Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    VázszÍ m: 125/7152. Meglett tényleg ott volt .Click image for larger version

Name:	IMG_20160128_145702[1].jpg
Views:	1
Size:	209.8 KB
ID:	148140
    Utoljára szerkesztve a következő által: szabi78; 2016 jan. 28, 18:55.
    Eric Heijdens kedvelte ezt.

    Komment


      Kedves Che!

      #80 sz. hsz-ben írtad:

      "Hátsó teleszkóp felfogatás merevítő lemezén jobb oldal (menetirány szerint):18515

      Beütések a váznyakban (valószínű egy korábbi és az utolsó) rendszám: LV 334;KV 4635 és még egy B ,az alsó kormánycsapágynál."

      Meg tudnád írni a váz számát? Szerintem 1956 július-augusztusi lehet.

      Előre is köszönöm: P.

      - - - Updated - - -

      Szia!

      Grat, szép motor, karakterek is szépek, nincsenek szétkapirgálva.
      Az első fékfedél szerintem 100/48.

      Üdv
      Utoljára szerkesztve a következő által: Pirtyesz; 2016 febr. 21, 20:50.
      szabi78 kedvelte ezt.

      Komment


        Szia szabi78!

        Jól egyben van a gép, és nincs is annyira rossz állapotban mint általában szoktak lenni ezek az öreg Csepelek. A blokkod szerintem Csepelé, a hiányzó motorszám azért érdekes. A sima gyújtásfedél is az, de az akár passzolhat is rá. Ugyanis export gépekre sima fedelet tettek. Ezekből még aránylag sokat exportáltak. Pirtyeszt annyiban egészíteném ki, hogy a kipufogó dob sem rávaló. A teleszkóposakra tettek ilyent. Látszik is hogy a régi, az ezen lévőnél hosszabb tartófülére van felerősítve a vázra.
        Az első Csepelemen, ami szintén 125-ös lemezvillás volt szintén ilyen szürke lámpafej volt, sajnos azóta át lett festve, de több ilyet is láttam. Valószínű ez is egy gyári variáció lehetett? Meg tudnád nézni, hogy átfestették-e a feketét?
        szabi78 kedvelte ezt.

        Komment


          Sziasztok.
          Közben aztán meglett a rávaló "csepel" feliratos deklije.A bal oldali doboz fedél is ki lett cserélve borda nélkülire illetve beújítottam egy eredeti komplett hátsó lámpát is rá.De nagy szívfájdalmam hogy az előző gazdája nem adta vele az eredeti tankját. :-) Tudnillik az egy dombornyomott felíratos darab volt gyári bordó festéssel!És nem tudom meggyőzni róla hogy adja el nekem valami normális áron.Bár ez a tank is rávaló mert a kis tanknyílású,hála nektek az infóknak.A lámpa búra egy rétegben van festve nem volt átfestve.Gondolom abban az időkben kerülhetett rá a gyárban is az a korábbi első fékfedél is,mert nem hinném hogy csak úgy lecserélték volna utólag.
          Attached Files
          Utoljára szerkesztve a következő által: szabi78; 2016 febr. 28, 09:28.
          Eric Heijdens, Titus és Che kedvelte ezt.

          Komment


            És nem tudom meggyőzni róla hogy adja el nekem
            " Addig üsd a vasat amíg meleg! "
            Titus és szabi78 kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              A lámpa búra egy rétegben van festve nem volt átfestve.
              Köszönöm a megerősítést! Akkor lehetett ilyen is. Közben előkerestem a régi képeket.
              Ezt találtam, itt kicsit látszik: Click image for larger version

Name:	(231).jpg
Views:	1
Size:	33.9 KB
ID:	148313
              A villanyak erősítés egyébként házilagos a képen, nem így kéne kinéznie(már jó).

              Szépen alakul a Csepeled, ha másképp nem megy, újítsd fel minél előbb, majd ha a régi tulaj meglátja milyen szépen kihuszítottad, talán könnyebben odaadja az eredeti tankját. Ha szép állapotú az eredeti festés rajta, kár is lenne újrafesteni.
              Eric Heijdens, szabi78 és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                Üdv valaki tudja, hogy a motorblokk ezzel a motorszámmal KD 1077 mikori lehet?

                Komment


                  Szervusztok!

                  A fenti írásokat kell átolvasni Csepel váz és motorszám ügyben!


                  Üdvözlettel:Che
                  heeegany és zahi kedvelte ezt.

                  Komment


                    Sziasztok!

                    Van valamelyikőtöknek információja arról, hogy mikor jelentek meg az ezüstankos kis csepelek.
                    Az enyém 1952. 4. havi és anno ezüst tankkal találtam meg nagyapámnál. Lehetett ez már ezüst tankos?

                    Köszönöm!

                    Komment


                      Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az enyém 1952.
                      Szerintem 50-után-de nem néztem utánna,Az 51-esemet én is ezüsttankosra akarom festeni..Amúgy az a leglátványosabb ....
                      Kondorfa kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.Egyszerűen nem passzolnak a furatok elől sehová.Valószínűleg hiányzik valami .
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az enyém 1952. 4. havi és anno ezüst tankkal találtam meg nagyapámnál. Lehetett ez már ezüst tankos?
                          Szerintem lehetett. Régi képeken kéne utánanézni. Elég sok cikk jelent meg az utóbbi 15 évben Csepel 125-össel kapcsolatban, ezekben mindig akad egypár.

                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.
                          Ha nem előz meg más, holnapra előkotrok legalább egy régi ülést és lefényképezem.
                          Az elején van egy kiemelkedő rész az orrhoz, az ábrán 26-os alkatrész. Talán csak az hiányzik, mert három fődarabból áll az egész.
                          Addig is egy alkatrészjegyzékes kép:
                          Attached Files
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2021 nov. 08, 21:55.
                          Kondorfa kedvelte ezt.

                          Komment


                            A 26 -os alkatrész hiányzik még nem láttam ezidáig...Már nyugodtabban folytatom
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Szeretnék kérni néhány fotót RM,WM ülés vasakról,illetve a gumifelfogatásról.Egyszerűen nem passzolnak a furatok elől sehová.Valószínűleg hiányzik valami .
                              Korábbi fényképeim között találtam. Sajnos frisset most nem tudok készíteni.

                              Titus és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A 26 -os alkatrész hiányzik még nem láttam ezidáig...
                                Élőben így néz ki.

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175045.jpg
Views:	267
Size:	477.3 KB
ID:	229059
                                Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175217.jpg
Views:	253
Size:	464.9 KB
ID:	229058
                                Click image for larger version

Name:	IMG_20211109_175144.jpg
Views:	258
Size:	477.9 KB
ID:	229062
                                Attached Files
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X