Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia főtengely csapágyazása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Bocsánat , a Waresz hatókar milyen paraméterekkel bír ? Találtam egyet (Új!) a felső polcon egy ládában , a feliratok szerint németnek néz ki , kialakításra lehet két ütemű is . Csak nekem úgy rémlik a Wb hajtókar felső-szem teteje simára van munkálva , ez nem olyan . (vagy lehet hogy a régebbi ?)

    - - - Updated - - -

    Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na igen , főleg,amikor három kell belőle mint a CZ-be...
    Főleg ha négy mint a P20-ba , De ha az előírások szerint a váltóba is azt teszünk, nekem nyóc !!!
    Így könnyű gyári csapágyhoz jutni , bár én egy kicsit szkeptikus vagyok a gyári pannónia főtengely csapágyakkal szemben ...
    Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Főleg ha négy mint a P20-ba , ...
      Már bocsika, de kellett Neked ilyen különleges motor

      Ja én is csak a f.tengelyhez írtam...amúgy a CZ-be is több kell
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Akkoriban egyáltalán nem tűnt annak !
        Fergusson kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Nincs új hajtókar már a 353-hoz sem, elérhetőségről írok PM-et.
          Ha lehet ez engem is érdekelne.

          Komment


            #50
            Hol vannak a marósok,esztergályosok,edzőműhelyek?

            Ilyen összegekért nem éri meg,tömör acélból kimarni leedzeni köszörülni hajtókart és csapokat már mindenféle sufniban készítenek dugószetteket,és szerintem a gyári minőséget,kevés nem tudja.
            Ha nekem kellene!Tömör vasból körbefurkálnám,vágóval kiszakítanám,körbe-flexelném,súlyra és alakra méregetném lángal felmelegíteném vízbe vele! és suportal kiköszörülném.Ha nem lenne annyi,amennyit mig élek nem koptathatnék el,ja nem hibátlan,de használható,na és TE az vagy?!

            Így kicsit hosszadalmas de megoldható,viszont ma már van vízvágó,lézervágó,pantográf,spéci-öntés,számítógépes,és automata-forgácsoló,és nyavalygunk egy szaros hajtókar miatt?

            Még az is bosszant,hogy mindenki az eredetiségről beszél,de a gyári minőségű alkatrész már nem felel meg az igényeinek:akkor Miért nem vállalja be hogy hotrodot épit?????!!!!! Mindenhol krom,a gyáriak sohasem csillogtak igy festés,hibátlan nem gyűrődő ülés,öntéshibátlan gumialkatrészek aranylánc,12-v,hiba nélküli csíkozás,elektronikus gyújtás.IGAZI OT-s veterán!!!A p-20,21-meg egy csodagép lett Tök gyári......mikor az utcán voltak,már elfogytak a gyári alkatrészek.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #51
              Még az is bosszant,hogy mindenki az eredetiségről beszél,de a gyári minőségű alkatrész már nem felel meg az igényeinek:akkor Miért nem vállalja be hogy hotrodot épit???!!! Mindenhol krom,a gyáriak sohasem csillogtak igy festés,hibátlan nem gyűrődő ülés,öntéshibátlan gumialkatrészek aranylánc,12-v,hiba nélküli csíkozás,elektronikus gyújtás.IGAZI OT-s veterán!!!A p-20,21-meg egy csodagép lett Tök gyári...mikor az utcán voltak,már elfogytak a gyári alkatrészek.
              Kedves Mateapu, Üdvözletem!

              Igaz, nem foglaltam így össze, egy hsz.-be, de teljesen megegyezik a véleményünk...

              Komment


                #52
                mateapu, ----mivan ? odakozmált a tojásrántotta ?


                persze-igazad van

                Komment


                  #53
                  mindenki az eredetiségről beszél,de a gyári minőségű alkatrész már nem felel meg az igényeinek
                  Mi ezzel a baj?
                  Ma már nincs megfelelő állapotú, minőségű gyári alkatrész hozzáférhető. Öt db főtengelyből tudtam egyet kiválasztani, aminek legalább a sonkái épek! A csapokról, menetekről, csúcsfuratokról ne is beszéljünk...a hajtókart és csapágyazását már kár is említeni. Ha van megfizethető árú hajtókar, ami jobb, erősebb és a csapágyazása szintén, van ember, aki tud csapokat készíteni, aztán a végeredmény várhatóan jobb lesz, mint a gyári állapot, akkor fölösleges a jó gyárit hajkurászni majdnem reménytelenül.
                  Aztán ha már eljutottunk oda, hogy nem alulméretezett a főtengelycsap, lehessen már könnyebben szerelni, ha van hozzá csapágy elérhető. Behúzó szerszámot készíteni, hogy aztán fölöslegesen és rendellenesen terheljük a golyóscsapágyakat és a csapágyházakat szereléskor, annak mi értelme pl.?
                  Ebben a kérdésben szerintem igenis nem felel meg a gyári alkatrész annak, aki egy halom pénzt ráborít a Pannóniájára, vagy legalábbis meggondolja, hogy kiküszöböljön előbb-utóbb borítékolható meghibásodásokat a gyári konstrukcióból és kivitelezésből adódóan.
                  De ez csak egy ellenvélemény, most akkor megyek leveszek 10 szemet az aranyláncból, mert ugye az 130 szemes.

                  Komment


                    #54
                    "Ilyen összegekért nem éri meg,tömör acélból kimarni leedzeni köszörülni hajtókart és csapokat"

                    Csak halkan jegyezném meg, hogy hajtókart még egy Pannóniába sem szabad forgácsolással készíteni. Sajnos süllyesztékben kell a nyers darabot kovácsolni és valószínű, hogy még mindig így is készítik, megfelelő anyagból azután hőkezelni a szemeknél és a végén köszörülni. Pillanatnyilag ebben nincs tudomásom szerint megoldás nálunk.
                    Valamikor egy 4 hengeres Puch motorhoz gyártottunk osztott de görgős hajtókart forgácsolással és rengeteg munka árán sem lett jó az eredmény. Mondjuk az is igaz, hogy az egy jóval bonyolultabb feladat volt.

                    Komment


                      #55
                      Csak halkan jegyezném meg, hogy hajtókart még egy Pannóniába sem szabad forgácsolással készíteni.
                      "az a fránya rántotta"
                      Az a bajom a kezdő fiatalok,azt hiszik felújítás után,használható motorjuk lesz.
                      Ez mai szemmel NEM igaz,ezek a gépek 60-70es tempóra és napi karbantartásra készültek.!

                      Kényelmes és a karbantartás és kezelés függvényében megbízható azért maradt fenn,mert nem kell bele akku,hogy menjen!!!!Ma is van mindenféle megfelelő minőségű alkatrész ami megfelel a gyári minőségnek(szar de működik)...

                      Lényeg:többre tartok egy agyontörölgetett halkan ciríppelő utcai gépet,mint egy tréleren letakarva szállított díjnyertes vitrinszökevényt titáncsapágyazással!!!!!

                      Vajon melyiken látszik a szeretet?
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #56
                        De ez a "válaszod biztos, hogy jó idézettel kezdődik? Biztos, hogy a beidézett szövegre akartál válaszolni?

                        Komment


                          #57
                          Biztos, hogy a beidézett szövegre akartál válaszolni?
                          olvasd el a joker beszólását.és ne vedd komolyra a kirohanásaimat!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #58
                            Nem nem. Csak nem értettem, hogy miért az én hozzászólásomból idéztél, miközben a válasz valóban úgy tűnt mintha a rántottára célzott volna.

                            Komment


                              #59
                              mint egy tréleren letakarva szállított díjnyertes vitrinszökevényt titáncsapágyazással!!!
                              No, akik olyanokat csinálgatnak (csináltatnak), nincsenek itt.
                              De hál'istennek, mert csak jól le lennék b...va itt az agyalásainkkal és a "gyermeteg" próbálkozásainkkal.
                              Amíg senkinek nincs óriás lova, jól megleszünk itt, még ha nyolc árnyalatnyi is a különbség a vélekedéseink között.

                              Komment


                                #60
                                Abban segítsetek, hogy T5-ös Pannóniába főtengely-csapágynak berakhatok-e 6305TB.P63 jelölésűt? A golyókosár textilbakelitből készült.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X