Én eddig ilyen problémával nem találkoztam. Ezer másikkal igen, de ezzel nem. Lehet a hidraulikus prés miatt van....ilyen dolgokat soha nem ütöttem....
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Az ismerősöm csinálja őket
Collapse
X
-
https://www.google.hu/search?q=ferde...HTAOAtEQsAQIHg
Ezt kihagytátok a beszélgetésből - A MAICO ban is ilyen van . Szerintem a legjobb megoldás : egy oldalra hagyományos ( ahova betesszük a főtengejt ) -a másik oldalra pedig egy ferde és fasza minden . Főként a szerelhetőség .
ezt vesézzétek kicsit ..
Komment
-
joker
ezt vesézzétek kicsit ..Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 26, 21:59.
Komment
-
Ezt a dolgot én se ütöttem, mert feltettem a csapágy;szimering tartó;csapágy hármast a főtengelyre és behúzattam a perselyezett csapágyházba. Ezután még kétszer szedtem apró darabokra blokkot egy furcsa fütyülő hang miatt. Második alkalommal már nagyon figyelmesen próbáltam megtalálni mi okozhatja ezt a hangot. Repedésre gyanakodtam a forgattyús házban, de nem találtam. Csapágyak, szimering tartó le és azt vettem észre, hogy a szimering tartója nagyon lazára volt illesztve. Nem mértem, de billegett is a helyén. Csapágyragasztóval megtámogatva össze raktam és végre nem fütyült. Másik helyen azt írták ez nem okozhatta, lényeg, hogy megszűnt. Csináltam is akkor egy telefonos videót. Az elején indulásnál és a végén az alapjáratnál hallatszik rendesen. Nagyon zavaró volt. Tuti ott szipkázott falsot, mert mást nem változtattam. Megpróbálom belinkelni ide. https://www.youtube.com/watch?v=tHPZHE99_no
- 1 like
Komment
-
fulesdugó
Ezt a dolgot én se ütöttem, mert feltettem a csapágy;szimering tartó;csapágy hármast a főtengelyre és behúzattam a perselyezett csapágyházba.
Nekem mondjuk nincsen présem, de a körmös lehúzó finom menetes tengelyét használom ki-ill. behúzatásra és esztergáltattam akkora alátéteket, hogy a csapágynál, ha furatból húzom ki, akkor a külső gyűrűt "támadja" a lehúzó + persze hőlégfúvós melegítés. Ennél jobbat házilag nem tudok...
Más: Nagyon klassz a motorod! Tehetnél fel a Fórumra pár képet róla, ha gondolod, a rendszám kitakarásával...
- 1 like
Komment
-
Bár, ahogy figyelmesen vissza olvastam a gondolat meneteket, nagyon szűkre hézagolva, nagyon lazára illesztett szimering tartó sem okoz tömítetlenséget. Ez érthető. Viszont, ha a teli oldalával a kuplung fele van be rakva akkor simán elmehet mellette, mert ott van az a négy kis domb rajta és az támaszkodik a külső csapágy külső gyűrűjének. Erre akkoriban nem figyeltem.
- 2 likes
Komment
-
Uraim! Ha nem ütve van hanem rendesen préselve vagy huzatva akkor nem szedi szét a csapágyfészket! Én így még soha nem jártam, pedig amíg magyarban éltem volt pár Pannoniám. Ha egy két század van a furat és a szimeringtarto között akkor az TÖMÍT! Be kell ragasztani és jó lesz az. Egy ferdén benyomott 6305 ös csapágy több kárt okoz. Mind a két oldalát szépen 2x45 fokban le kell szurni, így már nem tesz kárt ha egyenesen van benyomva.
- 2 likes
Komment
-
Én is akkoriban csináltattam egy nagy lemez lapot, közepében menettel meg 25-ös sűrű menetes szárat hozzá, amibe a Főtengely kuplung oldali menete van. Ezzel húztam be. Azóta már minden blokk szereléshez ezt használom. Persze sok kép van róla, de sajnos a motortól anyagi okok miatt meg kellett válnom, más tollával meg minek ékeskedjek.
Komment
-
Nekem meg az a tapasztalatom, hogy mind az olaj, mind pedig a levegő megtalálja a rést, még ha az kicsi is. Az olajat csipegeti, a levegő falsol.
(Mondjuk a Pannónia amúgy is füstöl, nem könnyű észrevenni az olaj csipegetését, mert szivároghat a blokk tömítésnél, a berúgó, ill. a váltó tengelyénél is.)
Én az összeszerelésnél amúgy is Loctite pasztát használtam, így jutott a szimering tartó sarka és a mellette lévő csapágy külső gyűrű sarka közé egy csíknyi biztos ami fix alapon... Ez a szétszedésnél sem okoz gondot, bár remélem, nem mostanában kell széthúznom a blokkot, nem véletlenül tettem bele jó minőségű csapágyakat és viton szimeringet...
- 3 likes
Komment
-
Nemes Pista
Ha egy két század van a furat és a szimeringtarto között akkor az TÖMÍT!
A ferdén nyomott csapágy jobban barmol, abban igazad van.Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 26, 23:12.
- 2 likes
Komment
-
Az előttem szóló két forumozónak hálás köszönet. Szakszerű szerelés és tömítő paszta! Nem kell ezt tovább bonyolítani...ami jó az jó
- - - Updated - - -
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNemes Pista
Ez jól hangzik, csak a Pannónia alkatrész tűrések és a gyártási illesztések nem 1-2 századdal működtek...
Ezért írom mindig a ragasztót.
- - - Updated - - -
De mi van akkor ha a szimering tartó laza? Ezért van az esztergagép, tessék csinaltatni olyat ami passzol. Én mindent magam kell hogy legyártsak a dneprhez uralhoz, mert nincs két egyforma furat a motoron...
- - - Updated - - -
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNemes Pista
Ez jól hangzik, csak a Pannónia alkatrész tűrések és a gyártási illesztések nem 1-2 századdal működtek... valami (ragasztó vagy paszta) kell még oda szerintem.
A ferdén nyomott csapágy jobban barmol, abban igazad van.
- 3 likes
Komment
Komment