Ok , várom kíváncsi leszek rá milyen lesz , egyébként milyen tartóra akarod rávarni a kis lemezfüleket??
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia TL
Collapse
X
-
baxy1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv amit felraktam fotókat sajnos nem az én udvaromon áll így ezt nem tudom megítélni csak élőben ,az első fotón lévő keskeny nyerges szerintem a rossz lámpaelhelyezés miatt csalós
Ne a hátsó lámpát nézd, hanem a váz hátsó nyúlványát, ahová a sárvédő rögzítve van, mondjuk a csavarfej jó támpont.
A te géped 55-ös kiadás. Nem lehet, hogy akkoriban már próbálkoztak nagyobb ülést csinálni? (csak elmélkedem)
Komment
-
A lámpatartót majd meglátom hétvégén. Abban igazatok van, hogy a többinek nem peremezték ki az alját, de ha pont olyan lenne, akkor nem is lenne benne kihívás, sőtt.... akkor azt mondaná mindenki, hogy van nekem is, csak letört a rögzítése
Megvan még a kúpom amin a 100.as Csepel kipufogójának a végét hajtogattam, szerintem majd az adja a peremet.
Komment
-
Roberto eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA te géped 55-ös kiadás. Nem lehet, hogy akkoriban már próbálkoztak nagyobb ülést csinálni? (csak elmélkedem)
Komment
-
https://plus.google.com/photos/10621...COuhx5y2oPyNAQ
ezek a képeim vannak. Most a garázsban ül és ha kell az ülésről tudok készíteni kepet. Varja hogy a Tlf-em révbe érjen és Ő lesz a következő.
Komment
-
Hát igen, ez tényleg apróra van szedve. Én viszont nem lennék meglepve (persze azon sem, ha az egyik sárvédő utólagosan átalakított) ha gyári próbálkozás lenne, hiszen 53-tól folyamatosan küzdöttek, alakítottak, hozták ki az új mintagépeket.
A gyártás során is rengeteget változtattak a TL-en is, és sokszor eladták azokat a gépeket is. Miskolcon is van egy TL, amiről esküdöznek, hogy egy csepeli munkás így hozta ki a gyárból- jópofa burkolat van rajta beépített oldaldobozokkal.
Komment
Komment