Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szóval azok a zörejek. Ma már sokadszorra szálltam le, mert valami nem stimmelt a megszokott zörejek körül. Mintha a
hengerfejnél csilingelt volna valami, de csak akkor, ha a kerék is forgott menet közben. Kipuff hollanderek is lazák voltak, kézzel meghúztam. Még mindig csörög. Erre belementem egy kátyúba, a tank meg akkorát kondult, meglepődtem. A két felső csavar teljesen kint, az átmenő pedig laza... Meghúztam, csörgés eltűnt.
Ki szereli a géped?. Kicsit változtatni kell és nem maradnak ki dolgok és nől majd az üzembiztonság is. A boltba járással én is hasonló vagyok" ha viszket a nyereg" akkor bármi lehet kifogás! a boltba járás fontos dolog. Főleg,hogy korlátozták a nyitva tartásukat nincs mind nyitva!
Kedves Sepy, szeretném bemutatni a szerelőmet. Ismerd meg... jómagamat.
Nem kell aggódni, külsős munkát nem vállalok :-) Egyelőre.
Gondolta a fene, hogy ilyen rezgéstől jól meghúzott csavarok kilazulnak.
Majd teszek ellene.
Én pl. a tankot úgy fogatom fel, hogy vágok egy olyan átmérőjű gumi alátétet mint a nagy alátét . Szerelési sorrend: tank fel a helyére , gumi alátét , nagy alátét és egy rugós alátét és ha meghúzod a csavart kizárt, hogy fellazul. Az ismeretségről pedig remélem mind többetekkel találkozom jövőre Kesziben!
Szóval azok a zörejek. Ma már sokadszorra szálltam le, mert valami nem stimmelt a megszokott zörejek körül. Mintha a
hengerfejnél csilingelt volna valami, de csak akkor, ha a kerék is forgott menet közben. Kipuff hollanderek is lazák voltak, kézzel meghúztam. Még mindig csörög. Erre belementem egy kátyúba, a tank meg akkorát kondult, meglepődtem. A két felső csavar teljesen kint, az átmenő pedig laza... Meghúztam, csörgés eltűnt.
Én így egyszer elhagytam az egyik csavart. Épp benéztem egy Pannóniás ismerőshöz, aki megjegyezte hogy onnan hiányzik egy csavar(bal első) Persze a jobb oldalit is már csak kb egy fél menet fogta. De a tank még nem mozgott.
Én pl. a tankot úgy fogatom fel, hogy vágok egy olyan átmérőjű gumi alátétet mint a nagy alátét . Szerelési sorrend: tank fel a helyére , gumi alátét , nagy alátét és egy rugós alátét és ha meghúzod a csavart kizárt, hogy fellazul. Az ismeretségről pedig remélem mind többetekkel találkozom jövőre Kesziben!
A Pannónia tud úgy rezegni(főleg nagyon ossz úton) hogy kipereg belőle.
Egyébként gyárilag úgy van szerelve (gumi alátét, fa kötésű alátét, rugós alátét)
Nálam a rugós alátétet spórolta ki az élet. Majd kap néhányat.
Természetesen ezek egyenként jönnek elő, többször említettem, hogy ezt a gépet valaki annak idején felújította és sok helyen kimaradtak a biztosítók (pöcslámpa, kiakadt lánc, fékkar-kuplungkar anya elszállt, tank, rossz sorrendben összerakott váltóléptető stb.). Én meg úgy vagyok, hogy annyi minden van a fejemben, nem erre figyelek. Pld. ezerszer el lett itt mondva, hogy a kuplungbowden akadhat. Pár napja ha már a kezembe volt az olaj, raktam oda is... ég és föld.
Ha már a találkozó szóba került, idén kihagytam a fészekrakó projekt miatt, jövőre nagy erőkkel és a vén, ámde fürge T1-el készülök.
Legelőször a blokk négy tartócsavarjához körmös alátétet raktam. Hát, pár kilométer után már peregtek ki a darabjai
Következő szerelésnél még pár körmös alátét darabot kiszedtem, de az anyák nem lazultak le ennek ellenére.
Aztán persze maradt a rugós alátét. Az bírja a strapát.
Most, hogy említed, oda se raktam rugós alátétet a múltkori blokkcserénél...
De azok legalább hozzáférhetőek, könnyű őket pótolni.
Bár az alsó hátsó azért kicsit problémásabb. Szerencsére nem olyan nagy a kezem, pont befér annyira hogy ujjheggyel elérem a csavart. Így legalább nem kell az oldaldobozokat piszkálni.
Komment