Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Emlékeim szerint a 2. fog a 4. fogközbe, tehát a fénykép állapotától kettővel visszább.
Persze eltérőségek lehetnek, így ellenőrizni kell készre szerelés előtt.
Tegnap kipróbáltam, vagy inkább rápróbáltam a széthúzót a blokkra.
Úgy tűnik hogy stimmel minden aminek stimmelnie kell.
Néhány kép:
A kinyomótüske nem készült el hozzá,(8-as csavar, végében egy csapágygolyó) szóval a szétszedéshez nem akartam igénybe venni(aztán próbaképp egy kicsit megtekertem és egy cuppanással elengedett a paszta a blokkfelek között)
Amit nem túl jó az a két cső, arra kell majd vágni pár ablakot hogy a kinyomócsavart a központfuratba tudjam illeszteni.
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 20:57.
Teszik , arra is gondoltál hogy csinálj még egy " tornyot " amin csal furat van felül -- ami meg az összehúzáshoz kell - ugye ? (gondolom biztos csak az még nincs meg )
Teszik , arra is gondoltál hogy csinálj még egy " tornyot " amin csal furat van felül -- ami meg az összehúzáshoz kell - ugye ? (gondolom biztos csak az még nincs meg )
Olyan még nincs. De tervben van az is van. Csak ahhoz kell még csinálni pár darabot, amivel a főtengely végén lévő menetre tusom fogatni a behúzószárat.
(bár az összerakáshoz aligha lesz rá szükség, a csapágyakat minimális erőkifejtéssel a főtengelyre tudom húzni. No de remélem a csapágyragasztó majd teszi a dolgát.)
A törött csavarhúzó?
(ugye nem a blokkfelek szétfeszítésébe tört bele?)
16-os menetes szár nincs itthon, de vannak 20-as köracél darabok valamint 8-as menetes szár. Szóval a behúzó abból lesz, majd egyszer ha lesz...
Az elképzelésem többi része meg kb ugyan az mint amit leírtál.
A behúzó szerszámnak a csapágy belső gyűrűjén kell megtámaszkodni, erre figyelj. Nem támaszkodhat a blokkra, mert úgy megnyúzod már összerakáskor a csapágyat. Azért szeretem a 30x6-os csövet, mert pont felfekszik mz-nél, és pancsinál is a csapágyra. A 16-os menetszár meg vagy 500 Ft boltban. Mindkét végébe különböző menetet fúrva ez is univerzális szerszám lesz.
Ja. a csavarhúzó egy makacs blokkcsavar következménye. Azóta van imbusszal összerakva.
A behúzó szerszámnak a csapágy belső gyűrűjén kell megtámaszkodni, erre figyelj. Nem támaszkodhat a blokkra, mert úgy megnyúzod már összerakáskor a csapágyat. Azért szeretem a 30x6-os csövet, mert pont felfekszik mz-nél, és pancsinál is a csapágyra. A 16-os menetszár meg vagy 500 Ft boltban. Mindkét végébe különböző menetet fúrva ez is univerzális szerszám lesz.
Ja. a csavarhúzó egy makacs blokkcsavar következménye. Azóta van imbusszal összerakva.
Én valahogy úgy alakítanám ki hogy csinálok egy olyan csövet is ami erre a blokkszéthúzóra passzol. Régebben én is írtam már valahol hogy a csapágy belső gyűrűjénél fogva húzzuk be a főtengelyt, de a gyújtásoldalon ez nem túl szerencsés...
Tudod a menetes szárnak nem az árával van a gond. hanem hogy el kell menni érte a boltba
Az MZ-k csavarjai elég fránya fajták(az egy MZ blokk a képen, ugye?) Fúrtam már ki MZ blokkból csavart, hát nem jó játék.
Aztán az is belső kulcsnyílásúval lett összerakva elkerülendő az ilyen eseteket.
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 22:03.
Nem is kell. Meg kell melegíteni a csapágyat, és beledobni a főtengelyt. Csak a bal oldalt kell húzni.
Erről jut eszembe:
Jó-e a sült blokkfél szimeringgel?
Szóval ha bevágom a sütőbe, persze valami alacsonyabb hőmérsékletre nem 200°C-ra, azt a szimeringek hogy bírják? Főlek a kihajtásnál lévő, ami nem vitonos szimering.
A gyújtás oldalon jók a blokkban a csapágyfészkek és a tengelyek is jók voltak(a kihajtás tengelye fényesre kopott a beállt csapágynak hála)
A másik oldalon viszont nem valami jók sem a csapágyfészkek sem a tengelyek.
A bal oldali blokkfélbe a főtengely csapágyakat és a szimeringet is hidegen kézzel be tudom nyomni, valamint a főtengelyre is kézzel rá tudom húzni... (na itt fogy a csapágyragasztó rendesen)
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 22:12.
Szeretnék kis segítséget kérni, úgy néz ki, melegen a hengertalpnál falsot szív a motor, az összerakott motort viszont minél kevésbé szedném szét, tank leszedését meg tudom úszni? jó lehet, ha lekapom a kipufogókat, s a hengerfej merevítővilláját majd a hengerfejet, s megemelve a hengert, a papírtömítés alá s fölé is nyomok tömítőt? Loctite si 5699 em van.
Komment