Sziasztok!
Kicsit (nagyon) eltűntem a Horex vásárlás óta, de sajnos mivel már az is benne van a listában egyre csak több dolgom van (majd hamarosan nyitok egy horex felújítós beszélgetést is, ahol felteszem a rengeteg bugyutábbnál bugyutább kérdésemet, úgyhogy készüljetek, mert sok lesz... ).
Most azonban egy nemrég bekövetkezett kalandot szeretnék elmesélni, ami valószínűleg ismét megpecsételte az egész nyári motorozásaim sorsát... .
Hazamentem szülőkhöz egyik hétvégén (Pancsi lent van ugye, így motorozni is csak ott tudok), mikor is olyan remek idő volt, hogy az ember csak úgy motorozni akar, nem kell ürügy, cél, semmi, csak had menjen. El is mentem egy kedves barátomhoz, beszélgettünk ettünk ittunk majd fél 12 kor este oda jutottam, hogy haza is kéne érni valamikor. Nagyon ment a gép, élveztem az életet mikor is, már a városon kívül (közvilágítás nuku) nagy füst jött a tank alól. Először optimistán gondoltam lelazult a hollandi a kipufogón. Sajnos nem ez történt. Megálltam egy buszfordulóba (míly szerencse, hogy ott volt... ) leállítottam a gépet és a következő fogadott:
Kis gondolkodás után annak láttam leginkább értelmét, hogy leszereljem a tankot, utána lesz idő gondolkodni (nomeg közben is...). Meg is történt a művelet (nem sikerült a fókuszálás, eléggé sötét volt...):
Kiötlöttem a hazajutást is: Másfél literes üveg, sniccerrel kivágni a kupakot lehetőség szerint kerekre, benzinnel megtölteni, kupakba a benzincsövet be, új műanyag "benzintartály" felszigszalagozása a vázra, kis lyuk készítése a "tankon" felül (hogy kapjon levegőt) majd mehetünk haza. Ehhez kellett valaki aki elhozza a cuccokat, mert ezek közül csak szigszalag volt nálam, gondoltam majd aki jön hazaviszi a tankot is nekem. Felhívtam fatert, nem túl nagy sajnálattal közölte, hogy otthon mindenki ivott szóval nem jönnek. Így felhívtam a kedves barátomat, aki megoldotta a dolgot, eljött segíteni. Mire megszereltem a gépet lemerült a kocsijába az akksi a világítás miatt, így reménykedni lehetett csak, hogy én hazaérek a hebrákolt motorral, és így vissza tudok menni kocsival bebikázni. Megtörtént, megoldottuk, de lett vagy hajnal kettő mire ágyba kerültem. Csodás élmény volt, a tankkal azóta nem volt időm foglalkozni, de hasonló esetben bátran merem ajánlani bárkinek a műanyagüveges megoldást, mert jobban működik mint az eredeti tank... Sajnos a végső megoldást a nagy kapkodásban elfeledtem lefotózni, de gondolom el tudjátok képzelni. Nagy meglepetés, hogy tavaly kb ugyanekkor repedt ki a tank ugyanígy csak a másik oldalon. Akkor egy ismerősöm csinálta meg, de az hónapokba került, mert eléggé elfoglalt ő is. Most majd megpróbálkozom vele én, hogy hamarabb kész legyen, de ez sem várható júli közepe előtt, úgyhogy addig az a minimális motorozás is megvonásra kerül, pedig csak mennék...
Igyekszem itt több időt eltölteni, mert mindig tanulhat valamit tőletek az ember
Üdv,
Lac
Kicsit (nagyon) eltűntem a Horex vásárlás óta, de sajnos mivel már az is benne van a listában egyre csak több dolgom van (majd hamarosan nyitok egy horex felújítós beszélgetést is, ahol felteszem a rengeteg bugyutábbnál bugyutább kérdésemet, úgyhogy készüljetek, mert sok lesz... ).
Most azonban egy nemrég bekövetkezett kalandot szeretnék elmesélni, ami valószínűleg ismét megpecsételte az egész nyári motorozásaim sorsát... .
Hazamentem szülőkhöz egyik hétvégén (Pancsi lent van ugye, így motorozni is csak ott tudok), mikor is olyan remek idő volt, hogy az ember csak úgy motorozni akar, nem kell ürügy, cél, semmi, csak had menjen. El is mentem egy kedves barátomhoz, beszélgettünk ettünk ittunk majd fél 12 kor este oda jutottam, hogy haza is kéne érni valamikor. Nagyon ment a gép, élveztem az életet mikor is, már a városon kívül (közvilágítás nuku) nagy füst jött a tank alól. Először optimistán gondoltam lelazult a hollandi a kipufogón. Sajnos nem ez történt. Megálltam egy buszfordulóba (míly szerencse, hogy ott volt... ) leállítottam a gépet és a következő fogadott:
Kis gondolkodás után annak láttam leginkább értelmét, hogy leszereljem a tankot, utána lesz idő gondolkodni (nomeg közben is...). Meg is történt a művelet (nem sikerült a fókuszálás, eléggé sötét volt...):
Kiötlöttem a hazajutást is: Másfél literes üveg, sniccerrel kivágni a kupakot lehetőség szerint kerekre, benzinnel megtölteni, kupakba a benzincsövet be, új műanyag "benzintartály" felszigszalagozása a vázra, kis lyuk készítése a "tankon" felül (hogy kapjon levegőt) majd mehetünk haza. Ehhez kellett valaki aki elhozza a cuccokat, mert ezek közül csak szigszalag volt nálam, gondoltam majd aki jön hazaviszi a tankot is nekem. Felhívtam fatert, nem túl nagy sajnálattal közölte, hogy otthon mindenki ivott szóval nem jönnek. Így felhívtam a kedves barátomat, aki megoldotta a dolgot, eljött segíteni. Mire megszereltem a gépet lemerült a kocsijába az akksi a világítás miatt, így reménykedni lehetett csak, hogy én hazaérek a hebrákolt motorral, és így vissza tudok menni kocsival bebikázni. Megtörtént, megoldottuk, de lett vagy hajnal kettő mire ágyba kerültem. Csodás élmény volt, a tankkal azóta nem volt időm foglalkozni, de hasonló esetben bátran merem ajánlani bárkinek a műanyagüveges megoldást, mert jobban működik mint az eredeti tank... Sajnos a végső megoldást a nagy kapkodásban elfeledtem lefotózni, de gondolom el tudjátok képzelni. Nagy meglepetés, hogy tavaly kb ugyanekkor repedt ki a tank ugyanígy csak a másik oldalon. Akkor egy ismerősöm csinálta meg, de az hónapokba került, mert eléggé elfoglalt ő is. Most majd megpróbálkozom vele én, hogy hamarabb kész legyen, de ez sem várható júli közepe előtt, úgyhogy addig az a minimális motorozás is megvonásra kerül, pedig csak mennék...
Igyekszem itt több időt eltölteni, mert mindig tanulhat valamit tőletek az ember
Üdv,
Lac
Komment