Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia T5 kuplungkar
Collapse
X
-
Az enyém is mozog valamennyire. Úgy emlékszem, a kart kicsit szétfeszítettem a csatlakozási ponton, és úgy már nem annyira, mint amikor először feltettem.
(A Pannónia amúgy tényleg alapvetően egy sz@r motor, tele ilyen kényelmetlenségekkel!
De szeretjük, mert kicsit fekete, kicsit gyenge, de a miénk, magyar narancs!!!
Egy dolog van, ami viszont eszméletlenül tetszik nekem, a körhagyós láncfeszítő szerkezete!!!)
Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2015 ápr. 28, 22:30.
-
Blackmumus
A kormányon a tartó összeszorításával. Nekem segített, de aztán észrevettem, hogy egyre jobban kotyog, most meg azt is észrevettem, hogy ez azért van mert elhagytam róla az anyát.
A tartó összeszorítása is lehet megoldás, de kilazulhat hamar, a jobb megoldás a kar kicsit széjjel feszítése, így jobban tartja a helyzetét a kar. rajzolni most nem tudok hozzá, hogy miért, de úgy tudnám jellemezni, hogy ha terpeszben állsz, stabilabb vagy oldal irányba, mint összezárt lábakkal...
(Amúgy a kar is és a tartó is elég "lekvár" anyagból vannak...vas és acél országa...
)
mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Emlékeim szerint az anyának csak biztosító szerepe van, a csavar eleve menetbe megy a tartóba, így az anya nem számít kotyogás szempontjából.Hirtelen nem emlékszem a gyárinál hogy volt megoldva, meg az nincs is itthon, úgyhogy nem tudom megnézni.
Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem ismerem az utángyártott kormányokatLemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem hagyott nyugodni a dolog, megmértem az enyémet is és nagyobb, bár ez 3 cm-nél nem biztos, hogy dicsőség...!!!
Szóval, a kuplung karom vége 3 cm-es le-föl játékkal rendelkezik. Szemre nem is tűnt vészesnek, de a tolómérő könyörtelen!
Funkcionálisan nem okoz gondot, mivel vaj puha a kuplungom, nem rogyik meg a kar ha ferdén is húznám meg.
Ugyanakkor szerintem a legjobb megoldás a holtjáték csökkentésére, ha a z összepréselt kart kicsit szétfeszíti az ember, és közé tesz egy megfelelő méretű alátétet, én a furatot 6,5 mm-nek mértem.
Ehhez képest szerintem kevésbé jó megoldás a kar fölé, ill. alá tett alátét, és a legkevésbé jó megoldás a kormány konzol összeszorítása.
De akár maradhat is...
- 4 likes
Komment
-
A 0,5 mm-es furat átmérő is okoz lógást a kar végén.0,2 mm is bőven elegendő lenne és mivel a kar befogott része szinte össze van nyomva csak tovább rontja a helyzetet.Ezért az igazi megoldásnak az tűnne PL. ha a kar fel lenne fúrva a csavar átmérőjénél + 2 mm rel és ebbe készülne egy persely mely hosszabb lenne mint a kar befogott része és erre kerülne alulra hézagoló alátét. Én így oldanám meg a kar szétfeszítése és közé alátét is megoldás de a " lötyögés " fő oka valószínűleg a 6,5 mm-es furat.
- 3 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem hagyott nyugodni a dolog, megmértem az enyémet is és nagyobb, bár ez 3 cm-nél nem biztos, hogy dicsőség...!!!
- 2 likes
Komment
Komment