a szívó oldalon van. A henger és a szívótorok között egy teflonlap, valamint a szívótorkon teflonszalag, nehogy falsot szívjon a karbi és a torok között.
            Felújítás után eleinte nekem ily folyt az olaj mindenhol ahol lehetett. Nagyobb gázadásra fröcsögött a kipufogóból. Aztán, hiába maradtam az 1:20-as keveréknél, de többet használom nagyobb távokra és megszűnt az olajfolyás. Gondolom a tartósabb üzemi hőmérsékleten való használatnak köszönhetően.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X