Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Köszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették ez volt egyszerűbb.Van kilátásban még egy ülés kistrakin van.......
    Jankó51 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Köszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették
      Nagyon szívesen! Szerintem az összes ilyen ülést hegesztették legalább egyszer. Nem volt túl erősre tervezve, vagy csak sokat mentek ezekkel a gépekkel.
      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Van kilátásban még egy ülés kistrakin van.......
      Ha szerencséd van azon rajta lesz a hiányzó dudor, és könnyebb lesz megalkotni.
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        Ha már az ülésekről volt szó: vettem egy 1956 márciusi Csepelt, amin az első nyereg Danuvia jelvényes, gondolom ez lehetett az eredeti is.
        Van hozzá egy hátsóülés, az RM logós.

        Ezekkel szerelhették a gyárban?

        Gondolom felrakták ami éppen készleten volt, meg Rákosi elvtársat azév júliusban mentették fel, épp csak túl volt az ország az első 5 éves terven, de kíváncsi vagyok.
        A cél a felújítás, mivel jó eséllyel a fapados kivitelek egyike lehetett, így nem akarom utólag se "felextrázni", se túlságosan szépre megcsinálni, csak eredetire.
        movisz, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ezekkel szerelhették a gyárban?
          Gyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt. Ugye azt kíméletesen illik végezni, lehetőleg sík úton és egy személlyel
          Szerintem az RM üléssel is autentikus a Csepeled, mivel ha éppen olyat tudtak szerezni a hiánygazdálkodás közepette akkor felszerelték rá azt. A felfogatás megegyezett, és bár Rosenfeld elvtárs talán még itthon is volt amikor végeztek a bejáratással és felkerülhetett a pótülés, de akkoriban már más szelek fújtak.
          movisz, kollarg és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Gyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt.
            Vagy úgy... Mondjuk magamból kiindulva nem csodálom, hogy nem bíztak a kedves vásárlókban a terhelést illetően.

            Akkor valószínűleg RM-es ülés megy majd fel.

            És marad a Danuvia hátsólámpa, igaz az azért, mert "rendes" rendszámot szeretnék rá - igaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki.


            Jankó51 és movisz kedvelte ezt.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              igaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki.
              A féklámpához akku is kellett,mert alapjáraton nem látszana a fénye,annak viszont az oldaldoboz belső oldalán:egy aksitartó betét volt,az jól látható különbség volt....
              kollarg, Jankó51 és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Vagy úgy...
                Talán így tovább tudták kímélni az új motorokat, de ha valaki nagyon akart utast szállítani az biztos megoldotta.
                kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron
                Gyárilag én sem tudom, hogy hol lehetett. Talán a Danuvia mintájára valahol egy felhegesztett tartón. Felújított, használós Csepeleken én láttam már a szerszámosdobozva rejtett kapcsolót és bilinccsel a vázcsőhöz erősítettet is. Nekem egy Simson unverzális féklámpakapcsoló van egy bilincsen. A szerszámosdobozt én ezért nem akartam kifúrni.
                kollarg és Jankó51 kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X