Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia gyújtáskapcsoló

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A fekete PVC vagy mipolán csövet hol lehet kapni?
    Szerintem kérdezd meg őket, még a télen amikor a km-órát "kereteztettem" újra a Haudekéknél -Dénes (dino125ad) barátom ajánlására, amit ezúton is köszönök Neki- ugyanabban az utcában van egy autóvillamossági bolt, ott láttam kirakva, ja és kábelátvezető-gumikat is tartanak, nálunk a helyi autósboltokban már hiánycikk v. csak egy méret van.
    Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2013 máj. 19, 20:42.
    Duke kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Sziasztok!

      A helyzet a következő:
      ha a kulcsot jobbra fordítom akkor a helyzetjelző világít a biluxkapcsolón meg csak a kürt gombja működik. Ez így jó is, ha jól tudom.
      A tompított és a távolsági fényszórókat úgy lehet működésbe hozni, hogy a kulcsot balra fordítjuk. Ekkor a helyzetjelző kialszik és a biluxkapcsoló állásától függően valamelyik fényszóró világít.
      Na nekem egyiksem kapcsol be. Ha balra fordítom a kulcsot akkor a REFLEKTOR FOGLALAT 31 és a REFLEKTOR FOGLALAT 57 a mért feszültség 0V. Ha jobbra fordítom a kulcsot akkor rendje módja szerint 6V mért feszültség.

      Őszintén szólva a biluxkapcsoló működését nem értem. Ugyanis, ha bekötöm a vezetékeket a kapcsolóba akkor tök mindegy, hogy melyik állásban van mindig van kontakt a 56-os pont(piros kábel) és a 56B sárga kábel és a 56 piros és 56A barna között. Tehát ezért nem értem ,hogy akkor milyen kört nyit-zár a kapcsoló?!

      Ha a kulcsot jobbra fordítom és igy a piros-fekete vezetékekben megvan a 6V (57 és 31)és a piros 57 vezetéket kikötöm a foglalatból és a 56A és 56B -hez érintem akkor váltani tudok, hogy tompított vagy távolsági.

      Lehet zavarosan írtam, de remélem kivehető a lényeg.
      Csatolok kettő képet, hogy mi alapján kötöttem be a vezetékeket.
      Az akku testjét csak a próba miatt a blokk teteján a kuplung körmös bowden akasztójára kötöttem a kapcsolónak a 61ről a testet meg az alsó alu villahídra. E két testpont között nincs szakadás.A bilux kapcsoló és a 61 között sincs szakadás.
      A vezetékek a megfelelő helyen vannak. A km óra megvilágításánál a földellés nincs jelölve, de ha letestelem az izzót akkor az is működik.

      A gyújtás alapból induló szürke vezeték 2, az a gyújtás kapcsolóba a 15/54 jelü pontra megy. Mivel a bekötési pont a kapcsolón 2 jelzésű az hiányos.
      Click image for larger version

Name:	Scan0002.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	141510Click image for larger version

Name:	Scan0003.jpg
Views:	1
Size:	191.8 KB
ID:	141511

      Komment


        #18

        Komment


          #19
          A biluxkapcsoló krómozott háza és a gyújtáskapcsoló testelési pontja között nincs szakadás.
          Leszerelve is próbálkoztam.
          A gyújtáskapcsoló hibája lehet az, hogy ha a kulcsot balra fordítom akkor a REFLEKTOR FOGLALAT 57/31 az 0V?
          Próbálkoztam már mindenhogy és a gyújtáskapcsoló hibájára gyanakszom.

          Komment


            #20
            demeter kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              A gyújtáskapcsoló hibája lehet az, hogy ha a kulcsot balra fordítom akkor a REFLEKTOR FOGLALAT 57/31 az 0V?
              A gyújtáskapcsoló hibáját könnyedén kizárhatod az 59 - 56 pontok között szakadásvizsgálattal.
              kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A tompított és a távolsági fényszórókat úgy lehet működésbe hozni, hogy a kulcsot balra fordítjuk.
                Beindított motornál Csak csendben jegyzem meg én voltam olyan blőd hogy elcsodálkoztam miért nem világít Hiába dinamósokhoz szoktam, azok vannak itthon
                Béla Rácz és kedvelte ezt.

                Komment


                  #23

                  Komment


                    #24
                    Ami a reflektor foglalat 57-be benne vezetékvéget rákötöttem a gyújtáskapcsoló 56 pontjára és a távolsági és a tompított működik. Csak a helyzetjelző nem igy mivel a 57-es vezeték oda menne.

                    No,de ha ez az egész csak akkor működik mikor be van indítva a motor akkor feleslegesen görcsölök
                    Kicsit logikátlan, hogy ha nem jár a motor akkor csak azzal a helyzetjelzővel tudok világítani.
                    Szóval ezt az egész balra fordítom a kulcsot és kapcsolom a tompított/távolságit ezt csak is beindított motornál működik.

                    Ezer köszönet!




                    Gondolom a mágneses gyújtásra is ez vonatkozik nem csak a dinamósra?!

                    - - - Updated - - -

                    A szakadás vizsgálat az 59-56 pontok között balra fordított kulcsállásnál értendő?

                    Komment


                      #25
                      Attached Files
                      demeter, St.Z.350 és Titus kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Én logikátlannak találom, mert: az a helyzetjelző az nagyon gyenge, de arra hogy lássanak arra talán jó, de ha műszaki hiba miatt az éjszaka közepén nem indul a motor akkor nem lenne rossz ha rendesen látna az ember
                        Bár ez most nem lényeg.
                        Ezt az ábrát már néztem, ez alapján lehet nézni hol van esetleg szakadás.
                        Köszönöm!

                        Komment


                          #27
                          Vasárnap esőben motoroztunk és egyszer csak elment (borért?) az első világítás és az első helyzetjelző.
                          A motor csak akkor áll meg, ha világítás helyzetben húzom ki a kulcsot.
                          Járt-e már valaki így, mi lehet a probléma?

                          Komment


                            #28
                            Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Vasárnap esőben motoroztunk és egyszer csak elment (borért?) az első világítás és az első helyzetjelző.
                            A motor csak akkor áll meg, ha világítás helyzetben húzom ki a kulcsot.
                            Járt-e már valaki így, mi lehet a probléma?
                            Így nem, de úgy igen hogy este a semmi közepén minden világítás elszállt. Gyújtáskapcsoló tisztítás után megjavult, szóval ezt tanácsolom neked is.
                            Ricsi95D kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              A hiba oka: a testkábel,mely az első teleszkópszárhoz van rögzítve, elszakadt.
                              heeegany és CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                "Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"

                                Meg kell várni, hogy kifogyjon a benzin.
                                Bocs Ricsi, ma ilyen gonosz vagyok, a vesztemet érzem.
                                Ricsi95D kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X