Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Mi tavaly pályáztattunk meg elég nagy mennyiségben csapágyat, a kereskedők véleménye szerint a neves gyártók csapágyain kívül minden más gyártmány (cseh/szlovák/osztrák/lengyel stb) mind kínában készült csapágy és max. pl. az osztrákoknál dobozolják, vagy a részegységek kínában készülnek, és pl. a szlovákoknál szerelik készre és dobozolják, sok esetben kínai gyártmány teljesen, csak egy kereskedői fantáziamárkanévvel kerül forgalomba
de nem minden kínai csapágy xar, a jó kereskedő tud elfogadható, közepes minőségű kínai alternatívát adni az SKF,FAG/INA, Koyo stb. mellett, pl. a ZKL cseh/kínai, ZVL szlovák/kínai, de biztos van más fantázianevű is
Rábíztam mindent a szakira, ő azt mondta ha így van gyárilag a Wartburgban, akkor így legyen a Pannóniában is.
Persze azt tudom, hogy vannak olajzó nyílások alul és felül is a legtöbb kétütemű hajtókaron, de nem akartam okoskodni ezzel.
Nagyon pofásan néz ki! Hogyan konzerválod míg beszerelésre kerül? Vagy máris megy bele a blokkba?
Ha az ember bekeni a csapokat sima gépzsírral az tökéletesen megteszi, míg be nem építi. A tűgörgőkhöz meg valami jó sűrű hajtóműolajat célszerű beönteni, az nem folyik le könnyen. Mehet a hajtókarra is. De ahogy írta, a WD40 is jó, csak az gyorsan elfolyik, meg szerintem kicsit illan is. Utána meg egy bevásárlószatyorba kell szépen becsomagolni, "oszt jónapot".
- Mennyi?
- 30.
......
A felső tűgörgő nincs benne. De ez egy KX hajtókar ára, ha vesszük még a csapok keménykrómozását és köszörülését, az összerakást, akkor több mint kétszer ennyire jön ki. Nálam az már sok, ez még elmegy kategória.
Nekem 25 volt egy hagyományos felújítás, ami mondjuk nem kevés, de csináltatni kellett hozzá a sonkákat összekötő csapot (betétedzés, köszörülés, stb.), meg ez volt közelben.
Tényleg, nem készítenek ezekhez szériában túlméretes csapokat, mint ha láttam volna már ilyet?!
Komment