A keresett oldal nem található ...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHogy a fenébe lehet így utángyártani?!
Aztán hogy ami pontos annak a minősége legalább megközelíti-e a gyári darabét...
Én kormányütközőzőt vettem anno utángyártottat, hát kelletett belőle reszelni és fűrészelni bőven. Aztán persze kicsit pontatlan lett és kocog... Pedig a lézer pontosan vágja ki(azzal van vágva szerintem) tehát a rajz volt hibás ami alapján csinálták.
Azt meg, ha még egy olyan egyszerű alkatrésznél is elrontják akkor mit vársz egy bonyolultabbtól?
Komment
-
Én el nem tudom képzelni hogy megy ez...van megszakító meg súbertű, úszótű távol-keleti utángyártott, meg persze más is, a gyújtótekercs pl. indiai. Most akkor ott hogyan, milyen indíttatásból kezdenek el alkatrészt gyártani Pannóniához???
Vagy gyártanak dolgokat, aztán ha majdnem jó, akkor valaki behozza és eladja nekünk hozzávalóként?
- 2 likes
Komment
-
A kormányütköző még nem is az az alkatrész ahol akkora mértékű kopás keletkezzen, hogy később a mért méret alapján legyártott alkatrész ne legyen megfelelő. Érdekes azért no. Ha van egy szakrajz, akkor véleményem szerint azt bárhol a világon ahol adottak a megfelelő körülmények lelehet gyártani.
Vagy ekkora volt a minőségbeli szórás Csepelen vagy a mostani gyártó ennyire nem tudja produkálni amit kell.
Ha időm engedi a tekerecset már azért is belefogom próbálni a helyéresepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, az egyik nem szorosan ehhez a témához vág, de nem találtam megfelelőt.
Pannónia T5H-ról van szó. Első kérdésem az, hogy a motorból a konstrukcióból adódóan keletkezik némi zaj. Tehát hallani, hogy forog benne valami. Ez normális? Gondolok itt a primer hajtásra. Tengelyek forgására. Kicsit bugyuta kérdésnek tűnik tudom Hangtalan gondolom nem lehet, tehát nem csak a kipufogást lehet hallani hanem némi "mellékzajt" is. Rosszul gondolnám? Ezt alapjáraton hallani természetesen ha fülelek.
Másik kérdésem, alapjárat: Mikor kell alapjáratot állítani? Hideg vagy meleg motornál? Ha hideg motornál beállítom az alapjáratot akkor miután bemelegedett a motor akkor magas lesz az alapjárata. Ha melegen beállítom az alapjáratot akkor mikor szivatóval beinditom a motort akkor nem tartja úgy az alapjáratot(mikor még hideg a motor),vagyis leáll és kb. 1 percig a gázkaron van a kezem. 1 perc után viszont szépen jár, csak meg kell várni mire kicsit bemelegszik.Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2015 márc. 11, 22:25.
Komment
-
Béla Rácz
Két kérdésem lenne, az egyik nem szorosan ehhez a témához vág, de nem találtam megfelelőt.
Persze lehet olyan hang is, ami nem normális, de ezt így leírni nem lehet, hanem meghallgatva lehetne rá valamit mondani.
Csinálj róla felvételt és linkeld be!
Melegen kell állítani, sőt kell vele előtte motorozni vagy tíz km-t, hogy be lehessen állítani. Hidegen persze ez nem lesz jó, de kezdtetben ott a szívató, főleg hűvös időben kell, hogy le ne álljon az elején.
- 2 likes
Komment
-
A menetközben semmi zaj nincs Amúgy a gyújtás oldal felöl jön valami zaj. Csináltam videót majd felrakom. Nem mindig jön elő. A deknit úgy kellett felrakonom, hogy felfelé toltam és úgy húztam meg a csavarokat,különben a lendkerék beleért. Arra gyanakszom, hogy még néha néha beleér. Amúgy az normális, hogy pl. egy kereszteződésnél lelassítok akkor utána a kettest nem nagyon szereti. Értem ez alatt, hogy nem álltam meg így gondolván, hogy kettes elég, de nem. Ennyit tud a gép?!
Komment
Komment