Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    négyütemezés
    Üdv!

    Nálam, ha jól emlékszem akkor csinálta, amikor még hidegen járt a motor, és még ráadott szívatóval alacsonyabb fordulatszámon közlekedtem.
    dongos78 és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      Ha már úgy is sok videós van a fórumon, valaki vegye már fel, milyen a négyütemezés és ossza meg velünk. A végén még kiderül, hogy én is hallottam már, csak nem tudom, mi az.
      Jó ötlet!Fogalmam sincs mi ez a négyüteműzés!Ki hagy?Vagy mi?Mert ha ki hagy az nem négyütem hanem sz.r ügy!(Persze az én véleményem nem mérvadó mert dunsztom sincs az egészről!Csak szétkapom a száját ha nem akar jól menni.Aztán valahogy összerakosgatom.Van hogy a fele cuccot kihagyom.....de ha megy akkor nem igen törődöm vele!
      sepy, Fergusson és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        Nekem hidegen tűnik néha úgy hogy kihagy néha. gondolom az a négyüteműzés. Persze olyankor nem is húz úgy ahogy kéne(attól függetlenül hogy hidegen azért nem indulok olyan nagy gázzal)

        apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Van hogy a fele cuccot kihagyom.....de ha megy akkor nem igen törődöm vele!
        Hidd el, mindenkinek kimarad egy szét-össsze szerelés után 1-2 csavar, alátét, vagy valami apróság. Csak lehet hogy valaki észre se veszi
        Na de csökkenteni kell a súlyt hogy jobban mennyen a gép!!

        Mint Kesziből hazafelé amikor a motorom úgy gondolta hogy kidobja a ballasztot (flakon víz a csomagtartón)
        apacsavo, Fergusson és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          Mint Kesziből hazafelé amikor a motorom úgy gondolta hogy kidobja a ballasztot (flakon víz a csomagtartón)
          Igaza is van!!!!Ha jól tévedek a Pancsi léghűtéses!https://youtu.be/-c8dgRBLobs......csak nézd meg a Zsoltin hogy lobog a ruci!
          heeegany kedvelte ezt.

          Komment


            Mátéapu!

            Mitől tűnik úgy hogy a gép négyütemezik? Motorozok már egy ideje de sosem értettem hogy ezt hogy kellene észrevennem. Jah és ilyen gyertyaképpel akkor mit kéne tennem? Úgy hittem ezek lesznek a jó beállítások, de lehet mégse?
            Pedig én örültem neki, hogy milyen szép barna az eddig fekete helyett.
            Ennyire kiégett gyertyánál a kenőanyag is teljesen elég!Kétütemű motornál ez nem előnyös mert:jobban kopnak a csúszófelületek!Sok esetben + levegőnél fordul elő,és ez általában simering sérülés vagy egyéb tömítetlenségre utal!Néhányan elszegényítik a keveréket,úszószint,síbertű,esetleg fúvóka szűkítéssel..

            A négyütemű motoroknál akkor jó a gyertyakép,ha teljesen kiég mint a te bemutatott gyertyád,mivel saját kenése van a motornak,és eszerint nem kopott és enged át olajat az égéstérbe.

            A kétütemű motor"négyüteműzése"egy jelenség:ami lassításnál,jelentős gázelvételnél jelentkezik,az elégtelen keverékáramlás miatt:kihagy néhány robbanást a motor....Semmiféle káros hatása,nincs!
            Titus, apacsavo és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Hidd el, mindenkinek kimarad egy szét-össsze szerelés után 1-2 csavar, alátét, vagy valami apróság. Csak lehet hogy valaki észre se veszi
              Ez pontosan így van! Én például azért szeretem az egyhengeres Pannóniát, mert egy dugónál többet nem tudok kihagyni belőle...
              apacsavo, heeegany és dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                Egyébként meg apacsavo, neked könnyű dolgod van. Mi még egy faék egyszerűségű Pannóniából is képesek vagyunk kihagyni ezt-azt. Szóval neked az Űrtechnikás MZ-vel könnyű dolgod van
                apacsavo kedvelte ezt.

                Komment


                  A kétütemű motor „négyüteműzése” egy jelenség:ami lassításnál,jelentős gázelvételnél jelentkezik,az elégtelen keverékáramlás miatt:kihagy néhány robbanást a motor...
                  Ezek szerint többféle értelmezése van a négyütemezésnek
                  Az én tapasztalataim / elgondolásom szerint a négyütemezés az amit pl. az én motrorom produkált, teljesen felső állásba helyzezett részterheléstű állásban. Azaz, amikor túl dús / "zsíros" / "kövér" (nem tudom hányféleképpen hívják még) volt a keverék. Füstölt mint az őrület, és sík úton egyenletes haladásnál nem szép simán futott a motor hanem amolyan "dadogósan", gyújtáskimaradásra emlékeztető módon.
                  De tényleg jó lenne ha valaki videóra venné, mert körülírni nehéz

                  - - - Updated - - -


                  Szóval neked az Űrtechnikás MZ-vel könnyű dolgod van
                  Annál már minimum a fél marék hézagoló, ami kiamarad(hat)
                  Emlékszem, amikor először szedtem szét (és raktam össze) motort, történetesen Rometet.
                  Megdöbbentően sok cucc maradt ki belőle. De működött!
                  Most legutóbb az MZ-nél olyan körültekintő voltam, hogy semmi nem maradt ki.
                  Aggódtam is, hogy miként lesz képes így működni...
                  Titus, Lemezjáték és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    üstölt mint az őrület, és sík úton egyenletes haladásnál nem szép simán futott a motor hanem amolyan „dadogósan”,
                    Igen akkor megy dadogósan a kétütemű mikor,félgázon már besokall(dadog)a sok üzemanyagtól az ilyen motor teljes-gáz környékén érzi jól magát az enyém így volt belőve,ment is mint a veszett,de nem győztem javítani utánállítani,tömítgetni.........igen lassan csak füstölt a sok elégetlen anyagtól.........

                    Az MZ tud legjobban lassításkor"négyüteműzni"tőmm...tömm...tömm.és a többi félremagyarázás!!!
                    dongos78 és apacsavo kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Ahaaa!
                      Ha városba 50 körül döcög előttem valaki akkor 4-esbe, ha nem húzom a gázt eléggé darabos a hangja gépnek. Egy kis gázadásra is kisimul szépen.
                      (aztán ha megunom akkor vissza 3, nagy gáz, az autós meg megijed a motortól ami úgy csörög mint egy hilti És mire feleszmél már rég elhúztam és jóval előtte megyek. Szép, 55-60 körüli tempóval ahol már 4-esbe jó hangja van a gépnek)
                      Lemezjáték és apacsavo kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ez nem négyüteműzés, hanem a Pancsinak kevés a négyes ötvennél és hörög.
                        apacsavo, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          A hármas meg már nem tetszik frekvenciájú városban tötyögéshez...
                          60-nál meg olyan szép simán megy, nem is pörög nagyon és már húz is ha piszkálom a gázt.
                          sepy és apacsavo kedvelte ezt.

                          Komment


                            Ez rengeteg járművel probléma, hogy az 50 beesik 3-4 közé.
                            Lemezjáték, apacsavo és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              Azt hívják négyüteműzésnek , amikor a dús benzin-levegő keverék miatt "darabosan" , nehézkesen jár a kétütemű motor , hasonló hangot produkálva a négyütemű ,motor hangjához ... Ilyenkor nehezen , vagy egyáltalán nem veszi a túrát , vagy nem pörög ki . ( természetesen ilyenkor feltételezzük a gyujtás megfelelőségét )
                              OdinHEM, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Ezek a szoci gépeink gyártási idején lakott területen a megengedett 60 km/ órára voltak belőve ezért elégedetlenkednek alattunk. Az enyém is ezt produkálja ezért járok a 60 tövében. Én is említettem a 4 üteműzést az én gépem akkor lesz ilyen " darabos" ha megnő a megszakító hézag és nem tetszik neki a magasabb fordulat. A másik érdekes jelenség mit Máté is említett a nagy fordulatról hirtelen visszavett gáznál jelentkezik.
                                Fergusson és apacsavo kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X