Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ne piszkáld és ne rontsd el a jót! Van egy kiindulási séma de a végső beállításra nincs tuti recept szerintem. Két motor sem egyforma még ha márka azonos akkor sem és két motoros sem kezeli egyformán a gépeket. Szerintem ezért nincs mindenre igaz beállítási érték csak megközelítő- kiindulási támpont. Pl. én szeretem ha kitudom huzatni úgy rendesen igaz a fogyasztását nem mértem sosem a dl.-ek nem érdekeltek csak akkor ha nem ment úgy ahogy szerettem volna.
Azt a 3-asban 20-25-öt nem is értem hogyan lehetne elérni.
...Érdekes, én meg azt nem értem, hogyan lehet kihúzatni addig hármasban...
Vicc volt...vicc volt, ha elmegy ez a felhős idő megnézem, mit tud az enyém és megírom!
Pedig nem is volt sértődős hogy hármasban kihúzattam.
De közben sikerült beállítani és nem gondoltam volna hogy sikerül megvalósítani a hármasba 25 km/h val motorozást.
igazából szerintem a könyv arra gondolt, hogy alacsony fordulatról is szépen kell gyorsítania.
Most hogy végre rendesen be van állítva, simán megy ez a produkció is.
Esik az eső, így messzire nem bírtam menni vele, de első városi körök után állítom, hogy ez most a legjobb beállítás! (ennek a motornak.)
Pár szívást azért megkaptam, de végül kiiktattam egy két zavaró dolgot így sikerült is.
-régi fajta bowdenes szívató volt, kicseréltem az újabb "csak karos" változatra. (nehogy a bowden feszüljön és ne zárja le a szívatót)
-az összes fúvóka a gyári méretre (elkövettem előzőleg azt a hibát hogy a TLF könyvet olvastam el, abba meg 105-ös fúvóka volt írva, persze a T5H-ba 120 körüli kell.
-legvégén eszembe jutott hogy, gyertyahézag! bizony ám kevés volt...
Ezek után a kis állítgatások, javítások után össze is állt, indul hidegen melegen, jól megy kis fordulaton is, nagyobb gázon is, és nem füstöl.
Jöhet a jó idő!
(van még a motoron pár apróság de az nem nagy ügy)
ps: Aminek még külön örülök, a hétvégén megjavítottuk apámmal az oldaltámasztót, most már nem borul fel a motor.
Gratula a beállításhoz! A gyertya környékét javasoltam volna én is ellenörizni. Esetleg egyel hidegebb gyertya már lehet nem koszolódna úgy, mint a mostani, picit jobban felmelegedne, jobban kiégne. Èn is sokat szenvedtem annak idején, nekem bevállt.
Mai nap a nagyon szeles idő ellenére elmentünk egy kb 60 km pöfögésre.
Volt benne kis város, több országút, utazó 60-70.
A gyertyakép a következő :
Gondoltam, hogy biztos túl van hűtve és fekete lesz. Nem az, arról nem is beszélve hogy jól indul hidegbe, melegbe.
Jól gyorsul. Már csak a kipufogó rendbetétele van hátra, mert megint kifúj a könyök dob illesztésénél.
Gyertya Brisk N15C eddig ez volt a legjobb gyertya nálam.
Mitől tűnik úgy hogy a gép négyütemezik? Motorozok már egy ideje de sosem értettem hogy ezt hogy kellene észrevennem. Jah és ilyen gyertyaképpel akkor mit kéne tennem? Úgy hittem ezek lesznek a jó beállítások, de lehet mégse?
Pedig én örültem neki, hogy milyen szép barna az eddig fekete helyett.
Ha már úgy is sok videós van a fórumon, valaki vegye már fel, milyen a négyütemezés és ossza meg velünk. A végén még kiderül, hogy én is hallottam már, csak nem tudom, mi az.
Múltkor a láncfűúrész így bukott le, hogy falsot szív. Kitekertem belőle egy ennél fehérebb gyertyát.
Komment