Tragédia.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia alapjárati és főfúvóka mérete bejáratáshoz
Collapse
X
-
Végső helyzet jelentés.
Visszaraktam az eredeti, 125-ös fúvókánkat, ez az érték a gépkönyvben is. Ez is volt bennünk a fúratásunk előtt is. Gyertyahézagunk 4,5 mm. Nagyon szép menetünk volt ma, gázfröccsre reagál Motorka a teljes tartományba, csodás hangok a motor felől 50 -60-70 túrasebességnél, semmi prüncögés, folyamatos és egyenletes gázadásnál nincs az a apró és sűrű lövöldözős hang, nem összetévesztendő a visszalövéssel. Egyszóval szép járat. Első 10 km 50-60 közötti, de inkább 50 felé tartó bemelegítő futás, majd 60 - ra határozott felhozatal, utolsó szakaszban egyenletes gáztartással. Jellemzők: jó és szép folyamatos motorhang, érződik a kiegyensúlyozott nyomaték átadás, dallamos motorjárás. Utolsó szakaszban erőteljes dinamikus felhúzás 70 és kissé a fölé. Eleinte vissza-vissza ejtéssel, a motorhűtés végett, néha bekuplungolás gázfröccsöcskékkel., majd tartós sebesség tartás itt, a bekuplungulások abbahagyásával. Fontos itt a fülre vezetés, a hallás alapján sok mindenre ráérezhetünk, ezért ilyenkor felettébb jók a kevésbé hangszigetelő sisakok, élni kell kissé a motorral, ne zárjuk ki a zaját. Mondjuk sosem szerettem a süket bukókat. A hang és a menetegyenletesség sok mindent elárul.
A magamfajta énekzengő bohóc, ki igric szerepbe tengeti bús életét, igen alkalmas a felesleges szószaporításra, kéretik mindazok türelme, kik ezt hosszúnak tartott beszámolónak vélik, de jó volt elmondani tapaszatalatim és élményeim.
Bízván bízom, hogy értül tán ebből a dolgokból valaki.Utoljára szerkesztve a következő által: Igrich; 2015 jún. 11, 20:08.
- 4 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNagyapám ezt úgy mondta : " Az okos ember más kárán tanul "
Ezért kell kipróbálni, aztán ha nekünk se sikerül akkor tényleg a tervvel volt a hiba.
- 2 likes
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA cikk az AM-ban jelent meg.
....ez is csak egy ujság , azt meg ujságírók körmölik
- 1 like
Komment
-
Persze , biztos így volt -- de sajna eddigi kis életem tapasztalati azt mondatják velem , hogy a főkonstruktőrnek kellett volna kiadni egy füzetet , sk .
Mert ha már egy fent nevezett foglálkozásu valakit bevontak a (bármi másról is szó lehetne ) akkor azt fenntartással kell kezelni .
- - - Updated - - -
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég mindig egyedül vagyok akkor azzal a véleményemmel, hogy 125-től nagyobb fúvóka nem kell se bejáratáshoz, se utána. Viszont én az enyémen a súbertűvel, de akár csak a levegőcsavarral
NEM dúsabb keverék - hanem SOK éghető elegy a cél .
A benzin levegő keverési arányát nem -vagy csak szűk keretek közt lehet ( szabad ) változtatni . Mert nem fog meggyulladni ....stb...stb
A jó keverékből kell minél többet bevinni .....kész . Erre meg a tű felhúzása szolgál . Nem ?
Aztán ha mindenképp járatgatni van kedve a kedves motorosnak ( mert nem akar segíteni otthon az asszonynak ) akkor jön a sok apró trükk ......stb ....------de a lényege mindig az , hogy a motor szabadon lélegezve könnyed forgással tudjon forogni . Esetleg persze érdemes hagyni összekopni az alkatrészeket , mielött a tudása határára kergetnénk a gépet .
aztán lehet , hogy most meg én maradtam egyedül ...
- 5 likes
Komment
-
A jó keverékből kell minél többet bevinni ...kész . Erre meg a tű felhúzása szolgál . Nem ?
Mi a különbség az közt, hogy nagyobb főfuvit teszek bele, vagy feljebb veszem a tűt? Mindkét esetben több benzin keveredik ugyanannyi levegőhöz. (tekintsünk most el attól, hogy melyiknek milyen gázállásban van hatása)
Egy picit szoktam dúsítani bejáratáskor, de tényleg csak az első km-ken, és csak keveset. A többletbenzin elég jól hűti a hengert. Talán 1-2-3 bemelegedés-kihűlési ciklusig van ennek értelme, később szerintem nincs.
Komment
-
Ha mindenképp áldozni akarunk a hűtésre. Tuti módszer: pb palackos gáz benzinben feloldva. Mikor jelentős külömbség volt az árakban megoldottuk ügyesen. Hátránya volt,hogy 80km fölött lefagyott a karburátor. (Lada) Kívül,belül. Kívülről 2-3cm zuzmara.
- - - Updated - - -
Lehet ha gyorsabban megyünk,belefagy a főtengely.
- 1 like
Komment
Komment