Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia bejáratás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Én egy hajszálnyit magas benzinszintre gondolnék.

    Komment


      #47
      OK, először megnézem egy rovátkával lejjebb.

      Komment


        #48
        Nos, igazad volt gesszti, egy rovátkával lejjebb megszűnt a jelenség.
        De tudtam, hogy bármit elállítok, már nem lesz ugyanolyan...gondoltam kompenzálok a súbertűn feljebb eggyel, akkor meg enyhén csörög alsó gázon...jó vissza súbertű, levegőcsavar-alapjárati állítócsavar próbálgatás együtt. A jelenség ugyanaz, vagy jó a hangja és jól megy, de bekopog gázelvételnél, vagy rosszabb a hangja, máshogy veszi a gázt, de nem kopog be.
        A .... kivan megint a karburátorral!

        Komment


          #49
          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A .... kivan megint a karburátorral!
          Akkor ne hagyd porosodni a másikat!
          Azzal jelenleg nem foglalkozol?

          Komment


            #50
            Megmondom őszintén, nincs már lelki erőm ezekhez a dolgokhoz, először szeretnék megelégedéssel motorozni meg nyugodtan.
            Na most vagy az én, vagy a motor hibája, hogy nem lehetséges, de így se meg úgy se szerencsés...

            Komment


              #51
              Megmondom őszintén, nincs már lelki erőm ezekhez a dolgokhoz, először szeretnék megelégedéssel motorozni meg nyugodtan.
              Ne is mond. Ősszel felszereltem egy dellortót a gépre. Akkor kb. beállítottam, és beköszöntött a tél. Most mentem vele kb. 20 km-t. Kb. jónak tűnik. Így indulok vele holnap egy egész napos, 300 km-es össztávú túrára. "lesz, ami lesz". :-)

              Komment


                #52
                Nem kell itt vacakolni a megszorulós motorral... Biztosra kell menni:



                Egy akksi volt az oldalkocsiban, az hajtotta a ventit. :-)
                (útban Alsóörs felé sikerült lencsére kapni. Fotóalbum, és videó hamarosan)

                :-)

                Komment


                  #53
                  Én nem is mondok semmit ....

                  Komment


                    #54
                    Ez aztán komoly elővigyázatosság...

                    Komment


                      #55
                      800 km-nél járok, óra szerint 95-tel most tekertem le 35 km-t. Szerintem jól halad.

                      Komment


                        #56
                        1000 km-ig megvolt a 100, mostanra a henger-dugattyú párost bejáratottnak minősítem.
                        A teljes gáz kérdésnek viszont még nem tudom, mikor fogok aláfeszegetni, ha majd úgy érzem, akkor viszont több lépcsőben kell odáig eljutni azt hiszem.

                        Komment


                          #57
                          Fogyasztás...
                          Most hogy már bejáratottnak minősítettem a motort, számolgattam a fogyasztást.
                          Az első néhány száz km alatt is már úgy nagyjából szembe tűnt, hogy jelentősen kevesebb lett. Most azt a tötyögősebb időszakot figyelmen kívül hagyom és az utóbbi egy hónap és bő 800 km adataira támaszkodva 3,67 liter/100 km-re jött ki.
                          Ezen a távon már rendesen hajtottam, mint korábban. Ugyanaz a karburátor van egy rövid egyéb próbától eltekinve, különösebb beavatkozás azon sem történt hosszabb távon.
                          Ez kb. 6 decivel kevesebb, mint a korábbi fúrás-dugattyú párossal! A henger ugyanaz, persze 0,5 mm-rel nagyobb átmérőjű.
                          Hogyan lehetséges ez, valaki mondja meg...

                          Komment


                            #58
                            Jobb a kompresszió, és kevesebb a veszteség, ennyi az egész.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #59
                              Hogyan lehetséges ez, valaki mondja meg...
                              Ahogy wsievers mondja: csak az lehet, lévén az áttételezés, a táj ahol motorozol, a motorozási szokásaid, a motor tömege és a te testsúlyod sem változott meg közben gondolom. Hihetetlen mennyit tudnak jelenteni a kicsi veszteségek összeadódva. Nekem pl. a kipufogó csatlakozásának tömítetlensége is szépen megfigyelhetően jelentkezett túlfogyasztásban.

                              Egyébként én már ott elakadtam, hogy 4 liter alatti fogyasztás. Én stabil 5,5-ös átlagot produkáltam, amikor volt bőven időm motorozni (ez kb. 7e km átlaga). Persze nem óvatosan...
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                #60
                                Csak hihetetlen hogy ez ennyit számítson...de így már saját szememmel látom.
                                Az első húsz literrel is 571 km-t mentem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X