Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek
Collapse
X
-
Azért nem is figyeltem rá, mert nem tűnt csíkozásnak..., meg mivel úgy gondolom hogy piros volt, s most fekete, valaki tuti átfestette. Máshol csíkozás nyomát sem találtam, pedig direkt kerestem, hátha fennmaradt valami. :S
-
dott!
Köszi hogy felraktad a képet, egy kicsit elfeledkeztem róla. Az valami csík maradványnak tűnik nekem a képről, de vékonyabb mint a gyári, és talán nem is keretes, vagyis nem megy körbe a sárvédőn. Én azt mondom ez utólagos, persze a tévedés jogát azért fenntartom, de ilyet még sehol sem láttam.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 máj. 17, 16:38.
Leave a comment:
-
Ricsi95D!
Ma sikerült vennem ismerőstől egy korai Danuvai blokkot.
8/7 1663 számmal, párosító számok pedig : 72188 párosítóval.
1958.07 hónapban már gondolom Danuviát gyártottak?
Leave a comment:
-
Titus!
Most tudtam a motorhoz kerülni, az albumban első kettő kép amit kértél:
dott Albuma: D-Csepel 1957.10.
-Nem tudom hogy ez csíkozás maradvány, vagy valami más..
Leave a comment:
-
Szépek is azok a bordó Csepelek. Nekem van egy bordó Danuviám, 60-as évjáratú. A színe kb azonos lehet a bordó D-csepelével.
A fotót akkor majd figyelem mikor lesz.
Leave a comment:
-
A fent lévő lemez alatt van piros maradék, mind a kettő oldalon fenn volt a tartó vas. Igazából piros lesz, de most átgondoltam, a jobb állapotú papíros feketét kéne elkezdeni rendbe rakni. A fotót nem felejtem el, csak a motor hozzám nem közel van, de lefotózom.
Leave a comment:
-
Hát ez nem könnyíti meg a dolgunkat, a tankon még fent lévő lemez alatt vannak a piros maradékok?
A gittelés szerintem nem gyári, főleg ha fehér. Az 59-es Bervámon ugyan volt gyárilag gittelés a sárvédőn, de az rózsaszínű volt. Édesapám mondta hogy ilyen volt az akkori gitt. Én még nem éltem az 50-es években, úgyhogy hiszek neki.
Leave a comment:
-
Hello!
Köszi az infókat, legalább ennek a váznak jó helyen van a száma, mert nekem a három motoron három helyen vannak a számok. lefotózom a csíkot rajta, amennyi látszik.
A tanknak a gumi tartó mögött is piros maradékok vannak,
habár a tankot és a sárvédőket valaki már gittelte, mert fehér a fekete alatt.
- 1 like
Leave a comment:
-
Szia dott!
A D-Csepel vázszáma jó helyen van, a T Csepeleken szokott a jobb oldali bakteleszkóp tartóján lenni.
Az 57-es vázamon is ugyanott van(oldaldoboz fölött), meg pár másik D-Csepelen is amiket láttam.
A színben nem vagyok biztos, de ez a bordó nem valami fényes. A tank két oldalán lévő gumikat tartó lemezeket igen ritkán szerelik le átfestésekkor, nézd meg azok alatt mi van, talán így fény derülhet a titokra. De ahogy látom erről a tankról hiányzik a jobboldali, remélhetőleg a túloldalit nem mozdították ez elmúlt 60 évben.
A 7. képen az első sárvédőn látszik halványan egy fehér csík. Arról tudnál csinálni egy közelebbi felvételt?
- 1 like
Leave a comment:
-
Felraktam a képeket. Szeretnék véleményeket kérni.
1. Nekem úgy fest hogy ez bordó volt, s nem csak az alapozót találtam meg rajta, (kicsit megcsiszoltam, de látszólag mindenütt piros van a fekete alatt.
2. Ezen a helyen beütött vázszámról esetleg van e valaki aki tud valamit? Másnak is van ilyen helyen? (A képen nem biztos hogy egyértelmű, de ez a jobb oldalt a "szokásos teleszkóp tetejénél" fentebb van egy kicsivel a vázcsövön.
+egyéb észrevétel.
Album:
dott Albuma: D-Csepel 1957.10.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 máj. 01, 17:34.
Leave a comment:
-
Hello! Az "M125" számozású lehet még korai T-Csepel, vagy 125/50 szerintem, vagy 125/49 ahogy Kollarg is írja. Tuti a legrégebbi blokk.
Leave a comment:
-
Köszönöm a számokat, bővítettem a listámat!
Che! A D-Csepel váz vázszámát meg tudnád írni?
Kollarg!
1. blokk: 1959/10 havi Danuvia blokk
2. blokk: most hirtelen nem tudok mit mondani, a párosító alapján Danuvia a szám alapján viszont T-Csepel. Milyen a henger illetve a felömlő?
3. blokk: azt nemtudom
4. blokk: 1956/10 havi D-Csepel blokk
5. blokk: 1960/10 havi Danuvia blokk
6. blokk: 1958/12 havi Danuvia blokk
Leave a comment:
Leave a comment: