Mi a helyzet a sohasem volt rendszámos munkagép feliratos gépekkel.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Okmányait vesztett jármű forgalomba helyezése összeépítési engedéllyel
Collapse
X
-
Tájékoztatom a társulatot, hogy a képen, még szerelés alatt álló 250-es Csepel, megkapta az OT vizsgát. A járgánynak alapból se forgalmija, se semmije nem volt. Összeépítéssel lett forgalomba helyezve. fontos tudni, hogy a motor fő darabjai voltak valaha MAGYARORSZÁGON forgalomba. ( Román, Ukrán ilyen-olyan esélytelen ) Amint bővebb információim lesznek, megosztom mindenkivel.
- 10 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRomán, Ukrán ilyen-olyan esélytelenUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 ápr. 01, 15:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea motor fő darabjai voltak valaha MAGYARORSZÁGON forgalombasoveny kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemegvolt a régi rendszám?
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemég szerelés alatt álló 250-es Csepel, megkapta az OT vizsgát.
Ha felküldöm a papirokat --akkor elintézhető az is .sinter kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTájékoztatom a társulatot, hogy a képen, még szerelés alatt álló 250-es Csepel, megkapta az OT vizsgát. A járgánynak alapból se forgalmija, se semmije nem volt. Összeépítéssel lett forgalomba helyezve. fontos tudni, hogy a motor fő darabjai voltak valaha MAGYARORSZÁGON forgalomba. ( Román, Ukrán ilyen-olyan esélytelen ) Amint bővebb információim lesznek, megosztom mindenkivel.
[ATTACH=CONFIG]15164[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]15165[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]15166[/ATTACH]
Jó motorozást!OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem kell ehhez bennfentesnek lenni! Csak elolvassa az ember a jogszabályokat (amiből van épp elég). Én azért olvastam el sokszáz oldal itteni korábbi hozzászólást, és néztem meg tételesen a jogszabályokat, OT vizsgás lehetőségeket, a közlekedési hatóság állásfoglalásait, az okmányiroda rendjét, mert nagyon megtetszett egy szépen felújított, de PAPÍR nélküli motor.
Én is kerestem a megoldásokat, de legalábbis a magam törvénytisztelő álláspontja után be kellett látnom, hogy NEKEM nem fog sikerülni legalizálni a kinézett motort. Miután kaptam ajánlatot hogy mennyiért menne mégis, letettem róla, és nagyon jól tettem. Most látom csak amikor a hótiszta járgányommal is vacakolgatnak. De tényleg kívánom mindenkinek, hogy ha csak lehetséges, legyenek szépen felújított, az utókornak megmentett, forgalomképes veterán járművek az utakon.
- 5 likes
Komment
-
Üdv Mindenkinek!
új vagyok itt a fórumon, és nem is tudom, hogyan keveredtem ide, de valahonnan ismerősek voltak ezek a képek a motorról.
Regisztráltam is gyorsan, mielőtt még bárki is felesleges találgatásokba bocsátkozna forgalomba helyezést illetően! Írtam is egy szép hosszú levelet, de a forum nem engedte megjeleníteni, viszont még egyszer nincs kedvem leírni. Majd egy rövidített verziót leírok az összeépítéssel történő forgalomba helyezésről, de annyit elárulok, hogy azok járnak közel a megoldáshoz, akik azt mondják, ismerni kell a rendeleteket, előírásokat! Ez a titok nyitja, de nem garancia semmire! már csak azért is, mert kis hazánkban a hatóságok a leírtakat nem tudják/akarják értelmezni! Ez az én véleményem!
Szóval ez egy járható, törvényes út, melynek a legvégén, amikor már majdnem célba értünk, lehet, hogy egy ügyintéző a rendszám kiadásakor mindent keresztbe húz...
üdv
- 8 likes
Komment
Komment