Ez a dupla telo megoldás gondolom valami házi oldalkocsi extra. Vagy nem?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Házi vagy gyári, mert én még ilyet nem láttam Pannonián (dupla hátsó teleszkóp)
Collapse
X
-
Ezt inkább úgy fogalmaznám meg. "Az emberi gányolás egyik minta példánya".
De még ha csak a teleszkóp lenne a problémás terület...korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
-
ApaE
-
Könnyü nektek---most itt üldögéltek a tejfölös fazékban - csak kinyújtjátok a kezetek és kedvetek gusztusotok szerint vásároltok motort , autót , faros Ikaruszt , dömpert.......meg az egész világból -netes hirdetésekből bármi kutyasz@rt , amit néhány nap mulva letesz a posta a lakásotok elé.
Nagyon nem tetszik nekem amikor habzószáju " veterános " szidja a ..... aki az INDIÁNT Pannóniára cserélte ,aztán később tett hozzá egy deszkából ácsolt teher oldalkocsit---amivel felépítették a házat , pincét --majd mikor sikerült összekuporgatni a Trabira , és3-5 év mulva megkapni---teljesen természetes hogy már nem volt szükség a Pannóniára !
De ...! a természetes az lett volna hogy megy a MÉH -be-----nem így történt hanem csináltak kistraktort-----ha nem tették volna akkor most ríhatnátok igazán----nem lenne akatrész ,blokk ,váz , kerék, elcsomagolt- tartalék új motyó ..!
Ezért szerintem aki nem élte meg ezeket az éveket--negatív kritikai megjegyzésre még csak ne is nyissa a száját---
Aki pedig átélte és nem igy emlékszik az szerintem kavinton hiányban szenved--vagy valamiért jól ment a szekér akkoriban........
- 7 likes
Komment
-
Nekem sem megy a szekér egyáltalán mert favágónapszámból újítom a motoromat és nem is gyári a festés meg ilyenek , de igényesen meg fel van újítva. Ez a gépsas szerintem ízlések és pofonok.. nekem bejön mert elmebeteg egy aszfaltkarcoló Sokan bizony szobában tartják a veterán motorjukat néha gurulnak egy kört ( azért tisztelet a kivételnek pl: a Pannónia expedíció) és kinevetik a másikat mert nem csili vili a motorja mert nincs fölös 300 ropija rá én kb 45e-ből csináltam meg haverral a jawamat és napi szinten használom gyönyörű új festése és új motorja elektronikája van és imádja falni a km-eket. Tavaly a Horvátországi túránk során belenyestünk 2000km-t. Ezt a Lehurrogó okoskodó kritikát én sem csipázom és elkerülöm az ilyen embereket. Igaz a Pancsi a képen elég kókányocska, de mosolyra húzza a szám és az a lényeg , hogy a gazdájának tuti bejött. A többi lényegtelen.Utoljára szerkesztve a következő által: lyeti; 2012 aug. 14, 20:47.
- 5 likes
Komment
-
Ebben az estbe nem a " kitűnni a sorból " vezérelte a gazdit biztosan hanem a súllyal való küzdelem. Bizonyára nem 60 kg. -os volt ki használta és az utasa sem. A csomagtartót és merevítését nézve az állta rendszeresen cipelt súly sem volt kevés. Akkoriban a falvakban az orvosnak esetleg a TSZ elnöknek pedig rendszeres GK. használata volt. " Nagy ember" -nek adatott meg.Nem voltak platós csoda sárdagasztók a háztájiból nevelt jószágnak jó esetben a motor volt az igásló. Ekkor kellett ötletelni ha ketten rá ülünk hogyan lehet még az árut is bevinni a piacra mert vonat és bicikli volt máskülönben a választási lehetőség. Igaz volt még egy a Gyalog mint Balog!
- 3 likes
Komment
Komment