Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia főtengely csapágyazása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Fizetés .... Ó ,az a legkevesebb !
    wsievers és RedBull477 kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      Azért is váltottam, mert kevés volt De most már nem panaszkodom rá
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        Pedig "velünk vált a világ ! "
        wsievers, Fergusson és kedvelte ezt.

        Komment


          #79
          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          053 , 189 , 076 , 247 ,163 ??? Ezek emberesek nem ..
          Jaja, de nekem csak rászerelni kell...
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #80
            Mi tavaly pályáztattunk meg elég nagy mennyiségben csapágyat, a kereskedők véleménye szerint a neves gyártók csapágyain kívül minden más gyártmány (cseh/szlovák/osztrák/lengyel stb) mind kínában készült csapágy és max. pl. az osztrákoknál dobozolják, vagy a részegységek kínában készülnek, és pl. a szlovákoknál szerelik készre és dobozolják, sok esetben kínai gyártmány teljesen, csak egy kereskedői fantáziamárkanévvel kerül forgalomba

            de nem minden kínai csapágy xar, a jó kereskedő tud elfogadható, közepes minőségű kínai alternatívát adni az SKF,FAG/INA, Koyo stb. mellett, pl. a ZKL cseh/kínai, ZVL szlovák/kínai, de biztos van más fantázianevű is

            Komment


              #81
              Most alternatívaként ajánlottak nekem ,a ZVL , ZKL helyett narancssárga dobozos Slavia nevű csapágyakat , de egyenlőre nem mertem venni belőle !

              Komment


                #82
                Ilyen lett végül a főtengelyem:

                Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	143765Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	143766Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	143767

                Komment


                  #83
                  Ilyen lett végül a főtengelyem:
                  Warnyú hajtókar?
                  Olajozó furatot nem csináltál a kisfejbe?

                  Komment


                    #84
                    Rábíztam mindent a szakira, ő azt mondta ha így van gyárilag a Wartburgban, akkor így legyen a Pannóniában is.
                    Persze azt tudom, hogy vannak olajzó nyílások alul és felül is a legtöbb kétütemű hajtókaron, de nem akartam okoskodni ezzel.

                    Komment


                      #85
                      Nagyon pofásan néz ki! Hogyan konzerválod míg beszerelésre kerül? Vagy máris megy bele a blokkba?

                      Komment


                        #86
                        A blokk még úgymond kezelés alatt van...
                        Addig is, úgy szoktam hogy jól eláztatom WD40-nel, az távol tartja a nedvességet és betekerem egy rongyba.

                        Komment


                          #87
                          OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nagyon pofásan néz ki! Hogyan konzerválod míg beszerelésre kerül? Vagy máris megy bele a blokkba?
                          Ha az ember bekeni a csapokat sima gépzsírral az tökéletesen megteszi, míg be nem építi. A tűgörgőkhöz meg valami jó sűrű hajtóműolajat célszerű beönteni, az nem folyik le könnyen. Mehet a hajtókarra is. De ahogy írta, a WD40 is jó, csak az gyorsan elfolyik, meg szerintem kicsit illan is. Utána meg egy bevásárlószatyorba kell szépen becsomagolni, "oszt jónapot".

                          Komment


                            #88
                            demeter
                            Ilyen lett végül a főtengelyem:
                            ...és mennyi az annyi?

                            Komment


                              #89
                              - Mennyi?
                              - 30.
                              ......
                              A felső tűgörgő nincs benne. De ez egy KX hajtókar ára, ha vesszük még a csapok keménykrómozását és köszörülését, az összerakást, akkor több mint kétszer ennyire jön ki. Nálam az már sok, ez még elmegy kategória.

                              Komment


                                #90
                                Mennyi?
                                - 30.
                                Szerintem elfogadhatónak tűnik!

                                Nekem 25 volt egy hagyományos felújítás, ami mondjuk nem kevés, de csináltatni kellett hozzá a sonkákat összekötő csapot (betétedzés, köszörülés, stb.), meg ez volt közelben.

                                Tényleg, nem készítenek ezekhez szériában túlméretes csapokat, mint ha láttam volna már ilyet?!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X