Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Segítséget kérek. Nem tudom, merre induljak.
    Előzmény: múltkori túrán nagy igénybevétel után lassításnál egyszer csak csattanás, motor leállt, de gurulással újra berántottam. Ezután azt játszotta, hogy nagyon ki kellett pörgetni hármasban (60ig) hogy négyesben húzzon. Egyéb esetben fokozott gázadásra horkolva gyengülve lassult. Ha rendesen kihúzattam, akkor nagyobb sebességnél vitte rendesen 4esben, csak tartani kellett a sebességet.

    - új gyerta
    - porlasztó tisztítás
    - gyújtás állítás
    - másik gyújtás alaplap
    - új kondenzátor
    - üzemanyag átfolyik

    Hiba maradt, de véletlenszerűen, rohamokban jön elő, főleg meleg motornál.
    Mivel egyébként tempósan megyek, emelkedőknél veszem észre. Nagyobb dombon akár kettesig vissza kell rakni (ahol régen négyesben is felment). Ha üvöltve kigyorsítok, akkor visz minden fokozatot. Ha csak jobban ráhúzom a gázt visszaváltás nélkül, lehörög. Ha elmúlik a roham, akkor megy rendesen.

    Komment


      Ha épp ez történik akkor gyorsan megállsz és lekapod az úszóház fedelét. Ha gőzölög a benzin akkor jó eséllyel meg is van a hiba. Melege van a karbinak.

      Komment


        Ezt már valahol olvastam, megkeresem. Mondjuk amíg lekapom már rég visszahűl. (Huss, csiga...)

        Komment


          Nem lehet hogy megragadt a dugó?! Nekem ugyan ezek a jelenségek voltak ragadás után ,az alsó gyűrű a dugattyún a felkenődés miatt betapadt .Gyengült a motor ,és utána kicsivel nehezebben indult és erelyéböl is vesztett.
          sepy és bokor28 kedvelte ezt.

          Komment


            Félek, hogy itt is hasonló lehetett. Sok helyen írták, hogy ha nem volt teljes sebességen bejáratva, tapadhat. Én meg kicsit túltoltam :-) Ráadásul pont átálltam 1:33-ra...
            A szomorú az, hogy előtte bitang jól eltaláltam mindent és álomszépen ment és húzott :-(
            Illene már egy teljes generál henger leszedéssel, de megint csak megyek vele és javítom az akut hibákat.

            Komment


              Illene már egy teljes generál henger leszedéssel, de megint csak megyek vele és javítom az akut hibákat.
              Nekem van tartalék,bejáratott hengerem már húzott ki a pácból.
              Beállított ki-szárított karbi a csomagban,útközben nem kell bajolni.Pannoniás ként sok plusz alkatrészt kell tartalékolni!!!!
              bokor28 és ptm004 kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Én is felhalmoztam néhány dolgot, köztük 8 blokkot különböző bontottsági szinteken... (köztük 3 egész).
                Ez a beállított, bejáratott jó ötlet!
                zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                  Nálam is akad egy két dolog tarcsiban a kéthengeresekhez , de a legkisebb változtatás is más-más beállítást igényel , így nem igen tudok előre beállítani karbikat hozzá , pedig de jó volna .....
                  mátéapu és bokor28 kedvelte ezt.

                  Komment


                    de a legkisebb változtatás is más-más beállítást igényel , így nem igen tudok előre beállítani karbikat hozzá , pedig de jó volna ...
                    Én is 130-as fúvókával motoroztam,de felvonuláson cserélnem kellett:mert nem bírta a csigatempót,ezért csináltam pót-karbit
                    zahi kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Zahi!
                      Nekem is van egy doboz karbi a T5-höz, de ahogy többen is írták lelkül van ezeknek. Nem ugyan az jön ki, ha ugyan úgy állítom be mindet.
                      Persze a misztikumot félretéve, a kopottság mértéke, alkatrészek állapot befolyásolja ezt nagyon.
                      Nálam is a beállításokkal van "küzdés" mert még nem találom elég jónak se a járásást, se a gyertyaképet.
                      Szerintem a fúvókákat kell cserélnem, mert végsebességre jól állok, de részterhelésen szarul jár, kopog, és a gyertya is fekete. (Pedig a gyújtás az jól van belőve rajta.) Már nemsokára minden új a gyújtásban (a tekercseket leszámítva mert azok nem zárnak rövidre).
                      zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ha részterhelésen sz@r , nem a fúvókát kell b@sztatni , hanem a tűt ! Próbáld egyel lentebb engedni ... Sajnos két új tű közt is van eltérés , hát még a kopottak között. Így hiába is mondanám , hogy próbáld meg egy új darabbal , hogy kizárd a kopásokat. ( talán , ha az utolsó beszúrástól mért két miliméterenként összehasonlítod az átmérőt (pl :órás sublerral) meg tudod állapítani melyik tű milyen gázállásnál ad többet , vagy kevesebbet .
                        dott és Lemezjáték kedvelte ezt.

                        Komment


                          Holnapi műszaki vizsgáltatás után állítok a tű magasságán.
                          Oda meg ezzel is bepöfögök.
                          Jönnek a hideg téli esték, vonulok le a garázsba finomhangolni.
                          sepy és zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            Csak arra vigyázz , hogy az ilyen hidegben beállított karbi ,a nyári melegben , esetleg tavasszal amikor már melegebb lesz szinte használhatatlannak fog mutatkozni , főleg a direkt légszűrős verzióknál ...
                            sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Okés, erre nekem is van egy félrerakott porlasztóm, ha ezt nagyon elpiszkálnám.
                              Ami nekem van "H"-s így ott nem direktbe kapja a hideget szerencsére vagy nem szerencsére.
                              zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                Szerintem a hidegben történő beállítás , így sem lesz jó már 20-25 °C fölött . Mert ugyanazon térfogatnyi levegő tömege sem egyforma az adott hőmérsékleti különbségek esetén .
                                demeter kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X