Segítséget kérek. Nem tudom, merre induljak.
Előzmény: múltkori túrán nagy igénybevétel után lassításnál egyszer csak csattanás, motor leállt, de gurulással újra berántottam. Ezután azt játszotta, hogy nagyon ki kellett pörgetni hármasban (60ig) hogy négyesben húzzon. Egyéb esetben fokozott gázadásra horkolva gyengülve lassult. Ha rendesen kihúzattam, akkor nagyobb sebességnél vitte rendesen 4esben, csak tartani kellett a sebességet.
- új gyerta
- porlasztó tisztítás
- gyújtás állítás
- másik gyújtás alaplap
- új kondenzátor
- üzemanyag átfolyik
Hiba maradt, de véletlenszerűen, rohamokban jön elő, főleg meleg motornál.
Mivel egyébként tempósan megyek, emelkedőknél veszem észre. Nagyobb dombon akár kettesig vissza kell rakni (ahol régen négyesben is felment). Ha üvöltve kigyorsítok, akkor visz minden fokozatot. Ha csak jobban ráhúzom a gázt visszaváltás nélkül, lehörög. Ha elmúlik a roham, akkor megy rendesen.
Előzmény: múltkori túrán nagy igénybevétel után lassításnál egyszer csak csattanás, motor leállt, de gurulással újra berántottam. Ezután azt játszotta, hogy nagyon ki kellett pörgetni hármasban (60ig) hogy négyesben húzzon. Egyéb esetben fokozott gázadásra horkolva gyengülve lassult. Ha rendesen kihúzattam, akkor nagyobb sebességnél vitte rendesen 4esben, csak tartani kellett a sebességet.
- új gyerta
- porlasztó tisztítás
- gyújtás állítás
- másik gyújtás alaplap
- új kondenzátor
- üzemanyag átfolyik
Hiba maradt, de véletlenszerűen, rohamokban jön elő, főleg meleg motornál.
Mivel egyébként tempósan megyek, emelkedőknél veszem észre. Nagyobb dombon akár kettesig vissza kell rakni (ahol régen négyesben is felment). Ha üvöltve kigyorsítok, akkor visz minden fokozatot. Ha csak jobban ráhúzom a gázt visszaváltás nélkül, lehörög. Ha elmúlik a roham, akkor megy rendesen.
Komment