Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hibás műszaki adatok a forgalmi engedélyben?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hibás műszaki adatok a forgalmi engedélyben?

    Üdvözlök Mindenkit!
    Nemrégiben szert tettem egy TLT-re, ami külön öröm, hogy forgalmi engedély is volt hozzá, amiben a motor és a váz szám is stimmelt. Viszont ami számomra furcsa volt hogy a teljesítménynek 16 Le volt megadva. A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, vagy csak szimplán elírás lehet..
    Click image for larger version

Name:	Fénykép1730.jpg
Views:	1
Size:	28.6 KB
ID:	153574

    A motorról egyébbként tettem fel képeketide:joshbono Albuma: TLT
    Utoljára szerkesztve a következő által: joshbono; 2011 aug. 28, 22:37.
    Lemezjáték, Titus és sepy kedvelte ezt.

    #2
    Ezt most irigylem kicsit Gratula a géphez! Ja pm-ben küldj e-mail elérhetőséget légyszives a Hella lámpafej képek miatt. Eredetinek nézem a piros festést és az TLT-nél elég ritka volt ha jól tudom. Meg szabad kérdezni a származási helyét?

    üdv, Odin

    Komment


      #3
      Kösz!
      Hatvanban vettem, sokáig fenn volt aveteránaprón, szemezgettem vele egy darabig aztán nem bírtam tovább és elmentem érte. Igen a tulaj szerint is eredeti bordó, ez állítólag a TL ek utáni első széria. A vázban és a blokkon is még csak a TL6/3 1200 van beütve. Később kezdték csak zöld szinben gyártani. De egyenlőre nem mélyedtem bele a TLT szakirodalomba, bekerült a többi közé és várja, hogy eljöjjön az ő ideje.

      Egyébbként a kérdésemre visszatérve lehetséges hogy abban az időben (3. tulaj bejegyzésénél 70-es évek) felületesek voltak és elírták? Mert én arra is gyanakodnék hogy esetleg kamu a forgalmi, bár ez nem tudom mennyire kivitelezhető?

      ui:küldöm a mailt és kösz!

      Komment


        #4
        Hmmm szerintem inkább hanyagság ha jól tudom akkor a TLT széria 12Le volt na most az a 4 lóerő ide vagy oda nem hinném hogy annyit számít, de egyezzen a váznyaktáblával mert bele van ütve(?). Akkor ez az a hirdetés volt amit én is láttam. Én drágálottam ennyiért meg most úgy vagyok amugy is, hogy egyelőre elég alapanyagot gyűjtöttem össze ideje helyrepofozni őket!
        Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2011 aug. 29, 22:08.

        Komment


          #5
          Szeretném felhívni a figyelmet néhány hibalehetőségre, amit a Műszaki adatlapon " követtek el " és sok bosszúságot okozott nekem.
          Első ízben azért kértem a korrigálást,( cserét ) mert a helyesen beírt 1962 első nyilvántartásba vétel dátuma után, az első magyarországi nyilvántartásba vételhez beírtak egy 1970-es dátumot. Valóban volt egy ilyen dátummal rendszám csere, de az már sorrendben a harmadik Magyar rendszám volt. Az első bejegyzés 62-ben egy Minisztérium neve mellett díszelget.
          A második alkalommal az okmányiroda adta vissza a papírokat, mert a Pestiek nem találtak kódot a beírt típushoz.
          A tévedés ott volt hogy a gyártmányhoz beírták a Simsont, a típushoz pedig hogy 250. A sport 425 a kereskedelmi leírás rovatba került.
          Újabb sorakozás, bosszúság, és magyarázkodás. Helyesen a típushoz azt kell írni, hogy 425 s. Nem sport, mert ők nem javítanak bele, a kód pedig csak az "s" fogadja el.

          A lényeg ! Vegyétek a fáradságot, üljetek le, és még a vizsgabázison olvassatok el minden rovatot hogy minden jó helyre került e.
          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 jan. 11, 04:57.
          , soveny és Taktaszada kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Mir-mur! Látom másnak is elírják a forgalmiját, törzskönyvét, nekem a motor forgalmi szerint Csepel TLF 250, (Amúgy T5H) de igazából nem zaklat fel a dolog nagyon, alvázszám, motorszám évszám egyezik, igaz első magyarországi forgalomba helyezésnek is 2011 van beírva, de annyira örültem hogy sikerült a forgalmit elintézni hogy nem foglalkoztam vele. Ismerősömnek a 'Jawa" van "Java" ként beírva. D. Igazából tudom hogy ki kéne javítani, de én ugyan sorba nem állok megint, eladni nem fogom használni meg ezzel is lehet mert a rendszám, név, minden szám egyezik.

            Komment


              #7
              A Pannoniám Panther gyártmányú a forgalmi és a törzskönyv szerint. A következő vizsgán kijavíttathatom Csepelre, de akkor 12e-t fizethetek érte, hogy kicseréljék a forgalmit és a törzskönyvet. Azt hiszem, marad Panther. Van még jó pár Panther Pannonia itthon, hála az okmányirodás ügyintézők oda nem figyelésének...
              Az átíratásnál már nem javítják, csak ha vittem volna műszaki adatlapot. De én is úgy örültem annak, hogy át tudom íratni, hogy nem akartam még a 15 napos határidőt egy vizsgával/szemlével veszélyeztetni. Főleg nem Karácsony előtt.

              Komment


                #8
                Érdekes hallani, hogy máshol sem remekelnek az Okmányirodák a bejegyzéseket illetően. Sőt, majdnem kezdhetek örülni, hogy nekem csak az első forgalomba helyezés dátumát írták el 1972.08.29 helyett 2000.01.02-re..

                Ha ilyen elírás szerepel, ami feltehetőleg az ügyintéző hibája, és a tulajdonos kéri a javítást, akkor ugyanúgy elkérik a 6000 forintot az okmány cseréjére?
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Nálam szerencsére csak a sebességváltó fajtáját rontották el, manuális helyett félautomatát írtak be.
                  barna kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha ilyen elírás szerepel, ami feltehetőleg az ügyintéző hibája, és a tulajdonos kéri a javítást, akkor ugyanúgy elkérik a 6000 forintot az okmány cseréjére?
                    Bizonyára ezt nevezik "A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el" szindrómának, mert az okmányokat a kedves ügyfél saját szemével kellett volna, hogy ellenőrizze és ha ott helyben hibát észlel, akkor még az ügyintéző a "hibás".
                    kollarg és kedvelte ezt.
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment


                      #11
                      Attached Files

                      Komment


                        #12

                        Komment


                          #13
                          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Má' megen' gyorsabb voltál !
                          Az Úttörő ahol tud segít!
                          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                          Komment


                            #14
                            Igen, ez a "pénztártól távozás" dolog mindenhol működik. Nem én vittem be a papírokat (éppen nem kaptam semmi szín alatt szabadnapot), hanem egy családtagom, akitől ugye ilyesmi messze áll. Már megbékéltem vele, annyi pénzt és utánajárást nem ér.

                            Viszont "Panther" bejegyzés nem piskóta. Kíváncsi lennék hogyan működik a program amivel kitöltik a dokumentációt.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              #15
                              kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Viszont "Panther" bejegyzés nem piskóta. Kíváncsi lennék hogyan működik a program amivel kitöltik a dokumentációt.
                              Na hallod!? Nálad csak a program kezelője lenne kíváncsibb, hogy mégis hogy működik”¦ ez csak vicc, mert egyébként pont az a baj, hogy nem kíváncsi rá..

                              Én azt láttam, hogy két szemüveg kell hozzá, gondterhelt tekintet, szájharapdálás és egy ujj a gépeléshez. Gondolom begépelte, hogy 'pan', és kb. jól nézett ki, leütötte az entert, a gép elfogadta, megkönnyebbült.

                              Természetesen nem akarom általában sértegetni azokat, akik nem tudják, hogy eszik-e vagy isszák a billentyűzetet és az egeret. Ezzel nincs baj, csak akkor, ha a számítógép a munkaeszköz. Joggal röhögcsélhetne bárki rajtam, ha esztergapadon kellene produkálnom valamit. De ha úgy hozná a sors, hogy esztergával kellene kenyeret keresnem, akkor valószínű gyakorolnám a használatát, nem az ügyfeleket utálnám, ha már megint valamit esztergáltatni akarnának...
                              Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X