Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ma is voltam Edelénybe a T1-essel. Holnap ha jó idő van motorral akarok menni a hengerért Ludasra. Ha van kedved megbeszéljük.
    Az szép túra
    Vasárnap Miskolci börzére motorral akarok menni. Persze ha addigra sikerül összelapátolni...
    (a blokk darabokban hever a műhelyben még mindig...)
    pannoniáscsabi kedvelte ezt.

    Komment


      dkari
      Személy szerint az Nsr-ét használom. Nagy szerencsével 10000ft-ért vettem komplett vezeték köteggel fesszabályzóval irányjelző relével stb.
      Szia!

      Nem tudtam, mi az az Nsr, de kidobta az Internet, hogy Honda, viszont abból több féle hengerűrtartalmú is van.

      Tudnád ezt az infót kiegészíteni, hogy melyikét,és hogy milyen átalakítás kell hozzá a Pannóniára?

      Köszönettel. Lemezjáték

      Komment


        pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
        Szia!
        Milyen a Deli Laci féle kuplung? A műanyag lamellás japán féle esetleg?
        Csak kíváncsiságból kérdezem, mert ha egyszer kész leszek a Pannóniámmal és utána lesz egy nagy gépem, akkro utána szeretnék egy olyan Pannóniát amiben a "modern" dolgok lennének.

        Komment


          Japán lamellás. Ad hozzá beszerelési útmutatót is. Az ára 5db lamellának 10000 péz.
          heeegany kedvelte ezt.

          Komment


            pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Japán lamellás. Ad hozzá beszerelési útmutatót is. Az ára 5db lamellának 10000 péz.
            Az enyém és a Demeteré is hasonló árban.
            A fém lamellák vastagsága megegyezik a gyáriéval? Ha igen akkor hogy van hézagolva?
            A mi megoldásunkról itt olvashatsz minden részletet valamint van pár kép is:
            http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...7/index40.html

            Komment


              Nos itt a henger. Nem lett harmadik felömlő . Viszont szépen megnagyobbították a felömlőket és a többit is. Ki is polírozták. A számítógépes kalkuláció 4 lóerő többletet igér. A program szerint ez a működésbiztos megoldás.Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160531[1].jpg
Views:	1
Size:	175.1 KB
ID:	144621Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160541[1].jpg
Views:	1
Size:	177.9 KB
ID:	144622Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160600[1].jpg
Views:	1
Size:	174.9 KB
ID:	144623Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160607[1].jpg
Views:	1
Size:	180.6 KB
ID:	144624Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160622[1].jpg
Views:	1
Size:	179.9 KB
ID:	144625Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160651[1].jpg
Views:	1
Size:	183.7 KB
ID:	144626Click image for larger version

Name:	IMG_20150609_160658[1].jpg
Views:	1
Size:	175.7 KB
ID:	144627
              St.Z.350, zahi és 5 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Én nagyon kíváncsi vagyok, mit lehet kihozni pluszban egy Pannónia hengerből.
                OdinHEM, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  mit lehet kihozni pluszban egy Pannónia hengerből.
                  Több meleget
                  OdinHEM, Lemezjáték és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    Viszont ha aluból van akkor bírja is
                    Amúgy kb 28le körül!
                    OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      dkari


                      Szia!

                      Nem tudtam, mi az az Nsr, de kidobta az Internet, hogy Honda, viszont abból több féle hengerűrtartalmú is van.

                      Tudnád ezt az infót kiegészíteni, hogy melyikét,és hogy milyen átalakítás kell hozzá a Pannóniára?

                      Köszönettel. Lemezjáték
                      A Honda Nsr 125F vagy 125R A kettő között teljesítményben volt különbség és a karburátorban. Az F-esen 26-os Dellorto az R-esen 28-as Dellorto karburátor van.

                      Egy alaplapot kellett gyártani a gyújtáshoz. A lendkerék kúp részét kellett a Pannónia főtengely kúpjához "igazítani".
                      Plusz a komplett Honda Nsr vezeték köteget felhasználtam mivel úgy is teljes felújítás volt.
                      A gyújtáskapcsoló jó a gyári.

                      - - - Updated - - -


                      nem kell a motornak 2kiló lendkereket forgatni.
                      Korábban pont volt erről szó de nem emlékszem pontosan melyik topikban, hogy a Pannónia esetében kell az a két kiló. A Pannóniának pont a "lendületben" van az ereje. Bármi féle magasabb fordulatra való hangolás csak ront rajta szerintem. A Wartburg hajtókarral viszont lehet növelni a sürítést ami jó hatással van a teljesítményre
                      sepy, zahi és 4 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Én azért merem mondani hogy jobb lesz lendkerék nélkül, mert egy olyan szakival csinálom ezt a mz dinamós blokkot aki 73-tól pannonia szervizben dolgozott. Ő mondta hogy annak idején kipróbálták lenkerék nélkül valami tákolt gyujtással és meglepően fürge lett a pancsi. Hamar kipörgött és jól gyorsult. Azt mondta olyan volt mint az mz.
                        zahi és OdinHEM kedvelte ezt.

                        Komment


                          Azt mondta olyan volt mint az mz.
                          Ha ezt a Geszti elolvassa...
                          zahi, Lemezjáték és gesszti kedvelte ezt.

                          Komment


                            Hamar kipörgött és jól gyorsult
                            Viszont a nyomatékából biztosan vesztett. "Sajnos" a Pannónia legalább is az egyhengeresek nem a pörgésre lettek kitalálva. Sem a váltónak sem a vas hengernek nem tesz jót.
                            Van egy "Bervás" nevű Pannóniás aki már majd mindent kipróbált egy P12-esen. Még öt sebességes váltót is gyártatott bele majd fél milláért.....

                            Pannonia: kapcsold az ötödik sebességet! - A sebesség oltára

                            Komment


                              Azt mondta olyan volt mint az mz.
                              Ha ezt a Geszti elolvassa ...
                              Messziről jött ember....!
                              sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                Én azért merem mondani hogy jobb lesz lendkerék nélkül,
                                A legtöbb pannóniás azt szereti a Pannóniában, hogy 800 prm-en ketyegve is felmászik 1-esben a Brennerre. Ehhez kell a 2 kiló lendkerék. Az MZ-nek meg azért csak-csak húzni kell. Na most... így te is húzod majd egy kicsit ennek a blokknak, hogy menjen. :-) Frankó gép lesz, amit építesz. Tetszik.
                                OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X