Tisztelt fórumozók!
Napokban elkezdtem szétszerelni a blokkomat.
Valamilyen okból a motorom nem akart pörögni, a kipufogók okádták a füstöt.
Először gondoltam megnézem a karburátort. Nem találtam semmi dugulást.
Utána kicseréltem a gyertyát - semmi változás.
Akkor talán a megszakító a ludas?
Levettem a deknit, és ekkor jött a döbbenet.
Elkezdtem forgatni a lendkereket. Akkora kompresszió volt a gépben, hogy lazán át bírtam fordítani a főtengelyt becsavart gyújtógyertyával.
Ekkor határoztam el, hogy aktuális lesz az őszre tervezett blokk szétszerelés.
Levettem a tankot, majd a hengerfejet és a hengert.
A következő látvány fogadott:
[PICASA=sebokrichard]Pannonia_dugo[/PICASA]
Lehet, hogy nem volt derékszögelve a dugó?
A dugó mérete saccra jó lehet, viszont egyik oldalról csúnyán be van égve, a másik oldalról pedig karcos.
A gyűrűket a hengerbe behelyezve a végüknél mérve a hézag 2,5 mm körül van. Szerintem ez már sok.
Üdv
Napokban elkezdtem szétszerelni a blokkomat.
Valamilyen okból a motorom nem akart pörögni, a kipufogók okádták a füstöt.
Először gondoltam megnézem a karburátort. Nem találtam semmi dugulást.
Utána kicseréltem a gyertyát - semmi változás.
Akkor talán a megszakító a ludas?
Levettem a deknit, és ekkor jött a döbbenet.
Elkezdtem forgatni a lendkereket. Akkora kompresszió volt a gépben, hogy lazán át bírtam fordítani a főtengelyt becsavart gyújtógyertyával.
Ekkor határoztam el, hogy aktuális lesz az őszre tervezett blokk szétszerelés.
Levettem a tankot, majd a hengerfejet és a hengert.
A következő látvány fogadott:
[PICASA=sebokrichard]Pannonia_dugo[/PICASA]
Lehet, hogy nem volt derékszögelve a dugó?
A dugó mérete saccra jó lehet, viszont egyik oldalról csúnyán be van égve, a másik oldalról pedig karcos.
A gyűrűket a hengerbe behelyezve a végüknél mérve a hézag 2,5 mm körül van. Szerintem ez már sok.
Üdv
Komment