Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sikeres ismételt forgalomba helyezés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sikeres ismételt forgalomba helyezés

    sziasztok.Ma végre kevés küszködéssel forgalomba helyeztettem a motoromat,remélem akadnak akik kapnak valamiféle segítséget ettől a pár mondattól.
    Nem régiben vettem meg zöld forgalmis motoromat,melyet 2004 áprilisában végleg kivontak a forgalomból"forgalomból végleg kivonva 023"
    kisebb javítások után vihettem műszakira,nem kellett kpm vizsgára vinnem.
    Nekem kértek rá két egyforma tükröt,reflektor visszajelzőt.Ma pedig az okmányirodai dolgokat intéztem.
    pár sorban a költségekről,illetve sorrendről:
    -adásvételi szerződés aminek tartalmaznia kell a km óra állását.
    -biztosítás +balesetadó~2700
    -eredetvizsga 15500
    -műszaki 11000
    -forgalmi +tk 12000
    -rendszám5500
    -matrica a rendszámra 585
    -vagyonszerzési illeték 3000
    Tehát nekem egyszerű dolgom volt ,remélem másnak is ennyire egyszerű lesz! jó veteránozást mindenkinek!

    #2
    zuzuj eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    forgalomból"forgalomból végleg kivonva 023"
    zuzuj eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem kellett kpm vizsgára vinnem.
    A KPM-et hogy sikerült kibekkelned

    Komment


      #3
      Ezt teszi a zöld forgalmi.
      soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        és valahogy úgy van, hogy a 2005. október 15-ét megelőzően "végleg kivont" járművet újra forgalomba lehet helyezni, persze ettől függetlenül örömteli, hogy eggyel több veterán rója ismét az utakat!

        Komment


          #5
          Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          a 2005. október 15-ét megelőzően „végleg kivont” járművet újra forgalomba lehet helyezni
          Ettől a dátumtól kell bontási igazolás a forgalomból való kivonáshoz M,N1 kategóriájú járművekhez(amit az alvázszám kivágásával semmisítenek meg),tehát ami ezen kívűl esik azt forgalomba lehet újra helyezni.




          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A KPM-et hogy sikerült kibekkelned
          Ahogy már korábban sem sikerült arról közös nevezőre jutnunk,hogy hol lehet és milyen okmányokkal forgalomba helyezéses vizsgálatot végeztetni.

          Komment


            #6
            Gratula! Orulok hogy ujra forgalomban van a buszkeseged! irany az ut! Jo motorozast kivanok!

            Komment


              #7
              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A KPM-et hogy sikerült kibekkelned
              szia Mir-Mur.
              nem tudom fogalmam sincs ami választ illeti
              Hozzánk Tápiószecső a legközelebbi vizsgáztatóhely ,levittem a papírokat először,megnézték majd azt mondták semmi akadálya a vizsgának.




              Kedves Littleszpett.
              köszi a jó kívánságokat,remélem neked is minél előbb teljesül az álmod!!:-)

              Komment


                #8
                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A KPM-et hogy sikerült kibekkelned
                zuzuj eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                nem tudom fogalmam sincs
                A Presser Pici ezt már megénekelte:"Mindenki másképp csinálja"
                zuzuj és madorka kedvelte ezt.
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  #9
                  Sziasztok!
                  Már egy hónapja történt, de leírom a tapasztalataimat!

                  Hosszú évek után elérkezett az alkalom T5H Pannóniám forgalomba helyezésére!
                  Miután műszakilag felkészítettem bejelentkeztem vizsgára, a pár sarokra lévő vizsgaállomásra.
                  Az üzembiztonság volt a cél, az elemek nem lettek újra fényezve, csak a váz. Később még írok róla, most a vizsgáztatásra térnék ki.
                  Rendelkeztem a szürke forgalmival, és egy adásvételivel a forgalmiban szereplő bácsival, alváz-, motorszám stimmel.
                  Előző nap elmentem a biztosítóhoz, azonnal kaptam is rá biztosítást, de rendszám még nem volt hozzá, elég volt azt később telefonon bediktálni nekik. 5460Ft egy évre a nagy A betűs biztosítónál, ez így jobban jött ki sztem, mint klubhoz csatlakozni egy jármű esetén, és gyorsabb is volt.

                  Másnap átballagtam vele 8 órára, előttem volt egy Swift, majd betoltam a csarnokba, nézegette az úr, hümmögött:
                  "-Az index gyárilag nem volt rajta, igaz?
                  -Fő a biztonság!
                  -Beindul?
                  -Be.
                  -Kürt, féklámpa?
                  -Működik!
                  -OK!"
                  Aztán beültünk az irodába, megcsinálta az eredetvizsgát, csinált fotókat.
                  Érdekesség, hogy a forgalmiban "Csepel T.5." szerepelt. Viszont a teljesítményadatot nem fogadta el, 16LE helyett 11LE-t írt be. Ugyanis az adatot egy régi vastag könyvből szedte, amiben fel vannak sorolva a típusok fontosabb paraméterekkel (kW érték), ebben csak egyféle T5 szerepelt kb. 11LE-vel.
                  Ezután következett a műszaki vizsga, itt rátolta a fékpadra, végül ketten is ráültek, hogy ne ugorjon le a gép. A fékek végül is megfeleltek.
                  Az egész procedúra 2órán keresztül zajlott, mire mindent kézzel bepötyögött, beállított.
                  Megvolt, örültem, fizettem: 15500+10500 volt a két vizsga.

                  Ezután következett az a rész ami után már nem mosolyogtam. Vidéki kisváros, péntek lévén déli 12 óráig volt nyitva az okmányiroda, végre sorra kerültem 11:15-kor, na mondom átírás, forgalomba helyezés, forgalmi, rendszám...
                  Erre a nő:
                  "-Jaaa hát ez legalább fél óra, jöjjek vissza hétfőn..."
                  -Dehát ezért vettem ki szabit, jöttem pestről, és van még 40perc!
                  -Maga nem mondja meg nekem mennyi az idő! Különben is nincs a vizsgalapon feltüntetve a kilóméteróra állás! Viszlát!"
                  Ezzel nem tudtam vitatkozni, vissza kellett menni a vizsgaállomásra, nyomtatott egy új vizsgalapot, sajnálkozott.
                  Pedig már elterveztem, hogy gurulgatok hétvégén vele!
                  Sebaj majd pesten.
                  Hétfő reggel 8ra beslattyogtam a XIker okmányirodába, 9kor már a székben ültem.
                  Lázas telefonálás fojt, hogy mit kell szürke forgalmis esetben tenni, meglett a megfelelő nyomtatvány.
                  Így a nő:
                  "-Ez nem lesz meg ma, mert Csepel T5 típus nincs a rendszerben.
                  -Az nem baj, mert ez igazából Pannónia, csak rosszul írták a szürke forgalmiba!
                  -OK, akkor Pannónia!"
                  Hátulról hozott egy rendszámot, nem is forszíroztam a válogatást, mert xxx-172 végűt hozott, ami passzolt az 1972-es évjárathoz, ennek megörültem!
                  Kezdte tölteni a csekket, de mondtam nemnem, bankkártyával fizetek!
                  "-De a posta ablak itt van szembe, majd átirányítom, gyorsabb lesz!"
                  Nem tudom felfogni miért tiltakozik a bankkártya terminál ellen, de nem hagytam magam, és nem volt igaza, kártyával gyorsabb volt, és még fel se kellett állnom a székből!
                  22000Ft-tal lett könnyebb a kártyám, de sikerült!

                  Következő hétvégén gurultam is a géppel, tervezett vészfékezést gyakoroltam egy egyenes útszakaszon, azonban az első fékkar a kezemben maradt, a dióból kicsúszott a bowden a forrasztás ellenére...de ez már egy másik történet.
                  Köszönöm aki végigolvasta, és mindazoknak akik segítettek itt a fórumon!

                  U.i:
                  A szürke forgalmit persze nem adta vissza az okmányirodás nő, kérvényezhetem valamilyen indokkal a KEKKH-nál (1475 Bp. pf 367. címen) a visszaadást. Az eredeti adásvételit is eltette, kértem, hogy legalább egy pecsétes fénymásolatot adjon vissza, mert anno még nem volt divat a 4 példányos adásvételi...

                  Ilyen volt, ilyen lett!
                  Click image for larger version

Name:	DSCF7148.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	141087 Click image for larger version

Name:	2014-06-01 16.45.48.jpg
Views:	1
Size:	172.2 KB
ID:	141086
                  Igrich, Titus és 10 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Szia!

                    Szép kis történet. Sajnos neked már késő, de mielőtt kiadjátok a kezetekből a szürke forgalmit, tessék szépen lefénymásolni, és a másolatot átadni a néninek. "az eredeti elveszett" címszóval. Ilyenkor okmányirodafüggő a történet. Vagy kell 6000-ért az eredeti tulajnak készíteni egy forgalmit, vagy mindjárt megy az új névre az új forgalmi.

                    Okmárnyirodai ügyintézést meg nagyban könnyíti a netes időpontfoglalás. Érdemes választani egy környékbeli, de kisebb forgalmú irodát. Én is inkább megyek +5 km-t cserébe 3 perc alatt lehet ügyeket intézni.

                    Komment


                      #11
                      Tisztelt Duke!

                      Gratulálok a motorodhoz! Szerintem is megér 6000 Ft-ot, hogy elveszítse az ember a szürke forgalmiját egy időre...
                      Én is hivatalnok vagyok és különösen szégyenlem magamat, amikor ilyen flegma t@plók intézik az ügyeinket...Hidd el, nem mindegyikünk ilyen!

                      Komment


                        #12
                        Szia Duke,

                        Én is beállok a sorba, gratulálok a motorhoz és ahhoz, hogy végigvitted ezt a kis mizériát, még ha nem is voltak túl segítőkészek az okmányirodában!

                        ui.:tisztelet a kivételnek

                        Komment


                          #13
                          Nagyon szép mocid van!Azért egy epés megjegyzés ki kívánkozik belőlem......................húúúú!!!De kár azokért a fekete pufancsokért!!!!(Az első mocim volt 1972,01 havi T5h!) Sok sikert hozzá!..........és remélem egyszer láthatjuk is!!!!

                          Komment


                            #14
                            Jobb egy szép fekete puffancs, mint egy ronda krómozott szerintem. Én is lecsiszoltam, és lefújtam feketére a dobot, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Egészen kipufogó formája lett, előtte meg egy csúfság volt a rozsdafoltjaival. Inkább jobb megoldásnak látom, mint egy gagyi utángyártottat rárakni.

                            Komment


                              #15
                              Jobb egy szép fekete puffancs, mint egy ronda krómozott szerintem.
                              Ez a kérdés nekem is gondot okoz. A motorom évekig állt a pajtában a tyúkok között, az ammónia megtette a magáét, a kipufogóm krómja nem csak hogy levált, hanem kráteres a felülete. Tudom, rézzel fel lehet tölteni, lecsiszoltatni és újra krómoztatni...Jelenleg a pénzemet felemésztette a blokk felújítása (amihez nem sajnáltam a japán csapágyakra és a viton szimeringekre a pénzt), a kerekek csapágyazása, fékek felújítása, nincsen sok tízezer Forintom a kipufogókra, ugyanakkor menni szeretnék vele, tehát valami olcsóbb átmeneti megoldásban kell gondolkodnom.

                              Tetszik a fekete dob, de amennyire tudom, olyan színű eredetileg nem volt. A hőálló ezüst meg ronda, de legalább hajaz az eredeti színre...

                              Mit javasoltok az átmenetre?!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X