Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Hát igen ezért rágok be mikor valaki"lemossa"a motort,és eldicsekszik felujitottam.
Elvileg ez csalás!
El is hiszi aki elszeretné hinni,tudja hogy olcsó,de azt gondolja jó üzlet.
Kérdés:ha olcsobb volt mint a"vas"ára érdemes e balhézni?
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Hát fogalmam sincs, hogy most hogy megy a vas szabadpiaci tőzsdei jegyzése a helyi méh telepeken, de nem egy hatalmas összegről van szó. És ami bánt, nem az hogy engem becsaptak, hanem az hogy ezt az eladó nem szándékosan tette, hanem őt is átverték. És ebből kiindulva, mi van ha nem csak ez az egy a bibi a blokkal. Hanem kuka mert mondjuk a főtengelynél is van valami, aztán a szimeringek, szal ha azt veszem a vételárat egy az egyben ráverhetném újból a blokkra, hogy biztos legyek benne, és akkor még mindig csak egy darabokban álló kicsit rozsdás papír nélküli motorom van. Annyi pénzért mint amiért simán egy szürke forgalmis, nem rossz állapotú mocit kitudok fogni. Úgy hogy lelkileg nem kötődök még annyira hozzá. Mert ha mondjuk apámé lett volna az más.
Valamit elkevertem,ugy tudtam papiros mocit vettél nagyon ár alatt.
Ha motorozni is akarsz nem csak szerelgetni,csak rendezett motort vegyél.
A többi hiábavaló.
Amugy egy pannonia NEM kuka,néhány nagyobb főtengely hiba miatt sem,érdeklődj néhány veterán OT- motorról,miket kell felujitani!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Sziasztok,
Abban kérném a segítségeteket, hogy a képen látható teleszkóp típustiszta-e a T5H 1969-es motoromon?! Keresgéptem a fórumon erre utaló hozzászólásokat, de nem találtam Ez a hosszabbik króm poharas változat ami rajt van.
Béla, tényleg nagyon elszánt vagy a legapróbb részletekig eredetiségre törekvéssel.
De valami nem hagy nyugodni, '75-ben ezüstre festették a P12 és P21 blokkjait, szerintem a T5-ét is. Vázszám szerint is '75-ös a masinád?
Nem vagyok benne biztos mivel adattáblája nicns meg, de ma eszembe jutott, hogy ami a vázon van szám arról meg lehet tudni, hogy mikori.
Emlékeim szerint 73 vagy 75-ös a motor.
Olyan állapotba akarom hozni ahogy anno mamám megvette Bár a csíkozás már meg van rajta mivel 10 éve le lett fényezve, de ahhoz nem nyúlok.
- - - Updated - - -
Köszönöm! Azért kérdezem mert először komplett új kerék vásárlásán gondolkoztam, utána rájöttem, hogy inkább veszek krómozott felnit, küllőket és anyákat nekem van jó állapotú dobom annyi, hogy esztergán felszabályozom. A küllőket szakival befűzetem kicentiroztatom. Az igy kapott kerék eredetibb számomra mivel bele kerül igy a gyári dobja
van jó állapotú dobom annyi, hogy esztergán felszabályozom. A küllőket szakival befűzetem kicentiroztatom.
Mindenki a fűzés utáni szabályozást javasolja, illetve vastagabb betéttel felragasztott pofákat, amiket a fedélbe szerelve, a kulcsot picit megnyitva szintén szabályozni kell. Így lesz tökéletes a körkörösség és a felfekvés.
Mindenki a fűzés utáni szabályozást javasolja, illetve vastagabb betéttel felragasztott pofákat, amiket a fedélbe szerelve, a kulcsot picit megnyitva szintén szabályozni kell. Így lesz tökéletes a körkörösség és a felfekvés.
A pofákra alumínium szegecsekkel van rögzítve a betétek.Külön vastagabb betéteket lehet venni? Sok kérdésem van,de csak mindent sorjában
Az váz nyakán ez a szám van beütve p100814p
Most akkor p10-es a váz?ha a blokkba ütött számokat leíron akkor abból kiderülne valami hasznos info?
Nagyon egyszerű, dobj fel egy képet a vázról és rögtön látszik.
A számból csak annyi, hogy nem szokványos vagyis nem egy másik P10-esből származik. Gyanús a végén a P karakter, ami az eleve vázcserés motorokhoz gyártott pótvázat jelenthet.
A pofákra alumínium szegecsekkel van rögzítve a betétek.Külön vastagabb betéteket lehet venni?
Á, a szegecselős megoldás ma már elfogadhatatlan. A rögzítési pontok közötti szakaszon megnyúlik a betét, elválik a pofától, bizonytalanná teszi a működést.
Fékbetétes szakember olyan vastag betétet ragaszt a pofára, amilyet kérsz. Igazából nem is ragasztás ez, hanem rásütés.
A vázcserés motorohoz gyartott potvaz alatt mi értesz? Oldalkocsival egyutt lett vasárolva a motor.Talán ezért a P jelzés.Minjárt csinálok fotókat a vázról.
Komment