Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Emlékeim szerint a 2. fog a 4. fogközbe, tehát a fénykép állapotától kettővel visszább.
    Persze eltérőségek lehetnek, így ellenőrizni kell készre szerelés előtt.
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      babaslaszlo97
      Sziasztok Pannoniások!! az lenne a kérdésem hogy hogy-hogy álljon a fogaskerék hogy minden jó
      Én így raktam össze:

      Click image for larger version

Name:	20131115730_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	144025
      OdinHEM, babaslaszlo97 és demeter kedvelte ezt.

      Komment


        értem! köszönöm a segítségeteket!!

        Komment


          Tegnap kipróbáltam, vagy inkább rápróbáltam a széthúzót a blokkra.
          Úgy tűnik hogy stimmel minden aminek stimmelnie kell.
          Néhány kép:
          Click image for larger version

Name:	IMG_20150527_160508.jpg
Views:	1
Size:	188.9 KB
ID:	144544Click image for larger version

Name:	IMG_20150527_160516.jpg
Views:	1
Size:	190.4 KB
ID:	144545Click image for larger version

Name:	IMG_20150527_160527.jpg
Views:	1
Size:	192.2 KB
ID:	144546Click image for larger version

Name:	IMG_20150527_183538.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	144547Click image for larger version

Name:	IMG_20150528_185037.jpg
Views:	1
Size:	186.1 KB
ID:	144548Click image for larger version

Name:	IMG_20150528_185315.jpg
Views:	1
Size:	182.8 KB
ID:	144549Click image for larger version

Name:	IMG_20150528_190209.jpg
Views:	1
Size:	188.0 KB
ID:	144550
          A kinyomótüske nem készült el hozzá,(8-as csavar, végében egy csapágygolyó) szóval a szétszedéshez nem akartam igénybe venni(aztán próbaképp egy kicsit megtekertem és egy cuppanással elengedett a paszta a blokkfelek között)


          Amit nem túl jó az a két cső, arra kell majd vágni pár ablakot hogy a kinyomócsavart a központfuratba tudjam illeszteni.
          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 19:57.
          Titus, Lemezjáték és joker kedvelte ezt.

          Komment


            Teszik , arra is gondoltál hogy csinálj még egy " tornyot " amin csal furat van felül -- ami meg az összehúzáshoz kell - ugye ? (gondolom biztos csak az még nincs meg )
            heeegany kedvelte ezt.

            Komment


              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Teszik , arra is gondoltál hogy csinálj még egy " tornyot " amin csal furat van felül -- ami meg az összehúzáshoz kell - ugye ? (gondolom biztos csak az még nincs meg )
              Olyan még nincs. De tervben van az is van. Csak ahhoz kell még csinálni pár darabot, amivel a főtengely végén lévő menetre tusom fogatni a behúzószárat.
              (bár az összerakáshoz aligha lesz rá szükség, a csapágyakat minimális erőkifejtéssel a főtengelyre tudom húzni. No de remélem a csapágyragasztó majd teszi a dolgát.)

              Komment


                hogy csinálj még egy „tornyot”
                Elég egy 30x6-os cső, bele meg egy 16-os menetszár. A menetszár végébe meg mehet a 10x1 menet. Menetszárra anya, és már lehet is tekerni.

                Kinyomó szerszámban meg ezt tudom ajánlani. Egyszerű, és univerzális.

                mátéapu és heeegany kedvelte ezt.

                Komment


                  A törött csavarhúzó?
                  (ugye nem a blokkfelek szétfeszítésébe tört bele?)


                  16-os menetes szár nincs itthon, de vannak 20-as köracél darabok valamint 8-as menetes szár. Szóval a behúzó abból lesz, majd egyszer ha lesz...
                  Az elképzelésem többi része meg kb ugyan az mint amit leírtál.

                  Komment


                    A behúzó szerszámnak a csapágy belső gyűrűjén kell megtámaszkodni, erre figyelj. Nem támaszkodhat a blokkra, mert úgy megnyúzod már összerakáskor a csapágyat. Azért szeretem a 30x6-os csövet, mert pont felfekszik mz-nél, és pancsinál is a csapágyra. A 16-os menetszár meg vagy 500 Ft boltban. Mindkét végébe különböző menetet fúrva ez is univerzális szerszám lesz.

                    Ja. a csavarhúzó egy makacs blokkcsavar következménye. Azóta van imbusszal összerakva.
                    heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A behúzó szerszámnak a csapágy belső gyűrűjén kell megtámaszkodni, erre figyelj. Nem támaszkodhat a blokkra, mert úgy megnyúzod már összerakáskor a csapágyat. Azért szeretem a 30x6-os csövet, mert pont felfekszik mz-nél, és pancsinál is a csapágyra. A 16-os menetszár meg vagy 500 Ft boltban. Mindkét végébe különböző menetet fúrva ez is univerzális szerszám lesz.

                      Ja. a csavarhúzó egy makacs blokkcsavar következménye. Azóta van imbusszal összerakva.
                      Én valahogy úgy alakítanám ki hogy csinálok egy olyan csövet is ami erre a blokkszéthúzóra passzol. Régebben én is írtam már valahol hogy a csapágy belső gyűrűjénél fogva húzzuk be a főtengelyt, de a gyújtásoldalon ez nem túl szerencsés...

                      Tudod a menetes szárnak nem az árával van a gond. hanem hogy el kell menni érte a boltba


                      Az MZ-k csavarjai elég fránya fajták(az egy MZ blokk a képen, ugye?) Fúrtam már ki MZ blokkból csavart, hát nem jó játék.
                      Aztán az is belső kulcsnyílásúval lett összerakva elkerülendő az ilyen eseteket.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 21:03.

                      Komment


                        gyújtásoldalon ez nem túl szerencsés...
                        Nem is kell. Meg kell melegíteni a csapágyat, és beledobni a főtengelyt. Csak a bal oldalt kell húzni.

                        Komment


                          gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem is kell. Meg kell melegíteni a csapágyat, és beledobni a főtengelyt. Csak a bal oldalt kell húzni.
                          Erről jut eszembe:
                          Jó-e a sült blokkfél szimeringgel?

                          Szóval ha bevágom a sütőbe, persze valami alacsonyabb hőmérsékletre nem 200°C-ra, azt a szimeringek hogy bírják? Főlek a kihajtásnál lévő, ami nem vitonos szimering.

                          A gyújtás oldalon jók a blokkban a csapágyfészkek és a tengelyek is jók voltak(a kihajtás tengelye fényesre kopott a beállt csapágynak hála)
                          A másik oldalon viszont nem valami jók sem a csapágyfészkek sem a tengelyek.
                          A bal oldali blokkfélbe a főtengely csapágyakat és a szimeringet is hidegen kézzel be tudom nyomni, valamint a főtengelyre is kézzel rá tudom húzni... (na itt fogy a csapágyragasztó rendesen)
                          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 máj. 29, 21:12.

                          Komment


                            Jó-e a sült blokkfél szimeringgel?
                            Ha végképp nem lehet utólag bepattintani a szimeringet, akkor max 100 fokra szoktam melegíteni. Annyit meg ki kell bírni a szimeringnek.
                            Lemezjáték és heeegany kedvelte ezt.

                            Komment


                              Hello

                              Szeretnék kis segítséget kérni, úgy néz ki, melegen a hengertalpnál falsot szív a motor, az összerakott motort viszont minél kevésbé szedném szét, tank leszedését meg tudom úszni? jó lehet, ha lekapom a kipufogókat, s a hengerfej merevítővilláját majd a hengerfejet, s megemelve a hengert, a papírtömítés alá s fölé is nyomok tömítőt? Loctite si 5699 em van.

                              Komment


                                Miért most és miért nem összerakáskor?.
                                Fergusson kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X