Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az első sejtésem szerint a 638- as Jawáé. Ricsi az erősen tuningolt fékkar a kormány végén is látszik csussz nyoma. A sztender szerintem gyárilag el van cseszve mert amelyiket használták annak hiányzik a vége mert ledörzsöli a kipufogó éle. Az enyémnek is hiányzik a vége és csak kotorászok ha közép sztenderre akarom állítani bár én már kényelmesebb vagyok és az oldalsót használom.
Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 nov. 12, 21:26.
Sziasztok!
Ha a Czetkám oldalsztenderében a képen jelölt nyíl irányából egy hernyócsavar van behajtva, az jó eséllyel barmolás? Most bukkantam rá, ahogy megtisztítottam.A feje teljesen elkopott már, a vázat is megkoptatta, nem tudom, hogy van-e annak ott valami szerepe, vagy csak kókányolás.
Szerintem nem gyári. Valószínűleg ütközőcsavar lehetett. Az oldalsztender füle elég könnyen hajlott és a végütközője hamar kiverődött. Lehet, hogy ezt akarta kompenzálni.
Ha a Czetkám oldalsztenderében a képen jelölt nyíl irányából egy hernyócsavar van behajtva, az jó eséllyel barmolás?
Jó eséllyel az, de nem mondanám barmolásnak, inkább sufnituningnak. Mindenesetre nem gyári, mivel a rajzon sem szerepel ilyen "csavar". Feltételezhetően CZsoltinak van igaza...valamit (akár kopás) kompenzálni "született" a dolog.
Igen, gondoltam, hogy ütköző, de lehetett volna gyári is Még az is lehet, hogy festés után egy ép csavart visszarakok ha szükséges.
***
Másik téma: egy teleszkóp felújítós témához írtam, de azt mintha nem olvasnák annyian, belinkelem:
Köszi a választ! Nem tudom egyre gondoltunk-e. Én konkrétan a képen látható horpasztásra értem, nem az alsó peremnél lévő kialakításra.
Furcsállom, mert elég szabályosnak és szándékosnak tűnik, de enélkül is elfér a középdoboz. Valamint ennyi erővel eleve préselhették volna ilyenre is.
Komment