Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia TL

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ok , várom kíváncsi leszek rá milyen lesz , egyébként milyen tartóra akarod rávarni a kis lemezfüleket??

    Komment


      Baxi
      Még egy észrevétel. Most nézegettem komolyan a 2 fotót amit feltettél a hátsó sárvédőről, és néztem azt is ami az első oldalon van ebben a témában, de van a 2 között vagy 5 centi-- szerintem.
      Csak én látom így?

      Komment


        Amiről írtam- a régi fajta- mondjuk TLF, persze a megfelelő helyeken megigazítva.

        Komment


          Üdv amit felraktam fotókat sajnos nem az én udvaromon áll így ezt nem tudom megítélni csak élőben ,az első fotón lévő keskeny nyerges szerintem a rossz lámpaelhelyezés miatt csalós

          Komment


            A Tlf TLT eleje mas, mert a villanyak is alacsonyabb a TL-en. Ezt is hozza igazitod elől a lampatarto konzolon?
            baxy1 kedvelte ezt.

            Komment


              Macerás mutatvány valóban nem tudom például még azt hogy a tlf lámpatartónak is kiperemesedik az alja???nem ismerem a tlf típust ezért kérdezem

              Komment


                Elég nagy munka TLF vagy TLT teleszkópborításból TL-t csinálni, nálunk is csinálta volna az egyik ismerős, de föladta, mikor megmutattam a TL-t neki
                ptm004 kedvelte ezt.

                Komment


                  baxy1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Üdv amit felraktam fotókat sajnos nem az én udvaromon áll így ezt nem tudom megítélni csak élőben ,az első fotón lévő keskeny nyerges szerintem a rossz lámpaelhelyezés miatt csalós

                  Ne a hátsó lámpát nézd, hanem a váz hátsó nyúlványát, ahová a sárvédő rögzítve van, mondjuk a csavarfej jó támpont.
                  A te géped 55-ös kiadás. Nem lehet, hogy akkoriban már próbálkoztak nagyobb ülést csinálni? (csak elmélkedem)

                  Komment


                    A lámpatartót majd meglátom hétvégén. Abban igazatok van, hogy a többinek nem peremezték ki az alját, de ha pont olyan lenne, akkor nem is lenne benne kihívás, sőtt.... akkor azt mondaná mindenki, hogy van nekem is, csak letört a rögzítése
                    Megvan még a kúpom amin a 100.as Csepel kipufogójának a végét hajtogattam, szerintem majd az adja a peremet.

                    Komment


                      Átnéztem a fotókat megállapítható hogy valamelyik sárvédő alakított, azt viszont nem hiszem hogy a gyárban több féle vágott sárvédő volt Click image for larger version

Name:	BIG_0006934768.jpg
Views:	2
Size:	49.3 KB
ID:	139504 itt egy fotó szerintem ez a mérvadó.
                      OdinHEM és ptm004 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Roberto eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A te géped 55-ös kiadás. Nem lehet, hogy akkoriban már próbálkoztak nagyobb ülést csinálni? (csak elmélkedem)
                        Az enyém 55/05-ös és nagy ülés van rajta. Sajnos nem tudom mennyire eredeti. Maga az ülés igen, de a motort az előző tulaj darabokra szedte felújítás céljából, de a festék részbeni leszedésén túl nem jutottak többre vele.

                        Komment


                          Az 55 májusi motorra a nagy ülés való valamikor februárban váltottak végleg magas ülésre, esetleg rakhatnál fel fotót
                          ptm004 kedvelte ezt.

                          Komment


                            https://plus.google.com/photos/10621...COuhx5y2oPyNAQ
                            ezek a képeim vannak. Most a garázsban ül és ha kell az ülésről tudok készíteni kepet. Varja hogy a Tlf-em révbe érjen és Ő lesz a következő.

                            Komment


                              Hát igen, ez tényleg apróra van szedve. Én viszont nem lennék meglepve (persze azon sem, ha az egyik sárvédő utólagosan átalakított) ha gyári próbálkozás lenne, hiszen 53-tól folyamatosan küzdöttek, alakítottak, hozták ki az új mintagépeket.
                              A gyártás során is rengeteget változtattak a TL-en is, és sokszor eladták azokat a gépeket is. Miskolcon is van egy TL, amiről esküdöznek, hogy egy csepeli munkás így hozta ki a gyárból- jópofa burkolat van rajta beépített oldaldobozokkal.

                              Komment


                                ptm köszönjük a fotókat érdekes ,de minden egyes fellelt állapotú tl csomagból lehet tanulni bár a dobozok sok értéket rejthetnek nem lesz gond a rendbetétellel

                                Arra a kék színű motorra gondolsz? Én is néztem meglepő dolognak tartom az oldaldobozokkal még nincs is gond de az eleje?????

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X