Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Titus
    replied
    kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vagy úgy...
    Talán így tovább tudták kímélni az új motorokat, de ha valaki nagyon akart utast szállítani az biztos megoldotta.
    kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron
    Gyárilag én sem tudom, hogy hol lehetett. Talán a Danuvia mintájára valahol egy felhegesztett tartón. Felújított, használós Csepeleken én láttam már a szerszámosdobozva rejtett kapcsolót és bilinccsel a vázcsőhöz erősítettet is. Nekem egy Simson unverzális féklámpakapcsoló van egy bilincsen. A szerszámosdobozt én ezért nem akartam kifúrni.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    igaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki.
    A féklámpához akku is kellett,mert alapjáraton nem látszana a fénye,annak viszont az oldaldoboz belső oldalán:egy aksitartó betét volt,az jól látható különbség volt....

    Leave a comment:


  • kollarg
    replied
    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt.
    Vagy úgy... Mondjuk magamból kiindulva nem csodálom, hogy nem bíztak a kedves vásárlókban a terhelést illetően.

    Akkor valószínűleg RM-es ülés megy majd fel.

    És marad a Danuvia hátsólámpa, igaz az azért, mert "rendes" rendszámot szeretnék rá - igaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki.


    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezekkel szerelhették a gyárban?
    Gyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt. Ugye azt kíméletesen illik végezni, lehetőleg sík úton és egy személlyel
    Szerintem az RM üléssel is autentikus a Csepeled, mivel ha éppen olyat tudtak szerezni a hiánygazdálkodás közepette akkor felszerelték rá azt. A felfogatás megegyezett, és bár Rosenfeld elvtárs talán még itthon is volt amikor végeztek a bejáratással és felkerülhetett a pótülés, de akkoriban már más szelek fújtak.

    Leave a comment:


  • kollarg
    replied
    Ha már az ülésekről volt szó: vettem egy 1956 márciusi Csepelt, amin az első nyereg Danuvia jelvényes, gondolom ez lehetett az eredeti is.
    Van hozzá egy hátsóülés, az RM logós.

    Ezekkel szerelhették a gyárban?

    Gondolom felrakták ami éppen készleten volt, meg Rákosi elvtársat azév júliusban mentették fel, épp csak túl volt az ország az első 5 éves terven, de kíváncsi vagyok.
    A cél a felújítás, mivel jó eséllyel a fapados kivitelek egyike lehetett, így nem akarom utólag se "felextrázni", se túlságosan szépre megcsinálni, csak eredetire.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették
    Nagyon szívesen! Szerintem az összes ilyen ülést hegesztették legalább egyszer. Nem volt túl erősre tervezve, vagy csak sokat mentek ezekkel a gépekkel.
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van kilátásban még egy ülés kistrakin van.......
    Ha szerencséd van azon rajta lesz a hiányzó dudor, és könnyebb lesz megalkotni.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Köszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették ez volt egyszerűbb.Van kilátásban még egy ülés kistrakin van.......

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A 26 -os alkatrész hiányzik még nem láttam ezidáig...
    Élőben így néz ki.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175045.jpg
Views:	183
Size:	477.3 KB
ID:	229059
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175217.jpg
Views:	186
Size:	464.9 KB
ID:	229058
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175144.jpg
Views:	192
Size:	477.9 KB
ID:	229062
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Kondorfa
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.Egyszerűen nem passzolnak a furatok elől sehová.Valószínűleg hiányzik valami .
    Korábbi fényképeim között találtam. Sajnos frisset most nem tudok készíteni.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    A 26 -os alkatrész hiányzik még nem láttam ezidáig...Már nyugodtabban folytatom

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az enyém 1952. 4. havi és anno ezüst tankkal találtam meg nagyapámnál. Lehetett ez már ezüst tankos?
    Szerintem lehetett. Régi képeken kéne utánanézni. Elég sok cikk jelent meg az utóbbi 15 évben Csepel 125-össel kapcsolatban, ezekben mindig akad egypár.

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.
    Ha nem előz meg más, holnapra előkotrok legalább egy régi ülést és lefényképezem.
    Az elején van egy kiemelkedő rész az orrhoz, az ábrán 26-os alkatrész. Talán csak az hiányzik, mert három fődarabból áll az egész.
    Addig is egy alkatrészjegyzékes kép:
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2021 nov. 08, 21:55.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.Egyszerűen nem passzolnak a furatok elől sehová.Valószínűleg hiányzik valami .

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az enyém 1952.
    Szerintem 50-után-de nem néztem utánna,Az 51-esemet én is ezüsttankosra akarom festeni..Amúgy az a leglátványosabb ....

    Leave a comment:


  • Kondorfa
    replied
    Sziasztok!

    Van valamelyikőtöknek információja arról, hogy mikor jelentek meg az ezüstankos kis csepelek.
    Az enyém 1952. 4. havi és anno ezüst tankkal találtam meg nagyapámnál. Lehetett ez már ezüst tankos?

    Köszönöm!

    Leave a comment:


  • Che
    replied
    Szervusztok!

    A fenti írásokat kell átolvasni Csepel váz és motorszám ügyben!


    Üdvözlettel:Che

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X