Duke eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia gyújtáskapcsoló
Collapse
X
-
Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2013 máj. 19, 20:42.Duke kedvelte ezt.
- 1 like
-
Sziasztok!
A helyzet a következő:
ha a kulcsot jobbra fordítom akkor a helyzetjelző világít a biluxkapcsolón meg csak a kürt gombja működik. Ez így jó is, ha jól tudom.
A tompított és a távolsági fényszórókat úgy lehet működésbe hozni, hogy a kulcsot balra fordítjuk. Ekkor a helyzetjelző kialszik és a biluxkapcsoló állásától függően valamelyik fényszóró világít.
Na nekem egyiksem kapcsol be. Ha balra fordítom a kulcsot akkor a REFLEKTOR FOGLALAT 31 és a REFLEKTOR FOGLALAT 57 a mért feszültség 0V. Ha jobbra fordítom a kulcsot akkor rendje módja szerint 6V mért feszültség.
Őszintén szólva a biluxkapcsoló működését nem értem. Ugyanis, ha bekötöm a vezetékeket a kapcsolóba akkor tök mindegy, hogy melyik állásban van mindig van kontakt a 56-os pont(piros kábel) és a 56B sárga kábel és a 56 piros és 56A barna között. Tehát ezért nem értem ,hogy akkor milyen kört nyit-zár a kapcsoló?!
Ha a kulcsot jobbra fordítom és igy a piros-fekete vezetékekben megvan a 6V (57 és 31)és a piros 57 vezetéket kikötöm a foglalatból és a 56A és 56B -hez érintem akkor váltani tudok, hogy tompított vagy távolsági.
Lehet zavarosan írtam, de remélem kivehető a lényeg.
Csatolok kettő képet, hogy mi alapján kötöttem be a vezetékeket.
Az akku testjét csak a próba miatt a blokk teteján a kuplung körmös bowden akasztójára kötöttem a kapcsolónak a 61ről a testet meg az alsó alu villahídra. E két testpont között nincs szakadás.A bilux kapcsoló és a 61 között sincs szakadás.
A vezetékek a megfelelő helyen vannak. A km óra megvilágításánál a földellés nincs jelölve, de ha letestelem az izzót akkor az is működik.
A gyújtás alapból induló szürke vezeték 2, az a gyújtás kapcsolóba a 15/54 jelü pontra megy. Mivel a bekötési pont a kapcsolón 2 jelzésű az hiányos.
Komment
-
ApaE
-
A biluxkapcsoló krómozott háza és a gyújtáskapcsoló testelési pontja között nincs szakadás.
Leszerelve is próbálkoztam.
A gyújtáskapcsoló hibája lehet az, hogy ha a kulcsot balra fordítom akkor a REFLEKTOR FOGLALAT 57/31 az 0V?
Próbálkoztam már mindenhogy és a gyújtáskapcsoló hibájára gyanakszom.
Komment
-
Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA tompított és a távolsági fényszórókat úgy lehet működésbe hozni, hogy a kulcsot balra fordítjuk.Béla Rácz és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
ApaE
-
Ami a reflektor foglalat 57-be benne vezetékvéget rákötöttem a gyújtáskapcsoló 56 pontjára és a távolsági és a tompított működik. Csak a helyzetjelző nem igy mivel a 57-es vezeték oda menne.
No,de ha ez az egész csak akkor működik mikor be van indítva a motor akkor feleslegesen görcsölök
Kicsit logikátlan, hogy ha nem jár a motor akkor csak azzal a helyzetjelzővel tudok világítani.
Szóval ezt az egész balra fordítom a kulcsot és kapcsolom a tompított/távolságit ezt csak is beindított motornál működik.
Ezer köszönet!
Gondolom a mágneses gyújtásra is ez vonatkozik nem csak a dinamósra?!
- - - Updated - - -
A szakadás vizsgálat az 59-56 pontok között balra fordított kulcsállásnál értendő?
Komment
-
Én logikátlannak találom, mert: az a helyzetjelző az nagyon gyenge, de arra hogy lássanak arra talán jó, de ha műszaki hiba miatt az éjszaka közepén nem indul a motor akkor nem lenne rossz ha rendesen látna az ember
Bár ez most nem lényeg.
Ezt az ábrát már néztem, ez alapján lehet nézni hol van esetleg szakadás.
Köszönöm!
Komment
-
Vasárnap esőben motoroztunk és egyszer csak elment (borért?) az első világítás és az első helyzetjelző.
A motor csak akkor áll meg, ha világítás helyzetben húzom ki a kulcsot.
Járt-e már valaki így, mi lehet a probléma?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVasárnap esőben motoroztunk és egyszer csak elment (borért?) az első világítás és az első helyzetjelző.
A motor csak akkor áll meg, ha világítás helyzetben húzom ki a kulcsot.
Járt-e már valaki így, mi lehet a probléma?Ricsi95D kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A hiba oka: a testkábel,mely az első teleszkópszárhoz van rögzítve, elszakadt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 2 likes
Komment
Komment