A robbantott ábrából lehet látni, hogy külső zéger kell, és nem "lukas fülű" zéger, hanem ék-bevágásosat tett fel a gyár... valóban mintha látszódna a zéger az alátét alatt, de nekem 53 éve kutyabaja ennek a gyűrűnek, és zégernek, és a csőtengelyem se gyógyult össze...amúgy elég laza az illesztésem itt (is) szerintem nagyon nagyon elhanyagolt motorokon gyógyulhat össze... Én egyébként a Pannónia konstrukcióját a maganemében fantasztikusnak tartom, mind az 1 hengerest, mind a 2 hengerest illetően.
És korát messze megelőzőnek, logikus, gyártható, egyszerű alkatrészekből áll, és TARTÓS! tehát nem egy fogyasztói társadalom terméke. Javítható, és minden esetben a kényelmet szolgálja. ( pl. sebváltó szerelése 1 és 2 henger esetében, állítható lábtartók, rúgózás, főtengely szerelés a P2..nél, seb.fokozat jelzés, kormányszorítók (ami nem csak oldlkocsinál jó!) hátsókeréktől független lánchajtás, szóval sok-sok mindenen látszik a magyar logika, vagy magyar észjárás, még akkor is ha más motorról lestek el dolgokat alkalmanként... És melyik gyár nem lesett el dolgokat, vagy les el manapság?!)
És korát messze megelőzőnek, logikus, gyártható, egyszerű alkatrészekből áll, és TARTÓS! tehát nem egy fogyasztói társadalom terméke. Javítható, és minden esetben a kényelmet szolgálja. ( pl. sebváltó szerelése 1 és 2 henger esetében, állítható lábtartók, rúgózás, főtengely szerelés a P2..nél, seb.fokozat jelzés, kormányszorítók (ami nem csak oldlkocsinál jó!) hátsókeréktől független lánchajtás, szóval sok-sok mindenen látszik a magyar logika, vagy magyar észjárás, még akkor is ha más motorról lestek el dolgokat alkalmanként... És melyik gyár nem lesett el dolgokat, vagy les el manapság?!)
Komment