Tisztelt ApaE!
Már be sem rúgtam, mert levettem a gyújtás, hogy megnézzem a jobb oldali szimeringet.
Miután sűrű fekete olaj jött a kipufogócső és a dob találkozásánál, beigazolva láttam, amit mondtál.
Úgy döntöttem, szétszedem. Nem sokat motoroztam vele még, de hát ez van...
A hengert amikor lehúztam, abban is rengeteg olaj volt. Amit írtál, az beigazolódott! Köszönöm a tanácsot!
A blokkot még nem húztam szét, arra már nem volt időm.
Tanácsot szeretnék kérni a következő dologban is:
FAG csapágyak vannak a főtengelyen, de nem C3-asak, hanem normál csapágyak. Eltérő véleményeket olvastam itt a Fórumon is arról, hogy lehet-e normál csapágyat szerelni a főtengelyre, vagy csak C3-at?!
Ha már úgyis széthúzom, cseréljem ki C3-asra? Már arra is gondoltam, hátha melegedett a normál hézagú csapágyak miatt és azért ment el a szimering?!? Bár a jobb oldalival szemben, amit csak a levegő hűt, ezt olaj is éri, szerintem védettebb a hő ellen...
Szívhat balról is falsot. Milyen színű a füst? Már amikor jár a motor, 'ugye'.
Miután sűrű fekete olaj jött a kipufogócső és a dob találkozásánál, beigazolva láttam, amit mondtál.
Úgy döntöttem, szétszedem. Nem sokat motoroztam vele még, de hát ez van...
A hengert amikor lehúztam, abban is rengeteg olaj volt. Amit írtál, az beigazolódott! Köszönöm a tanácsot!
A blokkot még nem húztam szét, arra már nem volt időm.
Tanácsot szeretnék kérni a következő dologban is:
FAG csapágyak vannak a főtengelyen, de nem C3-asak, hanem normál csapágyak. Eltérő véleményeket olvastam itt a Fórumon is arról, hogy lehet-e normál csapágyat szerelni a főtengelyre, vagy csak C3-at?!
Ha már úgyis széthúzom, cseréljem ki C3-asra? Már arra is gondoltam, hátha melegedett a normál hézagú csapágyak miatt és azért ment el a szimering?!? Bár a jobb oldalival szemben, amit csak a levegő hűt, ezt olaj is éri, szerintem védettebb a hő ellen...
Komment