Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Pillanatnyilag annyit csináltam a Pannóniámmal, hogy ősszel leeresztettem a benzint, levettem a tankot és beleöntöttem 4 deci 2T olajat, amivel átforgattam, hogy jusson mindenhová.
Szerintetek ez véd-e rozsda ellen?!
Természetesen alapból az véd,hogy benzin..viz..egyéb adalék nem marad benne,csak egy olajos bevonat,csodálom az alaposságodat ! használat közben pedig lényeges , hogy nagy felületen takarjon a benzin odáig nem oxidálódik.....sajnos a mai adalékok miatt lényedes a folyamatos csere mert nem tudható mennyire maró-vagy lerekódó az éppen tankolt anyag. Észbontó,hogy nem merek benzint írni.Nem tudjuk mit tankolunk,csak azt,hogy sürgősen égessük ki a járműből és tankoljunk másikat...csodás !
Én Joker ajánlását a 100-as benzin tankolást próbáltam már. A téli leállás előtt most is ezt tankoltam / kagylóval ékesített kút terméke /és eddig jónak találtam. Igaz havonta igyekeztem indítani a gépet. Szerintem ha evvel az " üzemanyaggal" a 95 ös re gondolok direkt nem benzint írtam én sem mert hivatalosan is ez a neve. Ennél nem érvényes a tele tank mert tavaszi indításkor sokat kell kiönteni, pláne ennél hosszabb állás után" megromlik" míg az igazi benzin sok év után is az marad. Ez öli meg a mostani injektoros gépeket is. Egy élő példa a fiam vett egy autót mit az USA-ból hoztam vissza itthon is állt éveket és beindult baj nélkül sőt a maradék benzint én motoroztam el tavaly a tankjából.
A citromsav csodákra képes! Van egy vagy százéves öntöttvas bárány formám, amiben kalácsot lehet sütni, és teljesen rozsdás volt a belseje. Már azon gondolkoztam, hogy homokszórás, vagy simán kihajítom...
Tettem bele fórró vízben oldott citromsavat jó töményen és hagytam állni egy napot. Teljesen leszedte a rozsdát, elég volt dörzsi szivaccsal áttörölgetni.
Ez így biztos hatásos csak az a baj a tankot belülről nem lehet így kisikálni. Én is citrom savaztam a CZ- tankját 2x is az igazi eredményt a bevonat hozta meg. Onnan kezdve semmi gond nincs vele. Mostam Nitróval / a jobbik fajtát pazaroltam rá!/,rázogattam csavarral majd el száradt a kezem / itt jobb a betonkeverő!, savaztam és közben ettem a kefét a dugulások sokaságával. Előtét szűrőket dobáltam sorban elfele. Sokkkat változott!!! a benzincsapnál ülepedett le a szutyok és ha 1/2 tankig elfogyott nem volt benzin. No ez volt a méreg nem a ciánkáli! Egy a biztos ha bármit csinálsz és utána nem fested vagy nem öntöd ki a műgyantás bevonattal de rögtön és úgy teszed bele ezt a Mű benzint kezdheted elölről az egészet!!
Talán 2 decit vettem 1300ft-ért. Edzővel hígítóval. Az állaga ugyan az mint az US standard festéknek. Az eladó szerint a festék is ugyan az, csak abba ezüstös színezék van keverve, ebbe meg olyat kevernek amit kérsz.
Tudnál adni valami elérhetőséget? (akár privátban is...)
Keresgéltem az alumínium benzin tartályokról írásokat és közben ráakadtam a következő írásra.Igaz nem mai cikk,de azért úgy gondolom,hogy a tárgyban ebből is lehet tanulni,-illetve érdemes elolvasni,-mert ez is egy lehetséges megoldás.Van említve benne ápolószer és festékanyag is,de főleg a technológia leírása az,amit megfontolásra ajánlok.
A cikk forrása: Totalbike 2008.11.15,-szerző:Zirig Árpád. Ezúton is köszönöm a szerzőnek,ezt a remek írást és remélem nem veszi zokon,hogy feltöltöm ide!
Komment