Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Lemezjáték
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gyújtáskapcsoló marad? Bekötés bonyolult ? Át kell vezetékelni? Gyujtásállítás jeles vagy külön műszer kell?.....
    Ma fejeztem be az új 12 voltos elektromos rendsz + megszakító nélküli CDI-gyújtás beszerelését, már csak néhány apró simítás maradt hátra, fogok róla írni, és teszek fel képeket is!

    Hagytam a gyújtáskapcsolót, ahogy van, és a meglévő 2-es vezetékre kötöttem az új rendszer leállítóját, az 51-es vezetékre kötöttem az akksit és az új rendszer 12 Volt egyenáramát, az 59-es vezetéket meg leszigeteltem pihen egy esetleges visszaalakításig. (Kivettem a lámpában lévő 1A-es biztosítékot biztos ami biztos alapon, így a szelén is maradhatott a helyén.

    Ha érdekel benneteket, és jelzitek, esetleg külön témát indítok, mert ez már kicsit hosszú, és szerteágazó...


    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    van-e elfekvő készlet
    Megnéztem, van minden

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Gyújtáskapcsoló marad? Bekötés bonyolult ? Át kell vezetékelni? Gyujtásállítás jeles vagy külön műszer kell?.....
    Kapcsoló marad, nem kell módosítani.
    A blokkban a gyújtáshoz 5 vezeték kell. Ebből 3 megy a fesszabba(nekem az ülés alatt van, e persze a tank alá is lehet tenni) fesszabból megy a negatív testre és a pozitív az aksira.
    A másik két vezeték meg megy a CDI elektronikába, ez nekem a tank alatt van. A CDI elektronikából meg megy a trafóba ami mellette van és ,megy a gyújtáskapcsolóhoz.
    A vezetékelés ennyi. A gyári köteg jó lehet hozzá, csak ki kell egészíteni pár szállal.
    Gyújtásnak jeladó tekercse van ami elvileg akkor gyújt ha az előtte elhaladó pöcök széle a jeladó közepének feléhez és. Szóval szemre beállítható. (finombeállítást meg úgyis próba után kell érzésre) Ha nagyon precízen akarod akkor stroboszkóp kellene. De nem szükséges.



    https://www.youtube.com/watch?v=atSr-W1pK3Y
    https://www.youtube.com/watch?v=Hd8cFtXl1vY
    https://www.youtube.com/watch?v=XxWTN1Xek0E

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem hiába tud annyi wattot, mint a VAPE.
    Gyújtáskapcsoló marad? Bekötés bonyolult ? Át kell vezetékelni? Gyujtásállítás jeles vagy külön műszer kell?.....

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gyújtás nem érdekel? Hamarosan elkészül a következő 10db (bár már múlt héten volt gazdája a 10-ből 5-nek)
    Én is köztük vagyok!

    Vettem egyet, és azonnal meg is kaptam, korrekt a srác. Töredéke az ára a VAPE-hoz képest.
    Ahogy rátettem a lendkerékmágnest az állórészre olyan erővel rácuppant, hogy csak néztem!
    Eszméletlenül erős az a mágnes, nem hiába tud annyi wattot, mint a VAPE.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Minekutána nem találtam a hirdetést a kérdés: van-e elfekvő készlet mert ha van emu rendel mindenből 1db-ot.
    Kifejezetten nem privátban hátha más is kedvet kap!
    Van még pár darab. De tavaly majd mindent eladtam Fóti Gyulának.
    Ha érdekel valamikor megnézem hogy mi van még és mennyi.

    Gyújtás nem érdekel? Hamarosan elkészül a következő 10db (bár már múlt héten volt gazdája a 10-ből 5-nek)



    (a héten nem ígérem hogy átnézem a megmaradt készletet, most csak próbálom túlélni a hetet. Szombaton faragtak ki egy cisztát az állkapcsomból. Nem valami kellemes. De legalább csak feldagadva van a fél fejem, bekékülve nincs)

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    2016 szept. 13, 20:54


    Valami olyasmi.
    Egyébként van még 1-2 hasznos lom:
    VeteránApró
    Minekutána nem találtam a hirdetést a kérdés: van-e elfekvő készlet mert ha van emu rendel mindenből 1db-ot.
    Kifejezetten nem privátban hátha más is kedvet kap!

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    2016 szept. 13, 20:54


    Valami olyasmi.
    Egyébként van még 1-2 hasznos lom:
    VeteránApró
    Minekutána nem találtam a hirdetést a kérdés: van-e elfekvő készlet mert ha van emu rendel mindenből 1db-ot.
    Kifejezetten nem privátban hátha más is kedvet kap!

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    a készülék megvan . gyűjtsetek össze egy talicska ilyen ... aztán tarccsunk egy síkoló napot . Megjegyzem --marógép is kell a mutatványhoz .
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2018 febr. 05, 11:43.

    Leave a comment:


  • Che
    replied
    Szervusztok!

    Nem vagyok Pannóniás,de ahogy a hengerfej rajzot nézem a tömítőfelület síkját,elég egyszerűen lehet ellenőrizni,csupán egy síkra esztergált kör alakú acéllap szükséges,amely belefekszik a tömítőfelület fészkébe.A hengerfej tömítőfelületét kör-körösen több helyen megkrétázva és az ellenőrző tárcsát a fészekben forgatva,pontosan kirajzolódhat hol a hiba.A hibás tömítőfelületű hengerfej felszabályozása,ennél sokkal nehezebb feladat,mert a hengerfejet a gyertyamenetnél nem lehet felfogni,mert az asszimetrikus,a hengerfej többi részén,pedig nincs a felfogatáshoz centrikus rész,ezért valamilyen felfogató készüléket kell készíteni,hogy az esztergályozáshoz felfogható legyen.Megoldható,de igen hálátlan feladat,mert a rögzítésnek kellően szilárnak kell lennie.

    Üdvözlettel:Che

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Én úgy emlékszem a p-10-é sík,ezért van nagy alu-tömítése

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Valahogy így kellene kinéznie.
    Ezt értem, a kiscsepelen is ilyen. Amit adnak a Csepel tömítéskészletben hengerfejtömítést ezért nem is való semmire. De lehet, hogy a P10-nél ezen is módosítottak.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nekem teljesen sík, ezt már egyszer síkolták volna?
    Valahogy így kellene kinéznie.
    Click image for larger version

Name:	hengerfej4.jpg
Views:	118
Size:	56.5 KB
ID:	209653

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezzel az a gond hogy a tömítő felület egy homlokbeszúrásban van.
    Nekem teljesen sík, ezt már egyszer síkolták volna?

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha a tolómérőt ráfektetve átlósan merve a fény felé ha világít a tömítő felület alatt akkor gépműhely! Én így csinálom.
    Ezzel az a gond hogy a tömítő felület egy homlokbeszúrásban van. Valamivel mélyebben mint a hengerfej alsó síkja.
    Szóval annyira sajnos nem lehet méricskélni.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information