Sok minden elhangzott, részemről a biztonság, ami elsődleges szempontként eszembe jutna. A gép csak gép, de ha az a folyamatosan rángatózó lánc szétugrik és pont úgy ragad be, hogy megcsússzon a hátsó kerék...egy ilyen váratlan helyzetben elszállás a vége. És ha épp kanyarban, szemben meg jön a kamion, akkor 0 a túlélés esélye.
Ami meg a lánckereket illeti, olyan gyári új darabom volt, amit valószínűleg rosszul fogtak be a fogazáshoz, látszott hogy még a foghegyek is egyik helyen élesebbek, szemben meg tompábbak. Gyári selejt és kereskedelmi forgalomba került.
Ami meg a lánckereket illeti, olyan gyári új darabom volt, amit valószínűleg rosszul fogtak be a fogazáshoz, látszott hogy még a foghegyek is egyik helyen élesebbek, szemben meg tompábbak. Gyári selejt és kereskedelmi forgalomba került.
akkor biztos lehetsz benne jobb minőségű mint a gyári! Azt a problémás lánckereket pedig a lánccal együtt kell kirakni a ház elé. A gyors neppereknek. / nem tudom mire való de 25.000/
Azt a 8.8-as imbusz csavart pedig nem ártana menetrögzítővel berakni mert nem véletlen volt gyárilag 6 lapú a csavar és páros lemez rögzítő sem volt véletlen ott.
Ezt eldobták és ebből jött a bibi.

Komment