Sziasztok!
Olyanok tapasztalatira lennék kíváncsi, akiknek volt már dolga olyan karburátorral, amiben az alapjárati fúvóka nem volt cserélhető. Egy pár Pannonia karbit használtam, amit átfúvókáztam, beállítottam és viszonylag jól üzemelt tőle a motor, csak néha magas fogyasztást mértem. Ezért beszereztem egy pár kínai karbit, amiről már korábban kifejtettem a véleményem, viszont ma megelégeltem. Prüszköl, légszűrő fele durrog, forró motornál is úsztatni kell, gyors gázadásra meg akar halni a motor... Ezért gondoltam cserélem az alapjárati fúvókát - de nem lehet, bele van préselve és kész.
Ajánlották, hogy dörzsárazzam fel, de vigyázzak el ne rontsam...
Ezért a német forumot átnézve, hátha találok valami támpontot, más is panaszkodott erre a karbira és van aki nem dörzsárazta, hanem felfúrta, menetet vágott bele és hagyományos fúvókásra megcsinálta.
Ilyet csinált-e már valaki idehaza?
Olyanok tapasztalatira lennék kíváncsi, akiknek volt már dolga olyan karburátorral, amiben az alapjárati fúvóka nem volt cserélhető. Egy pár Pannonia karbit használtam, amit átfúvókáztam, beállítottam és viszonylag jól üzemelt tőle a motor, csak néha magas fogyasztást mértem. Ezért beszereztem egy pár kínai karbit, amiről már korábban kifejtettem a véleményem, viszont ma megelégeltem. Prüszköl, légszűrő fele durrog, forró motornál is úsztatni kell, gyors gázadásra meg akar halni a motor... Ezért gondoltam cserélem az alapjárati fúvókát - de nem lehet, bele van préselve és kész.
Ajánlották, hogy dörzsárazzam fel, de vigyázzak el ne rontsam...
Ezért a német forumot átnézve, hátha találok valami támpontot, más is panaszkodott erre a karbira és van aki nem dörzsárazta, hanem felfúrta, menetet vágott bele és hagyományos fúvókásra megcsinálta.
Ilyet csinált-e már valaki idehaza?
Komment