Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ha az évjárat és tipus nem kívánja meg szerintem nem rosszabb a gyöngyözés. Az a hiba az alsó részen van és nem látszik a fő pedig a hővezetést nem rontja .A festék pedig szigetelő főleg a porfestett réteg. Persze kinek kinek. A gyárba anno szerintem költség kímélés miatt festették mert akkor nem látszik az Alu. öntés hibái , pláne a polírozott felületen. Egyszerűbb volt festeni mint szép felületű öntvényt előállítani. Persze azt elismerem és elfogadom ha valakinek az tetszik -az ő gépe legyen olyan ami Neki tetszik. Az enyém sem makulátlan és nem is lesz az mert nekem így tetszik egyenlőre mert én is tervezek rajta változtatásokat pl. túra tank stb. mert a biztonság és célszerűség számomra sok mindent felül ír.
Az a hiba az alsó részen van és nem látszik a fő pedig a hővezetést nem rontja .A festék pedig szigetelő főleg a porfestett réteg.
Főleg Panóniánál, ami egy szép nyári 40°C-ban, városban a forró aszfalton araszolva igencsak szeret melegedni.
Vagy egy felvonuláson, végig 20-as tempóval. Krumplit lehetne sütni a motor olajában olyankor
Az enyém sem makulátlan és nem is lesz az mert nekem így tetszik egyenlőre mert én is tervezek rajta változtatásokat pl. túra tank stb. mert a biztonság és célszerűség számomra sok mindent felül ír.
Ez pontosabban mit takar? Egy nagyobb tank? (a mostani se olyan kicsi, nem?) És milyen motoré lesz ráépítve?
Valahogy így fog kinézni. A technológia részleteiről nem sokat tudok, kb 200.-as csiszolóvászonnal megcsiszoltam a blokkot, papír maszkolóval kimaszkoltam a polírozott részeket, majd elküldtem porfesteni. 1. lépés alapozás, aztán megint maszkolás, és utána újra ment a porfestőbe, ekkor a színt ráégették. Ezután újra políroztam, majd féktisztítóval lepucoltam. Ahol az nem vitte le a polírpasztát, ott óvatosan a nitrós rongy segített. Árat nem tudok, a festő a barátom, sörrel fizettem.
Komment