Én egy hajszálnyit magas benzinszintre gondolnék.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia bejáratás
Collapse
X
-
Nos, igazad volt gesszti, egy rovátkával lejjebb megszűnt a jelenség.
De tudtam, hogy bármit elállítok, már nem lesz ugyanolyan...gondoltam kompenzálok a súbertűn feljebb eggyel, akkor meg enyhén csörög alsó gázon...jó vissza súbertű, levegőcsavar-alapjárati állítócsavar próbálgatás együtt. A jelenség ugyanaz, vagy jó a hangja és jól megy, de bekopog gázelvételnél, vagy rosszabb a hangja, máshogy veszi a gázt, de nem kopog be.
A .... kivan megint a karburátorral!
- 2 likes
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA .... kivan megint a karburátorral!
Azzal jelenleg nem foglalkozol?
Komment
-
Megmondom őszintén, nincs már lelki erőm ezekhez a dolgokhoz, először szeretnék megelégedéssel motorozni meg nyugodtan.
- 2 likes
Komment
-
Fogyasztás...
Most hogy már bejáratottnak minősítettem a motort, számolgattam a fogyasztást.
Az első néhány száz km alatt is már úgy nagyjából szembe tűnt, hogy jelentősen kevesebb lett. Most azt a tötyögősebb időszakot figyelmen kívül hagyom és az utóbbi egy hónap és bő 800 km adataira támaszkodva 3,67 liter/100 km-re jött ki.
Ezen a távon már rendesen hajtottam, mint korábban. Ugyanaz a karburátor van egy rövid egyéb próbától eltekinve, különösebb beavatkozás azon sem történt hosszabb távon.
Ez kb. 6 decivel kevesebb, mint a korábbi fúrás-dugattyú párossal! A henger ugyanaz, persze 0,5 mm-rel nagyobb átmérőjű.
Hogyan lehetséges ez, valaki mondja meg...
- 2 likes
Komment
-
Hogyan lehetséges ez, valaki mondja meg...
Egyébként én már ott elakadtam, hogy 4 liter alatti fogyasztás. Én stabil 5,5-ös átlagot produkáltam, amikor volt bőven időm motorozni (ez kb. 7e km átlaga). Persze nem óvatosan...There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
Komment