Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Úgy rémlik hogy valamelyik témában már olvasta mezek cseréjének a menetéről. Szóval keress
    Bár ez a téma nem a porlasztóhoz kapcsolódik,de megkerestem:Teleszkóp - Újratöltve - Blogok - Veterán fórum


    A megjegyzés,persze egi001-nek szól.
    heeegany kedvelte ezt.

    Komment


      Sziasztok!
      Segítséget kérnék Tőletek. P10 porlasztóhoz szivató gumit, vagy alu dugattyúval együtt gumit készít e valaki, hol lehet beszerezni. Előre is köszönöm segítségetek.

      Komment


        Tistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        hol lehet beszerezni.
        PL itt:http://veteranapro.hu/vegyes-alkatre...uj-alkatreszek
        Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 aug. 21, 22:17.

        Komment


          Sziasztok.

          Van e valakinek valamilyen ötlete, hogy a légszűrőben miért jelenik meg mindig valamennyi el nem égett olaj-benzin keverék?
          Én eldugult kipufogóra kezdek gyanakodni, de semmi más jelet nem veszek észre.
          Köszönöm.

          Komment


            Természetes dolog,a hagyományos kétütemü motor velejárója bizonyos mennyiségü visszaáramlás a torokba.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Udv Mindenkinek!

              Ugyan nem kimondottan vag egyik nemreg elhangzott temaba se a mondandom, csak eszembe jutott a trutymos tank altal eldugitott, eltomodott fuvokakrol, meg az Eros Pistarol, hogy en anno egy tiszta Eros Pistas uvegbe raktam a karburatorban fellelheto osszes fuvokat es annyi ecetet ontottem ra, hogy eppen ellepje. Persze tisztaban voltam vele, hogy annak idejen, mikor a regi 2 Forintost ecetbe aztattam par napra, akkor az jelentos valtozason ment at. De az is eszembe jutott, hogy neha az elektromos kavefozot is ecettel szoktuk atfozni, es jelentos tisztitas megy vegbe. Ez kimondottan a vizkovesedesre hat a kavefozo eseteben, de a karburatoroknal is megfigyeltem valami vizko-szeru lerakodast, meg ha nem is trutymosodast. Es mivel a fuvokak hajlamosak eltomodni es nem akartam a mar jol ismert szakbarbaros drotos tisztitast veghez vinni, igy kiprobaltam az ecetbe aztatast. Persze csak nehany orara, max fel napra. Kozben surun atlotykoltem, atmozgattam az uveg tartalmat. A vegeredmeny meglepett. Nem lett rozsaszin egyik fuvoka sem, pedig szerintem ez is rez, mint a regi 2 forintos, viszont csillogtak-vollogtak es a legfontosabbbb resze a tisztitasnak az volt, mikor a feny fele forditottam az uveg tartalmat (vagyis mar csak az ecetet az uvegben) es nagyon meglepodtam, hogy mi szutykot, mocskot le, illetve kioldott. Nem is igazan szinezte el a szutyok az ecetet, inkabb az uveg aljan latszodott olyan finom homok szeru uledek.
              Nekem bevalt.




              Tistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Sziasztok!
              Segítséget kérnék Tőletek. P10 porlasztóhoz szivató gumit, vagy alu dugattyúval együtt gumit készít e valaki, hol lehet beszerezni. Előre is köszönöm segítségetek.
              Nem tudom mar pontosan, hogy hol olvastam a neten, de ugy tudom, hogy az MZ porlasztojaban levo szivato-gumipogacsa merete azonos a Pannoniaeval. Az meg meg szerintem ma is kaphato ujonnan. Egyik sem biztos, de majd kijavitanak, ha tevedek.
              Titus és dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                Sziasztok segítséget szeretnék kérni a tm bk 3-27 es karbinál a levegőszürő felől van 2 furat, ha kinyitom a benzincsapot sehol nem ereszt a karbi viszont a kisebbik furaton szinte folyik. Azt szeretném kérdezni, hogy a kisebbik kör alakú furat az mivel van összeköttetésben és hogy mitől jöhet ott a benzin?

                Választ előre is köszönöm

                Komment


                  Az uszó-tü nem zár a szintnél,felakadt,kopott,koszos,görbe vagy lyukas az uszó
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Köszönöm a gyors választ

                    Komment


                      Sziasztok!
                      A képen látható Pannónia porlasztón, a bekarikázott stifttet milyen módon lehet kiszerelni?
                      Van valakinek tapasztalata e-téren?

                      Click image for larger version

Name:	2014-01-12 17.10.10.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	139077

                      Komment


                        Üdv!
                        3 mm átmérőjű, az alkatrész kicsit kúpos, a vége zömített. Csak belülrőlkifelé lehet kitolni. Bele kell fúrni, M2-es menetet vágni bele, csavart belehajtani,és fogóval kihúzni. Vagy egy hajlított célszerszámot kell készíteni és avval egyenesvonalban, belülről kifelé kitolni.

                        Komment


                          nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          belülről kifelé kitolni.
                          Szia! Köszönöm válaszod! Én is úgy gondoltam (csak megerősítésre vártam), hogy csak kifelé lehet nyomni, mert, ha befelé, akkor akár működés közben be is pottyanhatna. Szeretném valahol megcsináltatni a súbert. Vagy perselyeztetni, vagy új súbert csináltatni.

                          Komment


                            Mivel most motorozás helyett ezzel foglalkozom sajnos, csináltam pár képet a 27-es karburátorok eltérőségéről.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20140510_155724.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	139917

                            Ami kívülről legszembetűnőbb, az a kis furatzáró golyó. Ez egy segédfuratot zár le, amin keresztül a korábbi karburátorhoz képest egy plusz levegőjáratot alakítottak ki, belülről látszik a különbség.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20140510_155743.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	139918 Click image for larger version

Name:	IMG_20140510_155801.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	139919

                            Hogy ne legyen túl egyszerű az élet (és persze okkal is) a két eltérő házhoz eltérő kialakítású súberek tartoznak.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20140510_160030.jpg
Views:	1
Size:	192.2 KB
ID:	139920

                            A bal oldali a régebbi, a jobb oldali nagyobb letörésű az újabbik, plusz levegőfuratos házhoz tartozik.
                            Úgy gondolom, hogy alsó helyzetben a kisebb letörésű súber alatt jobban felgyorsul a levegő, a nagyobb letörésű alatt pedig kevésbé. A második furattal bejuttatott plusz levegő a későbbi verzión ilyen módon van elvéve a súber alatti áramlásból.

                            A házak és a súberek felcserélése ennek fényében érthető módon keverékképzési problémákat okoz, amivel elég kacifántos módon magam is szembesültem...
                            OdinHEM, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              OdinHEM, St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                Blo-got--a-ka-runk!
                                Okéoké...
                                Nem napról-napra, de a végén megírom a történetet.
                                OdinHEM és St.Z.350 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X