Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    kollarg kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      Nagyon köszönöm, meg is néztem. Szenzációs ez a 'piros könyv'. Ezek alapján azt gondlom, hogy mind a két típusú karburátor típus tiszta lehet a 1960-ban kiadott TLF-eken.
      Che és kollarg kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        A karburátort benzinben mosom,minden alkatrészt külön.
        Minden furatba belepróbálom a megfelelő furót és azzal takaritom ki természetesen kézzel esetleg fogóval tekerve a kis féligzárt furatot vörösrézdrótra forrasztott furóval tisztitom,oxidációt mini finom sárgaréz drótkefével csinálom,öblités és levegővel kifuvatás.Fuvókatartók tőmitéseit műanyagból esztergált darabokkal hejettesitettem,bevált.
        Ha nem volt mechanikus sérülés,repedés a házon mindig müködött.Ez így már egy "felujitás"-nak felel meg.
        OdinHEM kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #79
          Sziasztok.
          Van egy kis kerti traktorom, PANNÓNIA 250 motorral.
          Nem akar indulni.De valószínűleg nem a gyújtással van a baj,hanem mivel néhány éve már nem volt használva, a karburátorban és tanban maradt üzemanyag lehet a probléma. Egy képet is mellékelek hozzá.

          Click image for larger version

Name:	Kép 002.jpg
Views:	1
Size:	200.5 KB
ID:	137734

          Az a kérdésem hogy a PANNÓNIA karburátor kipucolásához mit lehet használni,valamint a tankhoz is.
          Egyébként ha életre tudom kelteni, elszeretném adni.De erről majd később.

          Válaszokat előre is köszönöm.
          Joco65.

          Komment


            #80
            joco65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az a kérdésem hogy a PANNÓNIA karburátor kipucolásához mit lehet használni
            Szedd szét és áztasd be nitro higtóba egy napra, az majd felold benne minden lerakódást. Aztán mosd át és fújkáld ki a furatokat, fúvókákat.
            A tankot meg le kéne szedni, 2-3 marék csavaranyát beleküldeni szintén valami oldószer kíséretében és jól átrázni benne, végezetül benzinnel átöblíteni.
            sricsi70 kedvelte ezt.

            Komment


              #81
              Üdv.Demeter
              A nitro hígítóban való áztatás után, mivel mossam át? Furcsa kérdés tudom,de még ilyet nem igen csináltam.
              A tankot már levettem, valaki azt mondta, hogy lemosóbenzinnel ki lehet mosni.
              Válaszod előre köszönöm.
              Joco65

              Komment


                #82
                Foltbenzinnel pl. Én szeretem használni, mert nyomtalanul elillan.

                Komment


                  #83
                  Sziasztok!
                  Mióta cserélve lett a főtengely néha előjön egy hiba, ami szerintem üzemanyag ellátáshoz köthető(bár a karbit nem piszkáltam a blokk szerelése közben)
                  Tehát megy szépen a gép, 50-el kivisz a világból is, többnyire még 60-al is. Viszont néha nagyobb fordulaton teljesen elmegy az ereje. Aztán pár méter gurulás után újra magához tér és megy tovább.
                  A benzincsőből szépen folyik a benzin, a karburátor tiszta(legalábbis tisztítás után is ezt csinálta). Az úszószinten állítottam, de nem lett jobb. (eddig felülről a 3.-állásban volt, most áttettem a 2.-ba) De igazából fogalmam sincs hogy mi lehet a gond. Szépen megy, húz is úgy ahogy kell, aztán egyszer csak vége. Ráadásul nem is nagyon lehet kiszámítani hogy mikor fog ez előjönni. Szombaton 10km-t mentem vele kb 60-65-el, gond nélkül. Ma meg 50-nél is eljátszotta ezt.
                  A másik, megyek egyenletes tempóval és egy pillanatra mintha több gázt adnék neki, picit jobban húz. Aztán ugyanúgy megy tovább.
                  Lehet ezeknek köze ahhoz hogy levegősödik az benzincső? Akármit csinálok vele mindig lesz benne 1-2 kisebb nagyobb buborék.
                  Valakinek bármi ötlet? Én már kezdek kifogyni belőlük

                  Komment


                    #84
                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Akármit csinálok vele mindig lesz benne 1-2 kisebb nagyobb buborék.
                    Nem forró a karbid?
                    Olvastam már több helyen, hogy a henger felforrósodik és vele együtt a porlasztó is.
                    Így kiforrhat a benzin az úszóházból.
                    Ha ez történik, akkor valamilyen hőálló szigetelő anyagot (mondjuk bakelit lemezt) kellene a henger és a porlasztó csonk közé helyezni.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 júl. 01, 19:00.

                    Komment


                      #85
                      Üdv heeegany!

                      Próbáld meg ezek szerint,lehet,hogy segít!Click image for larger version

Name:	HPIM8991.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	137781Click image for larger version

Name:	HPIM8992.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	137782

                      Komment


                        #86
                        sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem forró a karbid?
                        Olvastam már több helyen, hogy a henger felforrósodik és vele együtt a porlasztó is.
                        Így kiforrhat a benzin az úszóházból.
                        Ha ez történik, akkor valamilyen hőálló szigetelő anyagot (mondjuk bakelit lemezt) kellene a henger és a porlasztó csonk közé helyezni.
                        Ez régebben volt probléma. Konkrétan gőzölgött a benzin a karbiból, de akkor nem tért magához a motor egyhamar, és azóta kapott egy 3mm-es teflon tömítést a henger és a szívótorok közé. De azóta nem melegszik a karbi. Tehát ezt a lehetőséget kizárnám.

                        St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Próbáld meg ezek szerint,lehet,hogy segít!
                        Szóval a súbert tűn kellene állítani?
                        Egyébként ennek a könyvnek mi a neve? Úgy látom hasznos, csak a képek minőségen nem az igazi Igencsak nehezen olvasható így.

                        Komment


                          #87
                          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          De azóta nem melegszik a karbi. Tehát ezt a lehetőséget kizárnám
                          Renden van. Akkor a buborékok csak attól lehetnek, hogy nem folyik annyi benzin a porlasztóba amennyi kellene a motor üzemeléséhez. Tanksapkán a lyuk átengedi a levegőt? Benzinszinten próbáltál emelni?
                          Az úszód mozog rendesen? Nem szorul?
                          Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 júl. 01, 21:20.
                          heeegany kedvelte ezt.

                          Komment


                            #88
                            sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Tanksapkán a lyuk átengedi a levegőt? Benzinszinten próbáltál emelni?
                            Az úszód mozog rendesen? Nem szorul?
                            Tanksapkán a lyuk jó, próbáltam meglazított tanksapkával is. Úgy is ugyanez volt a gond.
                            Úszótű az utolsó előtti állásban van. Felülről. (gyárilag azt hova kellene tenni?)
                            Az úszó szerintem mozog rendesen. De igazából nem tudom. Ezt hogy lehetne megtudni?
                            Viszont az úszóházon nekem olyan fedél van amin van úsztató, holnap lehet kipróbálom hogyha ezt csinálja hogy benyomom az úsztatót. Aztán ha magához tér a gép akkor akad az úszó.

                            Komment


                              #89
                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Úszótű az utolsó előtti állásban van. Felülről.
                              Úgy emlékszem az enyémen is ott van.

                              Komment


                                #90
                                heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A másik, megyek egyenletes tempóval és egy pillanatra mintha több gázt adnék neki, picit jobban húz. Aztán ugyanúgy megy tovább.
                                Falsot szív. Valószínűleg a főtengely cserénél sérültek a simeringek, vagy nem megfelelő a blokkház tömítettsége.
                                Beagle kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X