Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • dott
    replied
    Azért nem is figyeltem rá, mert nem tűnt csíkozásnak..., meg mivel úgy gondolom hogy piros volt, s most fekete, valaki tuti átfestette. Máshol csíkozás nyomát sem találtam, pedig direkt kerestem, hátha fennmaradt valami. :S

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    dott!
    Köszi hogy felraktad a képet, egy kicsit elfeledkeztem róla. Az valami csík maradványnak tűnik nekem a képről, de vékonyabb mint a gyári, és talán nem is keretes, vagyis nem megy körbe a sárvédőn. Én azt mondom ez utólagos, persze a tévedés jogát azért fenntartom, de ilyet még sehol sem láttam.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 máj. 17, 16:38.

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    Ricsi95D!

    Ma sikerült vennem ismerőstől egy korai Danuvai blokkot.
    8/7 1663 számmal, párosító számok pedig : 72188 párosítóval.

    1958.07 hónapban már gondolom Danuviát gyártottak?

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    Titus!
    Most tudtam a motorhoz kerülni, az albumban első kettő kép amit kértél:

    dott Albuma: D-Csepel 1957.10.

    -Nem tudom hogy ez csíkozás maradvány, vagy valami más..

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Szépek is azok a bordó Csepelek. Nekem van egy bordó Danuviám, 60-as évjáratú. A színe kb azonos lehet a bordó D-csepelével.
    A fotót akkor majd figyelem mikor lesz.

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    A fent lévő lemez alatt van piros maradék, mind a kettő oldalon fenn volt a tartó vas. Igazából piros lesz, de most átgondoltam, a jobb állapotú papíros feketét kéne elkezdeni rendbe rakni. A fotót nem felejtem el, csak a motor hozzám nem közel van, de lefotózom.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Hát ez nem könnyíti meg a dolgunkat, a tankon még fent lévő lemez alatt vannak a piros maradékok?
    A gittelés szerintem nem gyári, főleg ha fehér. Az 59-es Bervámon ugyan volt gyárilag gittelés a sárvédőn, de az rózsaszínű volt. Édesapám mondta hogy ilyen volt az akkori gitt. Én még nem éltem az 50-es években, úgyhogy hiszek neki.

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    Hello!
    Köszi az infókat, legalább ennek a váznak jó helyen van a száma, mert nekem a három motoron három helyen vannak a számok. lefotózom a csíkot rajta, amennyi látszik.
    A tanknak a gumi tartó mögött is piros maradékok vannak,
    habár a tankot és a sárvédőket valaki már gittelte, mert fehér a fekete alatt.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Szia dott!
    A D-Csepel vázszáma jó helyen van, a T Csepeleken szokott a jobb oldali bakteleszkóp tartóján lenni.
    Az 57-es vázamon is ugyanott van(oldaldoboz fölött), meg pár másik D-Csepelen is amiket láttam.

    A színben nem vagyok biztos, de ez a bordó nem valami fényes. A tank két oldalán lévő gumikat tartó lemezeket igen ritkán szerelik le átfestésekkor, nézd meg azok alatt mi van, talán így fény derülhet a titokra. De ahogy látom erről a tankról hiányzik a jobboldali, remélhetőleg a túloldalit nem mozdították ez elmúlt 60 évben.
    A 7. képen az első sárvédőn látszik halványan egy fehér csík. Arról tudnál csinálni egy közelebbi felvételt?

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    Felraktam a képeket. Szeretnék véleményeket kérni.
    1. Nekem úgy fest hogy ez bordó volt, s nem csak az alapozót találtam meg rajta, (kicsit megcsiszoltam, de látszólag mindenütt piros van a fekete alatt.
    2. Ezen a helyen beütött vázszámról esetleg van e valaki aki tud valamit? Másnak is van ilyen helyen? (A képen nem biztos hogy egyértelmű, de ez a jobb oldalt a "szokásos teleszkóp tetejénél" fentebb van egy kicsivel a vázcsövön.
    +egyéb észrevétel.

    Album:
    dott Albuma: D-Csepel 1957.10.
    Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 máj. 01, 17:34.

    Leave a comment:


  • Gabó_Racing
    replied
    Üdv újra itt.
    Köszönöm! Én is üdvözlök mindenkit!

    Leave a comment:


  • madorka
    replied
    Ez az én Csepelem.
    Üdv újra itt.

    Leave a comment:


  • dott
    replied
    Hello! Az "M125" számozású lehet még korai T-Csepel, vagy 125/50 szerintem, vagy 125/49 ahogy Kollarg is írja. Tuti a legrégebbi blokk.

    Leave a comment:


  • Gabó_Racing
    replied
    Ez az én Csepelem. BC11878, eredeti rendszáma KZ 95-10.

    Leave a comment:


  • Ricsi95D
    replied
    Köszönöm a számokat, bővítettem a listámat!
    Che! A D-Csepel váz vázszámát meg tudnád írni? Click image for larger version

Name:	2831d1320339431-mikori-evjaratu-lehet-ez-d-csepel-vaz-dsc07478.jpg
Views:	2
Size:	192.0 KB
ID:	139281

    Kollarg!
    1. blokk: 1959/10 havi Danuvia blokk
    2. blokk: most hirtelen nem tudok mit mondani, a párosító alapján Danuvia a szám alapján viszont T-Csepel. Milyen a henger illetve a felömlő?
    3. blokk: azt nemtudom
    4. blokk: 1956/10 havi D-Csepel blokk
    5. blokk: 1960/10 havi Danuvia blokk
    6. blokk: 1958/12 havi Danuvia blokk
    Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2014 febr. 11, 10:07. Oka: precízitás :)

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X