Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5 kerékcsapágy

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    T5 kerékcsapágy

    Sziasztok

    Tudna valaki segíteni abban, hogy mi a kerékcsapágy mérete-száma, típusa? T5, kisfékdobos... Köszönöm

    #2
    Szia!
    6302/C3. Én Koyo csapágyakat vettem és bruttó 1200 Ft/db áron.
    oldbiker73 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      6302/15x42x13 és kerekenként 2 db
      oldbiker73 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Sziasztok
        Köszönöm a gyors választ.

        Komment


          #5
          Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy a kerekekbe is C3-as csapágy kell?

          Én eddig azt gondoltam, hogy oda jó a normál illesztésű csapágy, hiszen ha a dob felülete melegszik is erőteljes fékezésekkor, a csapágyház ettől távolabb van, és nincs is a kerék olyan folyamatos hőterhelésnek kitéve, mint egy főtengelycsapágy a blokkban...Ráadásul a keréknél a normál illesztésű csapágy biztosította merevség előnyösebb a tágfutó C3-as illesztéshez képest...

          Félreértés ne essék, nem tanácsot akarok ezzel adni, hanem inkább magam lettem tanácstalan

          Komment


            #6
            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            hogy a kerekekbe is C3-as csapágy kell?

            ....nem -de az a jó .
            CZsolti és demeter kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Jaja... jó bele, mint a villanyszereléshez az aranyvezeték...végülis az vezeti a legjobban az áramot, a réz csak kisöccse...

              Ha belegondoltok egy 4500-as főtengely fordulatszám mellett a hátsó kerék percenként 760-at fordul, kell oda az a C3...
              ( és ekkor a Pannónia 90km/h-s sebességgel halad, nem óra szerint, hanem ténylegesen!! ez szinte fénysebességnek mondható egy egyhengeres esetében 2 órán keresztül!!)

              - - - Updated - - -

              ha pl. a Pannónia főtengelye 10.500-at fordulna ( egy hengeres, 19"-os hátsókerékkel) akkor a kerékcsapágyak 1774-et fordulnának percenként, és ez kb olyan 200-210 km/h-s sebességnek felelne meg... Na ide kell a Koyo, aszem a fiam Hondájában is az van...
              St.Z.350 és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Ha már ez van előírva már érdemes ezt is belerakni. A normál csapágy is bírná csak kevesebb ideig meg fenn állhat annak a veszélye, hogy a hőtől szépen beáll a sima csapágy menet közben és az nem valami jó. Ez az én véleményem.
                Normáls csapágy 5-6 forint talán, a c3 1200 Ft,de ne ezen múljon

                Komment


                  #9
                  TLF65,

                  ez bizony most nem jó megközelítés ! Tudod amikor még versenyzősdit játszottunk , akkor a motorépítés mindig a kerekekkel-fékkel kezdődött . Mert azt tudja mindenki , hogy egy jó motor életében a kerék -fék futómű legalább 60%-----aztán a maradékon osztoznak a gyertyák , gyujtások , hajtókarok ....

                  De --!! felőlem olyan csapágyat tesz mindenki amit akar , viszont , ha megpörgetem az első kereket vagy a hátsót (lánc nélkül ) aztán elmegyek pisálni ---és ha nem forog amikor visszajövök , ...r az egész .

                  ( vicceket kérem mellőzni - csak a viszonnyítás kedvéért hoztam a dolgot )

                  Már egyszer leírtam , a C csapágy ebben segíti az embert ---- a Pannónia , nem tervezett , anyag minőségi és gyártástrehánysági problémáiból erdő gondok kiküszöbölésében !


                  TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Na ide kell a Koyo, aszem a fiam Hondájában is az van...
                  ...ahol minden méret pontos , aztán ha vizet fakasztasz a teng . meghúzásakor - akkor is forog
                  LC 9246 és wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Jól mondod Joker!

                    Érdemes normális csapágyakat betenni a kerekekbe. Simán vesznek kilowattok egy rossz csapágyazás miatt.

                    Nekem is olyan az elsőkerekem, hogy megpördítem, és 1,2-1,5 km-t pörög, mire megáll. (bicikli km óra volt rajta, azzal mértem)

                    Hőmérséklet is elő-elő fordul dobfékes kerékagyban. Olvasztottam már ki a zsírt úgy a csapágyakból, hogy a fékbetétekhez érve nem síkosított, hanem sercegve elfüstölt... de a csapágy nem szorult meg.

                    "viszont , ha megpörgetem az első kereket vagy a hátsót (lánc nélkül) aztán elmegyek pisálni ---és ha nem forog amikor visszajövök , ...r az egész ."

                    Akkor ezzel most a prosztatádat, vagy a kereket teszteled? ;-)
                    Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2014 szept. 23, 16:35.
                    cocojumbo, demeter és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Már mikor leírtam gondoltam ,hogy nem hagyják ki a magas labdát..

                      Komment


                        #12
                        Képzeljétek el azt a két csapágyat ott a kerékben, brutálisan mindenféle vasak közé és közvetve egymásnak szorítva.
                        Szinte kiált belőlük, hogy kell nekik annyi mozgástér, amit a növelt csapágyhézag jelent. Mint nekünk a levegő, úgy kell.
                        Szerintem még a C4-gyel sem lógna a kerék egy fikarcnyit sem.

                        Komment


                          #13
                          Tulajdonképpen a sima hézagú csapágy is jó lenne, de ahhoz piszokul el kell találni a távtartót. Mind párhuzamosságra, mind hosszra. Na ez a 40-50 éves motoroknál nem nagyon szokott összejönni.

                          Komment


                            #14
                            Üdv Béla Rácz!

                            Valóban nem árt betartani a gyártó előírásait,de a Pannónia kerekeibe nem javasolnak növelt radiális hézagú csapágyakat.

                            Komment


                              #15
                              Hello!

                              Nyár elején cseréltem le a kerékben a csapágyakat, nekem Cseh gyártmányúak lettek berakva, semmi gond nem volt azzal hogy nem C3. Használtam is bőven a járgányt a nyáron.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X