Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1958-as TLF sajátosságai

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1958-as TLF sajátosságai

    Sziasztok!

    Van egy 58/4. havi Pannóniám és lenne pár kérdésem, hátha tud Valaki segíteni. A fényezés eredetinek látszik,DE a sárvédőkön középen piros csík fut végig arany keretben (mint a TLT-n). A tank oldalbeöntős, DE ovális emblémával.
    A nyereg kétszínű, mint a T5-H-n. A lámpakeret siltes, a kormány a gázszektornál lyukas gyárilag (szivatós változaté?).
    Ezek a dolgok lehettek gyárilag a motoron, vagy utólagos cserék nyomai?

    Légyszi ha Valaki tud segítsen!

    #2
    Üdv!

    A festésssel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni. De valószínű ha ovális az embléma, akkor a tankot átfestették. A nyeregnek egyszínű pirosnak kell lenni fehér kéderrel és bőr fogantyúval. A kormányon nem lehet furat, mivel pannonia feliratos külső úszóházas karburátorral szerelték. A lámpakeretet valószínű cserélték. Egyébb jellemző: Egycsíkós motordeknik, Bakelitgombos, zsanéros oldaldobozok, merevítő nélküli hátsó féklap, állítás nélküli hátsó lengéscsillapító, telibordás henger és több apróság.

    Komment


      #3
      Köszönöm a segítséget nyuszifül!
      Tehát akkor a tankon a szárnyas emblémának kell lenni.
      A többi nagyjából rendben van. Az úszóház Pannonia feliratos, a motordekni egycsíkos, az oldaldoboz bakelitgombos, a henger körbe bordás, a hátsó teleszkóp állítás nélküli.
      A hátsó féklap sajna merevítős. Mit értesz azon, hogy az oldaldoboz zsanéros? Van másmilyen is?



      Kipufogó könyök és szorító bilincs?

      Komment


        #4
        prosym eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Köszönöm a segítséget nyuszifül!
        Tehát akkor a tankon a szárnyas emblémának kell lenni.
        A többi nagyjából rendben van. Az úszóház Pannonia feliratos, a motordekni egycsíkos, az oldaldoboz bakelitgombos, a henger körbe bordás, a hátsó teleszkóp állítás nélküli.
        A hátsó féklap sajna merevítős. Mit értesz azon, hogy az oldaldoboz zsanéros? Van másmilyen is?



        Kipufogó könyök és szorító bilincs?
        Igen van másfajta oldaldoboz. A T1-es dobozok is bakelitgombosok, de a saját anyagukból van kialakítva.
        A kipufogó könyök nem tükörkép hajtott, hanem a jobboldali duplahajtott. A bilincs szerintem öt lyukas, de ebben nem vagyok teljesen biztos.

        Komment


          #5
          Nagyon köszönöm a segítséget, megint tanultam egy pár dolgot. A kipu.könyoknél csak a jobb oldali a duplán hajtott, a bal oldali nem?

          Komment


            #6
            Igen, így van, csak a jobboldali duplán hajtott.

            Komment


              #7
              Megnéztem a dobozokat, szerencsére zsanérosak. Könyököt viszont kell keresnem a többi aprósággal együtt.
              Még egyszer köszönöm.

              Komment


                #8
                Üdv prosym!
                Nekem is van egy 1958 áprilisi TLF-em. Ha szabad kérdeznem és nem titok mi a pontos motorszáma a
                Te motorodnak,csak úgy kíváncsiságból? Kösz a választ!
                Baráti üdv :Laci

                Komment


                  #9
                  nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  I A T1-es dobozok is bakelitgombosok,
                  A bakelit gombos oldaldobozt 1961-ig a TLF-re szerelték utoljára. A T1 oldaldoboza megegyezik a későbbi T5 dobozzal. NINCS RAJTA bakelit gomb!!!

                  Komment


                    #10
                    nagyfékdobos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A bakelit gombos oldaldobozt 1961-ig a TLF-re szerelték utoljára. A T1 oldaldoboza megegyezik a későbbi T5 dobozzal. NINCS RAJTA bakelit gomb!!!
                    Üdv 1961 02 hó-ig bakelitgombal készültek biztos a pannóniák. TLF-es nyaktáblával és T1-es váz és motorkóddal. Nekem ezek T1-esek.

                    Komment


                      #11
                      Üdv István!
                      Az én tapasztalatom is az,hogy 1961 év eleji T1-ként jelzett motorokon,még a TLF nyaktáblájával szerelt vázas gépekre ugyanaz a bakelitgombos oldaldoboz van szerelve mint a TLF -en.
                      Tehát helyesen azt mondhatnánk ,hogy az " első szériás" T1-ekre jellemzőek az előbb említettek.
                      Baráti üdv: Laci

                      Komment


                        #12
                        Szia uxa!
                        Nem titok: 8/4 0419
                        Üdv: prosym

                        Komment


                          #13
                          Szia uxa!

                          Teljesen igazad van.
                          Az én verzióm a következő (szerintem így könnyebb a sajátosságokat megkülönböztetni egymástól): TLF táblával szerelték és a TLF minden sajátosságát magán viselte, tehát azok a motorok TLF típusúak, T1 sorozatszámmal. Szerintem így tiszta a megfogalmazás.

                          Komment


                            #14
                            Megerősítelek nyuszifül, nekem 1961 májusába került forgalomba a 61-es TLF de Luxe-ém, bakelit gombos dobozokkal, de T11-el kezdődik a váz és motorszámom...Akkor ez T1-es lenne igaziból? Mondjuk siltes az első lámpa, és a kormányon van a szivató bowden bekötve, és nem az új hangtompítós (gumi betétes) a kipufogója....

                            Komment


                              #15
                              Üdvözlet Mindenkinek.T5 blokkra fel tudom szerelni az egycsíkos oldaldekniket és a körbebordás hengert és a hozzávaló hengerfejet?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X