Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Béla Rácz
    replied
    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
    Szia!
    Milyen a Deli Laci féle kuplung? A műanyag lamellás japán féle esetleg?
    Csak kíváncsiságból kérdezem, mert ha egyszer kész leszek a Pannóniámmal és utána lesz egy nagy gépem, akkro utána szeretnék egy olyan Pannóniát amiben a "modern" dolgok lennének.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    dkari
    Személy szerint az Nsr-ét használom. Nagy szerencsével 10000ft-ért vettem komplett vezeték köteggel fesszabályzóval irányjelző relével stb.
    Szia!

    Nem tudtam, mi az az Nsr, de kidobta az Internet, hogy Honda, viszont abból több féle hengerűrtartalmú is van.

    Tudnád ezt az infót kiegészíteni, hogy melyikét,és hogy milyen átalakítás kell hozzá a Pannóniára?

    Köszönettel. Lemezjáték

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ma is voltam Edelénybe a T1-essel. Holnap ha jó idő van motorral akarok menni a hengerért Ludasra. Ha van kedved megbeszéljük.
    Az szép túra
    Vasárnap Miskolci börzére motorral akarok menni. Persze ha addigra sikerül összelapátolni...
    (a blokk darabokban hever a műhelyben még mindig...)

    Leave a comment:


  • pannoniáscsabi
    replied
    Ma is voltam Edelénybe a T1-essel. Holnap ha jó idő van motorral akarok menni a hengerért Ludasra. Ha van kedved megbeszéljük.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
    Azért a nyár vége még egy kicsit messze van
    Ha errefelé tervezel utat mindenképp írj előtte! (had csócsáljam meg a gépet )

    Leave a comment:


  • pannoniáscsabi
    replied
    A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
    Utoljára szerkesztve a következő által: pannoniáscsabi; 2015 jún. 08, 20:00.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Holnap megyek a háromfelömlős hengerért , majd délután dobok fel képet róla
    Na erre nagyon kíváncsi leszek
    Főleg a működésére. Erről eredményekkel kb mikor tudsz beszámolni?

    Valamint ha már modernizáltál ezt-azt a kuplung a gyári maradt?

    Leave a comment:


  • pannoniáscsabi
    replied
    Ebbe a blokkba a gyujtás csak egy mellékes apróság. Itt a wartburg hajtókaros főtengely és a három felömlős henger a lényeg. A dinamó egy plussz a világítás miatt és nem kell a motornak 2kiló lendkereket forgatni. Ez a blokk már így készül el. De érdekes a honda dolog is ha megtudjuk melyik tipusé kell. Esetleg a másik pancsin kipróbálom. Mindig tanul valamit a motoros. Holnap megyek a háromfelömlős hengerért , majd délután dobok fel képet róla
    Utoljára szerkesztve a következő által: pannoniáscsabi; 2015 jún. 08, 19:41.

    Leave a comment:


  • dkari
    replied
    Személy szerint az Nsr-ét használom. Nagy szerencsével 10000ft-ért vettem komplett vezeték köteggel fesszabályzóval irányjelző relével stb. Eredetileg az Nsr karburátorért mentem az eladóhoz és akkor vettem meg a gyújtást is, bár tervbe nem volt gondoltam jó lesz az Mz-m re. Az Mz-re nem lett jó (túl nagy volt a lendkerék) tettem rá Yamaha jog-ét.
    Ez meg felkerült a padlásra. Akkor még tervbe sem volt a Pannónia. Aztán úgy alakult hogy az Mz-t elcseréltem a Pannóniára és akkor olvastam róla hogy az Nsr gyújtás jó lehet rá. Hát ilyenek a véletlenek...

    Leave a comment:


  • zolisun
    replied
    Tisztelt dkari!
    A honda melyik típusa jó a pannóniához? Már hallottam, nsrről, meg diorol is!

    Leave a comment:


  • dkari
    replied
    Maurer féle elektronikus gyujtás is érdekes.
    Ezzel és az eddig leírt 5000ft-os dinamóval már érdemesebb lenne egy Honda gyújtást ráépíteni. 15000-ből kis szerencsével komplett megvehető. Biztos töltés biztos gyújtás. Nem kell a főtengelyt átalakítani inkább a lendkereket. És balra forog
    Elnézést nem akarok belevau de ez így "feleslegesen túlbonyolított" rendszer lesz egy nem igazán megbízható maszek gyújtással. Nem azt akarom mondani hogy a Müller nem jó cuccokat gyárt (bár volt szerencsém párhoz és vegyesek az érzéseim) de a Honda gyújtás nem egy kisérleti szerkezet és nem telefonhoz és tévéhez való alkatrészekből épül fel.
    Ha minden áron ilyen "maszek" gyújtást szeretnél inkább Gyula-báét ajánlanám de ahogy Geszti is írta nem valószínű hogy még gyártani fog.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Ha jól sejtem Miskolcon készült anno. Mint az enyém(kísértetiesen hasonlít rá).
    Sajnos az a szaki már nem foglalkozik vele.

    Leave a comment:


  • OdinHEM
    replied
    Hajtókar wartburgé etz felső szemmel beleesztergálva.
    Ez érdekelne hogy hol kivel és menyiért sikerült kivitelezni. Jöhet privát üzenetben is akár.

    Leave a comment:


  • Fergusson
    replied
    gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csak annyit tudok, hogy beteg.
    .................Thanks.....

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied
    Csak annyit tudok, hogy beteg.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information