Köszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették ez volt egyszerűbb.Van kilátásban még egy ülés kistrakin van.......
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek
Collapse
X
-
Nagyon szívesen! Szerintem az összes ilyen ülést hegesztették legalább egyszer. Nem volt túl erősre tervezve, vagy csak sokat mentek ezekkel a gépekkel.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszönöm lesz mit alkotnom,ma az y-on felfogatást faragtam újra,nagyon sokszor hegesztgették
Ha szerencséd van azon rajta lesz a hiányzó dudor, és könnyebb lesz megalkotni.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan kilátásban még egy ülés kistrakin van.......mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ha már az ülésekről volt szó: vettem egy 1956 márciusi Csepelt, amin az első nyereg Danuvia jelvényes, gondolom ez lehetett az eredeti is.
Van hozzá egy hátsóülés, az RM logós.
Ezekkel szerelhették a gyárban?
Gondolom felrakták ami éppen készleten volt, meg Rákosi elvtársat azév júliusban mentették fel, épp csak túl volt az ország az első 5 éves terven, de kíváncsi vagyok.
A cél a felújítás, mivel jó eséllyel a fapados kivitelek egyike lehetett, így nem akarom utólag se "felextrázni", se túlságosan szépre megcsinálni, csak eredetire.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 4 likes
Komment
-
Gyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt. Ugye azt kíméletesen illik végezni, lehetőleg sík úton és egy személlyelkollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzekkel szerelhették a gyárban?
Szerintem az RM üléssel is autentikus a Csepeled, mivel ha éppen olyat tudtak szerezni a hiánygazdálkodás közepette akkor felszerelték rá azt. A felfogatás megegyezett, és bár Rosenfeld elvtárs talán még itthon is volt amikor végeztek a bejáratással és felkerülhetett a pótülés, de akkoriban már más szelek fújtak.
- 5 likes
Komment
-
Vagy úgy... Mondjuk magamból kiindulva nem csodálom, hogy nem bíztak a kedves vásárlókban a terhelést illetően.Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGyárilag sohasem tettek rá pótülést a bejáratás miatt.
Akkor valószínűleg RM-es ülés megy majd fel.
És marad a Danuvia hátsólámpa, igaz az azért, mert "rendes" rendszámot szeretnék rá - igaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
A féklámpához akku is kellett,mert alapjáraton nem látszana a fénye,annak viszont az oldaldoboz belső oldalán:egy aksitartó betét volt,az jól látható különbség volt....kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseigaz most csak a féklámpa van odaszerelve, féklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron. Vagy minden nyomát eltüntette valaki."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
Talán így tovább tudták kímélni az új motorokat, de ha valaki nagyon akart utast szállítani az biztos megoldotta.kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy úgy...
Gyárilag én sem tudom, hogy hol lehetett. Talán a Danuvia mintájára valahol egy felhegesztett tartón. Felújított, használós Csepeleken én láttam már a szerszámosdobozva rejtett kapcsolót és bilinccsel a vázcsőhöz erősítettet is. Nekem egy Simson unverzális féklámpakapcsoló van egy bilincsen. A szerszámosdobozt én ezért nem akartam kifúrni.kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseféklámpakapcsoló jó eséllyel nem volt ezen a motoron
- 2 likes
Komment
Komment