Hello St.Z.350!
A Vape nem egészen olyan, mint a - hagyományos értelemben vett - lendkerékgyújtás.
Hasonló az elv a gépkocsikban is használatos generátorhoz, de itt a lendkerékben elhelyezett É-D mágnesek indukálnak feszültséget az állórészen lévő tekercsekben, melyek sorba vannak kötve, így jóval magasabb feszültséget szolgáltatnak mint a hagyományos lendkeréknék megszokott. Ezért azt mindenképpen stabilizálni kell, ezért szükség van egy fesz. szabályzóra.
Ezenkívül a Vape elektronikának kell még egy fordulattal arányos feszültség amire a CDI nek szüksége is van. Erre van egy külön tekercs az állórészen. Többek között ebben (is) tér el a Vape kialakítása az autógenerátortól.
Hello nyemi!
Erre én is gondoltam, de semmi utólagos beavatkozás nem látszott a lendkerék bütykein, de azért le is ellenőriztem. Pontosan 180°-ban volt a két bütyök vezérlő éle.
Talán az a pici főtengely/vagy lendkerék görbeség kavarhatott be (sajnos volt neki...). Szegény tanár bácsinak nem akartam reszelgetni a szép új (drága) lendkerekét...lehet kardjába dőlt volna .
A lényeg egyébként is a jel mászkálása lett volna. Ezt nem értettem. Lógást-kottyanást-hézagot sehol nem tapasztaltam. Így hát - részemről - marad az elektronika.
A Vape nem egészen olyan, mint a - hagyományos értelemben vett - lendkerékgyújtás.
Hasonló az elv a gépkocsikban is használatos generátorhoz, de itt a lendkerékben elhelyezett É-D mágnesek indukálnak feszültséget az állórészen lévő tekercsekben, melyek sorba vannak kötve, így jóval magasabb feszültséget szolgáltatnak mint a hagyományos lendkeréknék megszokott. Ezért azt mindenképpen stabilizálni kell, ezért szükség van egy fesz. szabályzóra.
Ezenkívül a Vape elektronikának kell még egy fordulattal arányos feszültség amire a CDI nek szüksége is van. Erre van egy külön tekercs az állórészen. Többek között ebben (is) tér el a Vape kialakítása az autógenerátortól.
Hello nyemi!
Akkor tud csak ilyet csinálni ez a parazita szikrás Vape gyújtás, ha a lendkeréken levő vezérlő ívek nem 180°-ban állnak egymással.
Talán az a pici főtengely/vagy lendkerék görbeség kavarhatott be (sajnos volt neki...). Szegény tanár bácsinak nem akartam reszelgetni a szép új (drága) lendkerekét...lehet kardjába dőlt volna .
A lényeg egyébként is a jel mászkálása lett volna. Ezt nem értettem. Lógást-kottyanást-hézagot sehol nem tapasztaltam. Így hát - részemről - marad az elektronika.
Komment