Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Demeter! Akkor nem erőltetem a dolgot, mert számomra is meglepő, csak gondoltam tuti az én "készülékembe" van a hiba.

    Komment


      Ne piszkáld és ne rontsd el a jót! Van egy kiindulási séma de a végső beállításra nincs tuti recept szerintem. Két motor sem egyforma még ha márka azonos akkor sem és két motoros sem kezeli egyformán a gépeket. Szerintem ezért nincs mindenre igaz beállítási érték csak megközelítő- kiindulási támpont. Pl. én szeretem ha kitudom huzatni úgy rendesen igaz a fogyasztását nem mértem sosem a dl.-ek nem érdekeltek csak akkor ha nem ment úgy ahogy szerettem volna.
      dott, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Az én készülékemben ugyanaz a hiba.

        Komment


          demeter
          Azt a 3-asban 20-25-öt nem is értem hogyan lehetne elérni.
          ...Érdekes, én meg azt nem értem, hogyan lehet kihúzatni addig hármasban...
          Vicc volt...vicc volt, ha elmegy ez a felhős idő megnézem, mit tud az enyém és megírom!
          OdinHEM és dott kedvelte ezt.

          Komment


            Pedig nem is volt sértődős hogy hármasban kihúzattam.
            De közben sikerült beállítani és nem gondoltam volna hogy sikerül megvalósítani a hármasba 25 km/h val motorozást.
            igazából szerintem a könyv arra gondolt, hogy alacsony fordulatról is szépen kell gyorsítania.
            Most hogy végre rendesen be van állítva, simán megy ez a produkció is.
            Esik az eső, így messzire nem bírtam menni vele, de első városi körök után állítom, hogy ez most a legjobb beállítás! (ennek a motornak.)

            Pár szívást azért megkaptam, de végül kiiktattam egy két zavaró dolgot így sikerült is.

            -régi fajta bowdenes szívató volt, kicseréltem az újabb "csak karos" változatra. (nehogy a bowden feszüljön és ne zárja le a szívatót)
            -az összes fúvóka a gyári méretre (elkövettem előzőleg azt a hibát hogy a TLF könyvet olvastam el, abba meg 105-ös fúvóka volt írva, persze a T5H-ba 120 körüli kell.
            -legvégén eszembe jutott hogy, gyertyahézag! bizony ám kevés volt...

            Ezek után a kis állítgatások, javítások után össze is állt, indul hidegen melegen, jól megy kis fordulaton is, nagyobb gázon is, és nem füstöl.

            Jöhet a jó idő!
            (van még a motoron pár apróság de az nem nagy ügy)

            ps: Aminek még külön örülök, a hétvégén megjavítottuk apámmal az oldaltámasztót, most már nem borul fel a motor.
            dongos78, emu és 6 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Gratula a beállításhoz! A gyertya környékét javasoltam volna én is ellenörizni. Esetleg egyel hidegebb gyertya már lehet nem koszolódna úgy, mint a mostani, picit jobban felmelegedne, jobban kiégne. Èn is sokat szenvedtem annak idején, nekem bevállt.
              Lemezjáték, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Mai nap a nagyon szeles idő ellenére elmentünk egy kb 60 km pöfögésre.
                Volt benne kis város, több országút, utazó 60-70.
                A gyertyakép a következő :
                Click image for larger version

Name:	13023506_10205796816549235_505754837_n.jpg
Views:	1
Size:	42.2 KB
ID:	148601

                Gondoltam, hogy biztos túl van hűtve és fekete lesz. Nem az, arról nem is beszélve hogy jól indul hidegbe, melegbe.
                Jól gyorsul. Már csak a kipufogó rendbetétele van hátra, mert megint kifúj a könyök dob illesztésénél.
                Gyertya Brisk N15C eddig ez volt a legjobb gyertya nálam.
                sepy, Lemezjáték és Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  Pannónia porlasztó beállítása, ha valaki még nem ismerné: https://docs.google.com/viewer?a=v&p...E5Nzg2NWEzZjEw
                  St.Z.350, emu és Lemezjáték kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ma kipróbáltam a T1-esemet, és 3-asban 20-ról is megindul rángatás nélkül! (Na persze 30-ig alig lehet gyorsulásnak nevezni a dolgot, csak utána...)

                    (Mentem vele, vagy harminc kilométer, mert jön a rossz idő, és a mai jó időt nem lehetett kihagyni...Annyira jó hangja van...)
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 ápr. 22, 21:17.
                    Atti69, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      Sziasztok!

                      Lehet másnak ez egyértelmű,de szégyen ide vagy oda, felteszem a kérdést,ami így szól:

                      Egy külön úszóházas Pannónia karburátornál az üresjárati kúpos végű csavar melyik irányba tekerve szegényíti és melyik irányba dúsítja a keveréket.

                      Köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

                      Komment


                        Ha befele csavarod, kevesebb levegőt kap, ha kifele, akkor többet.
                        zahi, uxa és mátéapu kedvelte ezt.

                        Komment


                          A gyertyakép a következő :
                          13023506_10205796816549235_505754837_n.jpg
                          Ez egy négyütemű gyertya képe,ha nem:akkor minden robbanás egy koporsószeg a motornak!!!!!
                          dott, zahi és wsievers kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ha befele csavarod, kevesebb levegőt kap, ha kifele, akkor többet.
                            Üdv,szia!

                            Tehát befelé tekerve dúsul, kifelé tekerve szegényedik keverék ,ha jól értem.
                            Köszönöm a hozzászólást.
                            zahi és sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Mátéapu!

                              Mitől tűnik úgy hogy a gép négyütemezik? Motorozok már egy ideje de sosem értettem hogy ezt hogy kellene észrevennem. Jah és ilyen gyertyaképpel akkor mit kéne tennem? Úgy hittem ezek lesznek a jó beállítások, de lehet mégse?
                              Pedig én örültem neki, hogy milyen szép barna az eddig fekete helyett.
                              Lemezjáték és apacsavo kedvelte ezt.

                              Komment


                                Ha már úgy is sok videós van a fórumon, valaki vegye már fel, milyen a négyütemezés és ossza meg velünk. A végén még kiderül, hogy én is hallottam már, csak nem tudom, mi az.
                                Múltkor a láncfűúrész így bukott le, hogy falsot szív. Kitekertem belőle egy ennél fehérebb gyertyát.
                                Lemezjáték és apacsavo kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X