Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ez nálam is megvan...
    Aztán az ember minél többet fülel a zörejek után, annál rosszabb neki...
    dongos78, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Szóval azok a zörejek. Ma már sokadszorra szálltam le, mert valami nem stimmelt a megszokott zörejek körül. Mintha a
      hengerfejnél csilingelt volna valami, de csak akkor, ha a kerék is forgott menet közben. Kipuff hollanderek is lazák voltak, kézzel meghúztam. Még mindig csörög. Erre belementem egy kátyúba, a tank meg akkorát kondult, meglepődtem. A két felső csavar teljesen kint, az átmenő pedig laza... Meghúztam, csörgés eltűnt.
      heeegany és Atti69 kedvelte ezt.

      Komment


        Ki szereli a géped?. Kicsit változtatni kell és nem maradnak ki dolgok és nől majd az üzembiztonság is. A boltba járással én is hasonló vagyok" ha viszket a nyereg" akkor bármi lehet kifogás! a boltba járás fontos dolog. Főleg,hogy korlátozták a nyitva tartásukat nincs mind nyitva!
        dongos78, Atti69 és bokor28 kedvelte ezt.

        Komment


          Kedves Sepy, szeretném bemutatni a szerelőmet. Ismerd meg... jómagamat.
          Nem kell aggódni, külsős munkát nem vállalok :-) Egyelőre.
          Gondolta a fene, hogy ilyen rezgéstől jól meghúzott csavarok kilazulnak.
          Majd teszek ellene.
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            Én pl. a tankot úgy fogatom fel, hogy vágok egy olyan átmérőjű gumi alátétet mint a nagy alátét . Szerelési sorrend: tank fel a helyére , gumi alátét , nagy alátét és egy rugós alátét és ha meghúzod a csavart kizárt, hogy fellazul. Az ismeretségről pedig remélem mind többetekkel találkozom jövőre Kesziben!
            bokor28, heeegany és 4 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Szóval azok a zörejek. Ma már sokadszorra szálltam le, mert valami nem stimmelt a megszokott zörejek körül. Mintha a
              hengerfejnél csilingelt volna valami, de csak akkor, ha a kerék is forgott menet közben. Kipuff hollanderek is lazák voltak, kézzel meghúztam. Még mindig csörög. Erre belementem egy kátyúba, a tank meg akkorát kondult, meglepődtem. A két felső csavar teljesen kint, az átmenő pedig laza... Meghúztam, csörgés eltűnt.
              Én így egyszer elhagytam az egyik csavart. Épp benéztem egy Pannóniás ismerőshöz, aki megjegyezte hogy onnan hiányzik egy csavar(bal első) Persze a jobb oldalit is már csak kb egy fél menet fogta. De a tank még nem mozgott.

              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én pl. a tankot úgy fogatom fel, hogy vágok egy olyan átmérőjű gumi alátétet mint a nagy alátét . Szerelési sorrend: tank fel a helyére , gumi alátét , nagy alátét és egy rugós alátét és ha meghúzod a csavart kizárt, hogy fellazul. Az ismeretségről pedig remélem mind többetekkel találkozom jövőre Kesziben!
              A Pannónia tud úgy rezegni(főleg nagyon ossz úton) hogy kipereg belőle.
              Egyébként gyárilag úgy van szerelve (gumi alátét, fa kötésű alátét, rugós alátét)
              sepy és Atti69 kedvelte ezt.

              Komment


                Egyes helyeken...minden csavar átfúrva..drót,koronás anya sasszeg.. Volt egy karburátorom,azon az állító csavarok is dróttal biztosítottak voltak..
                sepy, Fergusson és heeegany kedvelte ezt.

                Komment


                  Lehet úgy is csak a külcsínről akkor nem beszélhetünk. Persze vannak esetek pl. verseny és megbízhatóság akkor ez kizárva!
                  zahi, Atti69 és Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment


                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Lehet úgy is csak a külcsínről akkor nem beszélhetünk. Persze vannak esetek pl. verseny és megbízhatóság akkor ez kizárva!
                    Sokszor.....szükség, törvényt bont

                    Valljuk be, a mi gépeink nem egy -végtelenségig- kiegyensúlyozott fajta, így előfordul, hogy elmarad róla ez-az....sajnos
                    sepy, zahi és Atti69 kedvelte ezt.

                    Komment


                      Nálam a rugós alátétet spórolta ki az élet. Majd kap néhányat.
                      Természetesen ezek egyenként jönnek elő, többször említettem, hogy ezt a gépet valaki annak idején felújította és sok helyen kimaradtak a biztosítók (pöcslámpa, kiakadt lánc, fékkar-kuplungkar anya elszállt, tank, rossz sorrendben összerakott váltóléptető stb.). Én meg úgy vagyok, hogy annyi minden van a fejemben, nem erre figyelek. Pld. ezerszer el lett itt mondva, hogy a kuplungbowden akadhat. Pár napja ha már a kezembe volt az olaj, raktam oda is... ég és föld.

                      Ha már a találkozó szóba került, idén kihagytam a fészekrakó projekt miatt, jövőre nagy erőkkel és a vén, ámde fürge T1-el készülök.
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        Legelőször a blokk négy tartócsavarjához körmös alátétet raktam. Hát, pár kilométer után már peregtek ki a darabjai
                        Következő szerelésnél még pár körmös alátét darabot kiszedtem, de az anyák nem lazultak le ennek ellenére.
                        Aztán persze maradt a rugós alátét. Az bírja a strapát.
                        sepy és bokor28 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Most, hogy említed, oda se raktam rugós alátétet a múltkori blokkcserénél...
                          zahi és Fergusson kedvelte ezt.

                          Komment


                            bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Most, hogy említed, oda se raktam rugós alátétet a múltkori blokkcserénél...
                            De azok legalább hozzáférhetőek, könnyű őket pótolni.
                            Bár az alsó hátsó azért kicsit problémásabb. Szerencsére nem olyan nagy a kezem, pont befér annyira hogy ujjheggyel elérem a csavart. Így legalább nem kell az oldaldobozokat piszkálni.
                            bokor28 és zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              Legelőször a blokk négy tartócsavarjához körmös alátétet raktam. Hát, pár kilométer után már peregtek ki a darabjai
                              A körmös alátétet a villanyemberek használják, mert a csavar meghúzásakor a a két szomszédos felületet tisztára marja a megfelelő kontakt érdekében?
                              zahi, sepy és Fergusson kedvelte ezt.

                              Komment


                                Meg én mert a testkábel sarui alá én is hasonlót teszek pedig a villanyt csak kapcsolgatni tudom!
                                mátéapu, zahi és 4 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X