Gondban vagyok és tanácsot kérnék!
Előzmények:
Frissen felújított T1-es blokkról van szó, pár száz km van benne. Jókat motoroztam vele, már a porlasztó finom állítása volt csak vissza. Egyik alkalommal indítás után azt észleltem, hogy gázadásra visszahörög, alapjáraton megy szívató nélkül, de nagyobb fordulatot csak szivatóval veszi fel akkor is ha meleg már a henger.
Amit eddig csináltam rajta:
-A karburátor teljes és alapos megtisztítása.
-Fals keresése a karburátor körül. (A szívócsonknál tömítő pasztát használtam, féktisztítóval ellenőriztem.)
-Másik karburátorral is kipróbáltam.
-A lendkereket levettem, hátha a jobb oldali szimeringnél szív falsot: A tekercsek olaj mentesek voltak. Tettem egy kis olajat a szimering-főtengely találkozásához, gondolván, hogy az olajon látszik, ha beszippantaná a forgattyús ház, vagy buborék jönne kifelé.
-A blokkot szétszedtem (sajnos nem C3-as csapágyakkal szereltem először) így kicseréltem a bal oldali szimeringet. A blokkot papírral és tömítő pasztával raktam össze. A hengert tömítő pasztával raktam a blokkra.
Ma kipróbáltam a motort az összerakás után, a hideg idő ellenére könnyen indult. ha visszaengedem a szivatót, alapjáraton megy, ugyanakkor gázadásra lehörög, ha időben ráhúzom a szivatót, nem áll le.
Csináltam róla egy 5 perces hangrögzítést (videót nem tudtam, mert egyedül voltam), de ezt sajnos nem tudom ide feltölteni, meg a Youtube-ra sem, pedig talán segítenének a hallottak.
(Holnap megpróbálok videót készíteni, és feltenni!)
Addig is, van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj oka?
(Kínomban már a jobb oldali szimeringre gondolok, de nnem akarom potyára kicserélni, drága viton szimering...hogyan lehet ellenőrizni a jobb oldali szimeringet?!
Az normális, ha leállítás után a sebváltó olaj teteje habos,
Előzmények:
Frissen felújított T1-es blokkról van szó, pár száz km van benne. Jókat motoroztam vele, már a porlasztó finom állítása volt csak vissza. Egyik alkalommal indítás után azt észleltem, hogy gázadásra visszahörög, alapjáraton megy szívató nélkül, de nagyobb fordulatot csak szivatóval veszi fel akkor is ha meleg már a henger.
Amit eddig csináltam rajta:
-A karburátor teljes és alapos megtisztítása.
-Fals keresése a karburátor körül. (A szívócsonknál tömítő pasztát használtam, féktisztítóval ellenőriztem.)
-Másik karburátorral is kipróbáltam.
-A lendkereket levettem, hátha a jobb oldali szimeringnél szív falsot: A tekercsek olaj mentesek voltak. Tettem egy kis olajat a szimering-főtengely találkozásához, gondolván, hogy az olajon látszik, ha beszippantaná a forgattyús ház, vagy buborék jönne kifelé.
-A blokkot szétszedtem (sajnos nem C3-as csapágyakkal szereltem először) így kicseréltem a bal oldali szimeringet. A blokkot papírral és tömítő pasztával raktam össze. A hengert tömítő pasztával raktam a blokkra.
Ma kipróbáltam a motort az összerakás után, a hideg idő ellenére könnyen indult. ha visszaengedem a szivatót, alapjáraton megy, ugyanakkor gázadásra lehörög, ha időben ráhúzom a szivatót, nem áll le.
Csináltam róla egy 5 perces hangrögzítést (videót nem tudtam, mert egyedül voltam), de ezt sajnos nem tudom ide feltölteni, meg a Youtube-ra sem, pedig talán segítenének a hallottak.
(Holnap megpróbálok videót készíteni, és feltenni!)
Addig is, van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj oka?
(Kínomban már a jobb oldali szimeringre gondolok, de nnem akarom potyára kicserélni, drága viton szimering...hogyan lehet ellenőrizni a jobb oldali szimeringet?!
Az normális, ha leállítás után a sebváltó olaj teteje habos,
Komment