Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Műszaki vizsgás élmények

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csak sajnos a fékpadon hasalt el a gép, azzal nem tudtunk ott helyben mit kezdeni...
    Nekem is 3x volt fékpadon mire olyan állapotba sikerült hozni hogy határeset legyen. Úgy vittük műszakira. De szerencsére meglett.
    A fék bizony gyenge láncszem...
    korompaiistvan és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Csak sajnos a fékpadon hasalt el a gép, azzal nem tudtunk ott helyben mit kezdeni...
      Pedig lehet, csak akarni kell...
      Szerintem jobb ,ha még ott hasal el a motorod ,mint utána te az úton a rossz fék miatt !!
      supermax, dongos78 és taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        én új fékbetéteket rakattam be, a fékdobok felszabályozva, mégis nagy követési távolságot tartok a kis Csepelemmel, mert bár a könyvében az van hogy hatásos a fékje, azért az az igazság hogy könnyen kerülhet az ember a mai forgalomban érdekes helyzetbe a gyenge fék miatt.

        Komment


          #94
          Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szerintem jobb ,ha még ott hasal el a motorod ,mint utána te az úton a rossz fék miatt !!
          A fék általában az ingadozása miatt szokott alkalmatlant kapni. A fékpadban megcsúszásig kell először kifékezni a kereket, ebből számol a pad. Ha az ingadozása a határ körül mozog azzal lehet játszani hogy mennyire viszik fel a fékerőt. Egy jópár százalékot lehet így korrigálni. Viszont ha tényleg sz@r a fék akkor nem tudja úgysem jóra kihozni mert vagy nincs elég fékerő, vagy túl nagy az ingadozás és annyit nem tud vele lejjebb vinni.
          Ez jóindulat kérdése. Ha tényleg rossz fékkel vizsgáztatják le az csalás, sőt a vizsgabiztos részéről bűncselekmény. Senkit nem biztatnék ilyenre.
          supermax és madorka kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem jobb ,ha még ott hasal el a motorod ,mint utána te az úton a rossz fék miatt !!
            Fékerővel nálam nem volt probléma, annak ellenére sem hogy az első teszten hátul még gyári(vagy legalábbis eléggé régi) fékpofák voltak. Csak nagoyn ingadozott a fékhatás.

            Aztán lett szabályozva, meg persze új ferodol, de ahogy újra lett fűzve a kerék az megint elhúzta...
            Ez 2. fékmérésen derült ki, aztán vagy 2km folyamatosan fékezgetve és egy kis "segítség" (valami enyhe kenő hatású cucc lett belefújva, a fékhatás csökkent kicsit de kevésbé ütött) és a 3. próbán már megfelelt. Aztán ment műszakira ahol szintén megfelelt. Utána kimostam a féket jó alaposan, azóta 130kmt- mentem vele és már nem érezni az ütést, tehát bekopott a fék.

            Komment


              #96
              Szervusztok. Nagy esztergapad, amibe belefér a 21" -os kerék gumival együtt is. Befűzött, kicentírozott kerék - tisztára kivesz . Utána "hézagolólemezzel" készülékben a betétek esztergálva a fékdob méretére. Ez lenne az ideális állapot. Kellene nagy eszterga, meg készülék ........ Üdvözlettel.
              OdinHEM, soveny és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Fékerővel nálam nem volt probléma, annak ellenére sem hogy az első teszten hátul még gyári(vagy legalábbis eléggé régi) fékpofák voltak. Csak nagoyn ingadozott a fékhatás.

                Aztán lett szabályozva, meg persze új ferodol, de ahogy újra lett fűzve a kerék az megint elhúzta...
                Ez 2. fékmérésen derült ki, aztán vagy 2km folyamatosan fékezgetve és egy kis "segítség" (valami enyhe kenő hatású cucc lett belefújva, a fékhatás csökkent kicsit de kevésbé ütött) és a 3. próbán már megfelelt. Aztán ment műszakira ahol szintén megfelelt. Utána kimostam a féket jó alaposan, azóta 130kmt- mentem vele és már nem érezni az ütést, tehát bekopott a fék.
                Üdv! Az én Pannóniám fékei meg lettek csinálva, újra ferodolozás, puha anyaggal, kerekek felszabályozva ugy hogy be voltak fűzve, fékpofák szintén felszabályozva, sok pannoniásnak csinálja a mester szóval nem az első féke volt. De összeszerelés után mégsem vagyok elégedett, elég gyenge lett a fék hatás, sokkal gyengébb mint mielőtt meg lett csináltatva. Több embertől hallottam már, hogy ilyenkor ugyan egyenletes lessz a fékhatás de jelentőssen gyengül a fékerő, műszakis lessz a motorom ezért is csináltattam meg a fékeket, de most nem tudom mi tévő legyek.

                Komment


                  #98
                  Dávid000,
                  A fékbovden nem nyúlik véletlenül? Mi nem rég jártunk így egy vacsi új utángyártott bovdennel. Visszatettük az eredetit és sokkal jobb lett a fék.
                  korompaiistvan kedvelte ezt.

                  Komment


                    #99
                    sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A fékbovden nem nyúlik véletlenül? Mi nem rég jártunk így egy vacsi új utángyártott bovdennel. Visszatettük az eredetit és sokkal jobb lett a fék.
                    De "nálatok" is van műszaki vizsga a műhelyben, ha jól tudom...úgy azért megoldható sokminden...
                    sinter kedvelte ezt.

                    Komment


                      Dávid000 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az én Pannóniám fékei meg lettek csinálva, újra ferodolozás, puha anyaggal, kerekek felszabályozva ugy hogy be voltak fűzve, fékpofák szintén felszabályozva, sok pannoniásnak csinálja a mester szóval nem az első féke volt. De összeszerelés után mégsem vagyok elégedett, elég gyenge lett a fék hatás, sokkal gyengébb mint mielőtt meg lett csináltatva.
                      Be kell kopnia. Bár motorral nincs tapasztalatom, de hegyibiciklis is vagyok és oda kellenek jó tárcsafékek. Az új fékpofákkal, vagy újraferodolozott fékpofákkal még pár napig behúzott fékkel tekerek körbe-körbe az utcán mert nem fog. De az is megoldás, hogy felcsiszolod egy kicsit 100as papírral a ferodolt.

                      Vagy a másik megoldás amit sinter is mond, hogy nyúlik a fékbovden. Én 2000km alatt kétszer állítottam az első fékem, mert annyit nyúlt a bovdenem.
                      OdinHEM és supermax kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ha össze van szabályozva a dob es a betét akkor annak működnie kell.
                        szedd szét es nézd meg mi hol fekszik fel, ha nem fog telibe akkor megvan a gond. Egy pár km járatás kell neki, hogy a felület harapós legyen, de működnie kell.
                        Beagle, OdinHEM és supermax kedvelte ezt.

                        Komment


                          Ma sikerült levizsgáznia az öreg Maxnak , hálistennek semmibe nem kötöttek bele, a fékek meglepően jól teljesítettek a padon, pedig még nincsenek is igazán bekopva az új pofák, elsőre vette az akadályt, úgyhogy most két évre le van a gond.
                          sepy, Beagle és 9 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Gratula,sok baleset és hibamentes kilométert hozzá!

                            Amint rendbe jön a csuklóm, én is viszem műszakira a Csepszit


                            supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            hálistennek semmibe nem kötöttek bele
                            Ilyen téren pozitívak a tapasztalataim, 2 éve még nem nézett így ki a Csepszi, mégsem akadékoskodott senki, simán átment (bár a fék beragadt egyszer)
                            sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Gratula,sok baleset és hibamentes kilométert hozzá!
                              Köszönjük szépen!
                              Neked is sok sikert a vizsgához!
                              OdinHEM kedvelte ezt.

                              Komment


                                Sikeresen levizsgázott a Czetkám nekem is. Simán ment minden, új típusú forgalmival vittem útvonalengedéllyel. 3 órát kellet várnom egy fékpróbára meg lefényképezték a vázszámot, kilométerszámot és az adattáblát de megérte. Végre lett egy veteránmotorom amivel legálisan lehet aszfaltúton közlekedni Útvonalengedéllyel mentem a vizsgára, semmilyen hiba nem jelentkezett. Finombeállításokra szükség lesz, de jó a gép meg műszaki is van rajta, és ez a lényeg
                                Click image for larger version

Name:	20130715510.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	137902
                                apacsavo, sepy és 10 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X