Szervusztok Uraim!
Ma volt szerencsém egy érdekes világoskék motorkerékpárhoz - de valahogy nem állnak össze a látottak és a fejemben lévő információk kerek egésszé.
Ha tudtok legyetek kedvesek hozzászólni.
A bácsika (és természetesen az ismerőse aki bemutatott egymásnak minket) szerint egy ez T6-os motorkerékpár, ráadásul svéd exportmodellként készült - míg tudtommal a T6 már a T5 "alváltozata", egyszázhatvanas fékdobokkal, 1964-1967 közötti gyártással és gondolom T6 kezdetű alvázszámmal, míg ezé T1-el kezdődik, 1962. decemberben készült a számok és az adattábla szerint, nagyfékdobos kerekek vannak alatta - viszont mégis van "kapaszkodója" oldalt.
A bácsika váltig állítja hogy ő nem cserélt semmit, ez a gép így jutott hozzá, igaz ő a 3. vagy 4. tulaj, de ismeri az összes volt tulajt, mindannyian a barátai vagy munkatársai voltak.
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (9).jpg
Views: 1
Size: 48.5 KB
ID: 154781](filedata/fetch?id=154781&d=1350595380)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami.jpg
Views: 1
Size: 52.6 KB
ID: 154782](filedata/fetch?id=154782&d=1350595384)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (1).jpg
Views: 1
Size: 61.9 KB
ID: 154783](filedata/fetch?id=154783&d=1350595387)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (2).jpg
Views: 1
Size: 58.2 KB
ID: 154784](filedata/fetch?id=154784&d=1350595390)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (3).jpg
Views: 1
Size: 73.6 KB
ID: 154785](filedata/fetch?id=154785&d=1350595393)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (4).jpg
Views: 1
Size: 68.9 KB
ID: 154786](filedata/fetch?id=154786&d=1350595396)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (5).jpg
Views: 1
Size: 68.8 KB
ID: 154787](filedata/fetch?id=154787&d=1350595400)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (6).jpg
Views: 1
Size: 54.7 KB
ID: 154788](filedata/fetch?id=154788&d=1350595402)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (7).jpg
Views: 1
Size: 63.9 KB
ID: 154789](filedata/fetch?id=154789&d=1350595405)
![Click image for larger version
Name: t6 vagy valami (8).jpg
Views: 1
Size: 50.2 KB
ID: 154790](filedata/fetch?id=154790&d=1350595408)
![Click image for larger version
Name: egy (1).jpg
Views: 1
Size: 50.4 KB
ID: 154791](filedata/fetch?id=154791&d=1350596118)
![Click image for larger version
Name: egy.jpg
Views: 1
Size: 40.6 KB
ID: 154792](filedata/fetch?id=154792&d=1350596121)
Érdekes motor, a vázba ütött szám akár TL-lel is kezdődhet így fotóról nézve.. Az ülésre rakott Danuvia lámpa volt rajta állítólag. Sőt, a légyszűrő lefolyója is gyári darab a történet szerint. A váznyaktáblán mintha a típus száma hiányozna, illetve egyel lejjebb el lenne tolva az egész sor - félreütötték (a ferde vonal mögé) az 1-est. A motorszám látszólag rendben van, egyezik a vázzal.
A kérdés: valaki szépet alkotott a saját kis műhelyében, vagy az én tudásom hiányos már megint?
Előre is köszönöm a válaszaitokat.
(Egy kicsit mintha elírtam volna a levegőszűrőt - de nem javítom ki, olaj nélkül úgyis csak a legyeket fogja meg, a port nem...
)
Ma volt szerencsém egy érdekes világoskék motorkerékpárhoz - de valahogy nem állnak össze a látottak és a fejemben lévő információk kerek egésszé.
![Nem értem](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/confused.png)
A bácsika (és természetesen az ismerőse aki bemutatott egymásnak minket) szerint egy ez T6-os motorkerékpár, ráadásul svéd exportmodellként készült - míg tudtommal a T6 már a T5 "alváltozata", egyszázhatvanas fékdobokkal, 1964-1967 közötti gyártással és gondolom T6 kezdetű alvázszámmal, míg ezé T1-el kezdődik, 1962. decemberben készült a számok és az adattábla szerint, nagyfékdobos kerekek vannak alatta - viszont mégis van "kapaszkodója" oldalt.
A bácsika váltig állítja hogy ő nem cserélt semmit, ez a gép így jutott hozzá, igaz ő a 3. vagy 4. tulaj, de ismeri az összes volt tulajt, mindannyian a barátai vagy munkatársai voltak.
Érdekes motor, a vázba ütött szám akár TL-lel is kezdődhet így fotóról nézve.. Az ülésre rakott Danuvia lámpa volt rajta állítólag. Sőt, a légyszűrő lefolyója is gyári darab a történet szerint. A váznyaktáblán mintha a típus száma hiányozna, illetve egyel lejjebb el lenne tolva az egész sor - félreütötték (a ferde vonal mögé) az 1-est. A motorszám látszólag rendben van, egyezik a vázzal.
A kérdés: valaki szépet alkotott a saját kis műhelyében, vagy az én tudásom hiányos már megint?
Előre is köszönöm a válaszaitokat.
(Egy kicsit mintha elírtam volna a levegőszűrőt - de nem javítom ki, olaj nélkül úgyis csak a legyeket fogja meg, a port nem...
![Szemtelen](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/tongue.png)
Komment